Ik heb nu denk ik 2 jaar planet internet, tot aan heden geen problemen, maar tegenwoordig is mijn internet vaak down of langzaam, ik dus bellen met planet, maar de eerste deed erg zijn best maar wist niet wat het was, en snapte het niet, en de 2 die waar mee ik werdt doorgeschakelt. die zij alleen licht niet aan ons goedenmiddag, dus dat schoot niet op,
Nu wil ik overstappen naar orange famelie, aangezien deze sneller internet hebben, en 100X goedkoper, nu miet ik daarom mijn contract met planet opzeggen, heb ik dus gebeld, wat zeggen ze, je abonoment is een halfe maand geleden verlengt, en je zit er nu weer een maand aan vast, is dus vragen is er een manier om hier af te komen, maar het enige wat zij zecht is, je zit een maand vast en das alles, had je er maar beter op moeten letten, nou dan wordt ik licht rood van iritaatie
Maar nu wil ik weten, is dit zo, mogen zij mij dit zomaar doen, mogen zij zomaar mijn contract verlengen met een jaar, zonder mij hier van op wat voorn manier ook op de hoogte te stellen?
en dan mij verbieden er weer af te gaan??
Groeten Peter