Mijn zus wacht al 9 weken op een bestelling van Internet Plusbellen bij Planet Internet.
Na 6 telefoontjes en 2x een klacht indienen zijn we nog geen steek verder gekomen en wordt de opdracht domweg niet opgepakt bij Planet Internet!
- Ze krijgt geen bevestigingsbrief
- Ze krijgt geen Experiabox
- Haar telefoonlijn wordt niet omgezet
Iedere keer als we bellen wordt beloofd dat het gelijk wordt opgepakt, maar dat duurt nu al langer dan 2 maanden! Op de een of andere manier is de opdracht 'uit' de productielijn gevallen en nu krijgen we hem er niet meer 'in'...
Heb je ook zulke ervaringen bij de Servicedesk van Planet Internet?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bij Planet Internet wordt mijn klacht niet opgepakt
-
- Berichten: 414
- Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35
Re: Bij Planet Internet wordt mijn klacht niet opgepakt
Normaal gesproken zijn de medewerkers van de planet helpdesk (tegen mij in iedergeval) erg beleeft en correct en wordt alles binnen zo snel mogenlijke termen verholpen.... Ohja moet ik er wel bij zetten dat het dan ook opgelost is.. ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Bij Planet Internet wordt mijn klacht niet opgepakt
Een collega van mij is ongeveer 2 maanden geleden overgestapt op Internetplusbellen via Planet Internet. Hij is juist heel enthousiast. Alles netjes op tijd geleverd en het werkt allemaal prima. De eerste dagen schijnen dingen als nummer weergave e.d. niet te werken. Is hem allemaal netjes uitgelegd door Planet en inderdaad, na een paar dagen werkte alles weer naar behoren.
Kortom, er zijn dus ook positieve verhalen!
Kortom, er zijn dus ook positieve verhalen!