LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bij Planet Internet wordt mijn klacht niet opgepakt

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

Ik heb een langlopend probleem gehad bij Planet Internet

Ik heb tot max. 4 weken op een bestelling moeten wachten
0
Geen stemmen
Ik heb tot max. 6 weken op een bestelling moeten wachten
1
100%
Ik heb tot max. 8 weken op een bestelling moeten wachten
0
Geen stemmen
Ik heb tot max. 10 weken op een bestelling moeten wachten
0
Geen stemmen
Ik heb langer dan 10 weken op een bestelling moeten wachten
0
Geen stemmen
Ik heb de bestelling nooit ontvangen en uiteindelijk geannuleerd
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 1

Jeanne
Berichten: 65
Lid geworden op: 03 dec 2004 11:03

Bij Planet Internet wordt mijn klacht niet opgepakt

Ongelezen bericht door Jeanne »

Mijn zus wacht al 9 weken op een bestelling van Internet Plusbellen bij Planet Internet.

Na 6 telefoontjes en 2x een klacht indienen zijn we nog geen steek verder gekomen en wordt de opdracht domweg niet opgepakt bij Planet Internet!

- Ze krijgt geen bevestigingsbrief
- Ze krijgt geen Experiabox
- Haar telefoonlijn wordt niet omgezet

Iedere keer als we bellen wordt beloofd dat het gelijk wordt opgepakt, maar dat duurt nu al langer dan 2 maanden! Op de een of andere manier is de opdracht 'uit' de productielijn gevallen en nu krijgen we hem er niet meer 'in'...

Heb je ook zulke ervaringen bij de Servicedesk van Planet Internet?

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: Bij Planet Internet wordt mijn klacht niet opgepakt

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

Normaal gesproken zijn de medewerkers van de planet helpdesk (tegen mij in iedergeval) erg beleeft en correct en wordt alles binnen zo snel mogenlijke termen verholpen.... Ohja moet ik er wel bij zetten dat het dan ook opgelost is.. :)

Morrigan
Berichten: 84
Lid geworden op: 07 nov 2005 20:15

Re: Bij Planet Internet wordt mijn klacht niet opgepakt

Ongelezen bericht door Morrigan »

Een collega van mij is ongeveer 2 maanden geleden overgestapt op Internetplusbellen via Planet Internet. Hij is juist heel enthousiast. Alles netjes op tijd geleverd en het werkt allemaal prima. De eerste dagen schijnen dingen als nummer weergave e.d. niet te werken. Is hem allemaal netjes uitgelegd door Planet en inderdaad, na een paar dagen werkte alles weer naar behoren.

Kortom, er zijn dus ook positieve verhalen!

Gesloten