LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ik weet het echt niet meer

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
marlyn
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jul 2006 08:17

ik weet het echt niet meer

Ongelezen bericht door marlyn »

hallo allemaal, ik lez de forum van verschillende instantie over de gedupeerde sprintplan. Ik ben zelf ook een slachtoffer vanaf 30 juni jl. na 5 jaar lekker gedroom tot het eind datum.

Zo als ik lez van alle meaningin van verschillende leden van verschillende stichting van C.G.Z., ik weet ik het niet meer welke. Zelf een advocaat kun ik niet in mijn arm nemeen. ( duur) ik wis alleen maar voorzichtig. om weer geld uit te strooie.

alle advies van leden van stichting C.G. is welcom van harte. :idea:

groetjes,
marlyn

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: ik weet het echt niet meer

Ongelezen bericht door peewee »

Marlyn,

De zaken liggen een stuk eenvoudiger dan je wellicht denkt.
De VERENIGING (dus geen Stichting !!!!) CONSUMENT & GELDZAKEN is eind 2003 de rechtszaak gestart tegen Spaarbeleg over het aandelenleaseproduct SprintPlan (zie: www.sprintplanclaim.nl). In die rechtszaak treedt Consument & Geldzaken op voor de belangen van de SprintPlan-gedupeerden die lid zijn. Dit is logisch, consumentenorganisaties, ook Consument & Geldzaken, zijn immers ledenverenigingen.
De rechtszaak van C & G is januari dit jaar uitgemond in een vonnis van de rechtbank. Hoewel niet alle vorderingen van C & G werden toegewezen, is Spaarbeleg voorlopig al wel vast veroordeeld wegens schending van de zorgplicht. Spaarbeleg is tegen dit vonnis in hoger beroep gegaan. Die hoger beroepsprocedure loopt nog.

marlyn
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jul 2006 08:17

Re: ik weet het echt niet meer

Ongelezen bericht door marlyn »

peewee,

heel vriendelijk bedankt voor je uitleg. Ikheb nu gemeld bij Sprintplanclaim, om lid te worden. met alle hopen ook voor eidereen.

Gesloten