LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Zonnesteek weken laptop niet leverbaar

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
superwoman1969
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 feb 2006 11:30

Re: KPN Zonnesteek weken laptop niet leverbaar

Ongelezen bericht door superwoman1969 »

Ik ben nu 2 week verder en naast een standaard reactie nog steeds geen antwoord op mijn emails grrrrrrrrrrrrrr
Naast dat ze de consument bedonderen door een laptop in een folder te zetten die (haast) nergens meer te krijgen is en al maanden (bijna) overal is uitverkocht kunnen ze ook nog niet eens een email beantwoorden.

Iemand mischien een emailadres van een hoog geplaats persoon van kpn die eens kan lezen hoe onbeschofd ze omgaan met hun klanten, mail me maar
[email protected]

tjoektjoek
Berichten: 410
Lid geworden op: 25 apr 2006 15:24

Re: KPN Zonnesteek weken laptop niet leverbaar

Ongelezen bericht door tjoektjoek »

Zeggeh... Gerland en ikbenik.

Jammer dat als iemand een foutje maakt je zo ontzettend wordt afgefikt. Gelukkig heb ik nog nooit een probleem met jullie gehad in een winkel. Ik heb wel eens het verkeerde apparaat gekocht, maar met een vriendelijke benadering is vaak veel te regelen in een winkel.

Een benadering die jullie kennelijk niet bekend is. En dan nog namen gaan kleineren ook.... getuigt dus van het niveau. Jammer hoor.

wicer
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jul 2006 23:03

Re: KPN Zonnesteek weken laptop niet leverbaar

Ongelezen bericht door wicer »

De prijs van de laptop is zodanig interessant dat er bij mij al een alarmbel afging.

Als een bedrijf graag een product wil verkopen dan probeert hij deze ook via zoveel mogelijk kanalen aan te bieden. Via de site van primafoon wordt je doorgelinkt naar de kpn site. Bij de zonnesteekacties is er geen aanbieding van een laptop te bekennen. Dat roept al vragen op.

Ik ben blij dat ik dit forum gelezen hebt. Bespaart me weer een zonnesteekritje en ergenis. Dit soort lokkertjes zie je wel vaker. Ik had echter van Primafoon (KPN) anders verwacht! Maar ja "the times are changing".

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: KPN Zonnesteek weken laptop niet leverbaar

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

Zeggeh... Gerland en ikbenik.

Jammer dat als iemand een foutje maakt je zo ontzettend wordt afgefikt. Gelukkig heb ik nog nooit een probleem met jullie gehad in een winkel. Ik heb wel eens het verkeerde apparaat gekocht, maar met een vriendelijke benadering is vaak veel te regelen in een winkel.

Een benadering die jullie kennelijk niet bekend is. En dan nog namen gaan kleineren ook.... getuigt dus van het niveau. Jammer hoor.
Dit wil niet zeggen dat er altijd zo geredeneerd wordt in de winkel... maar als een klant gaat dreigen met het consumenten recht en wets artikelen erbij gaat halen... nou haal ze maar doen we het volgens de regeltjes :) van de wet dan he :) dan heb ik goed gehandeld is de klant blijkbaar tevreden de koop rond en daar gaat het tcoh om (oftie ooit terug komt een 2de.. oftie ooit welkom is een 3de) maar wie zijn fout is het dan?

wicer
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jul 2006 23:03

Re: KPN Zonnesteek weken laptop niet leverbaar

Ongelezen bericht door wicer »

Inmiddels is het onderwerp niet meer Zonnesteekweken/Laptop, maar de rechten van de klant bij aankoop.

Grunn2006
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jul 2006 23:10

Re: KPN Zonnesteek weken laptop niet leverbaar

Ongelezen bericht door Grunn2006 »

De zonnesteek weken en de Oliebellen (december) weken van Primafoon zijn elk jaar opruim en speciale aanbieding acties!

De laptop die in de folder stond was idd de amilo 1300 en die lag bij veel winkels nog op voorraad, omdat toen de amilo 1310g deze bijna dezelfde prijs had en dus niet meer zo snel verkocht (had namelijk slechtere specs qua hdd, geheugen en cpu. ) bleef deze dus liggen en was oude voorraad en bij elke opruiming wil je die na een jaar wel kwijt en dat is ook in een paar dagen gebeurt, alleen hadden sommige winkels er een aantal en andere winkels weer geen. maar ............vertel,vertel bert !

Dat deze amilo in een paar dagen op is op aktie uitverkocht zijn en dat mensen dan teleurgesteld zijn kan ik me voorstellen, , maar ze hebben heel snel gereageerd, binnen die paar dagen biedt men een andere laptop aan, de amilo 1310g en daarbij was de voorraad ook in een paar dagen van verkocht. Dus weer besteld in het magazijn en ook die zijn in bijna een paar dagen er weer helemaal doorheen.

Het was gisteren zo erg dat de voorraad van laptops die binnenkwamen in een enkele middag bij ons was uitverkocht en alleen maar tevreden klanten, wel uitgelegd hoe het nu zat maar de mensen begrijpen het wel en het was mooi weer dus alleen maar leuk,leuk leuk :)


O en die camera die hebben ze extra besteld en die kun je weer
gewoon in de Primafoon bestellen hoor, gewoon even langs gaan, want er ligt weer een partij.

P.s. alle klanten die we langskrijgen in de Primafoon zijn allemaal dik tevreden over hun laptop en bedanken ons voor de reseveringen of dat we terugbellen etc. dat we weer laptops kregen. Mensen hebben vergelijkingen gedaan via kieskeurig en weet ik het allemaal wat ze me vertellen, maar die zonnesteek moet je wel oplopen als je bij Primafoon binnenstapt.

nog een dag zo warm en ik loop zelf een zonnesteek op.

snerpo
Berichten: 95
Lid geworden op: 15 mar 2005 19:11

Re: KPN Zonnesteek weken laptop niet leverbaar

Ongelezen bericht door snerpo »

Geplaatst op 08 Jul 2006 18:47 door bot321


--------------------------------------------------------------------------------

ikbenik je hebt echt wat tegen je klanten he.
Je moet gewoon stoppen met je pc zaakje.
Overal waar je staat geef je af op de consument.
Ik durf geen pc bij ikbenik te kopen.
Ik ben doodsbenauwd dat het apparaat stuk gaat en ik met een klacht terug moet.

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: KPN Zonnesteek weken laptop niet leverbaar

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

welnee dat wordt netjes opgelost..

ikbenik

Re: KPN Zonnesteek weken laptop niet leverbaar

Ongelezen bericht door ikbenik »

Ik durf geen pc bij ikbenik te kopen.
Ik ben doodsbenauwd dat het apparaat stuk gaat en ik met een klacht terug moet.
Je hoeft niet bang te zijn.
In het algemeen ben ik heel mild.
Het probleem tegenwoordig is als de klant zelf iets kapot maakt, dan moet de winkelier hiervoor opdraaien.
Ik zal het anders zeggen.
Als ik iets kapot maak, dan hoeft de klant hiervoor niets te betalen.
Maar als ik precies hetzelfde zou doen als jullie, dan breng ik alle kosten die ik maak met het perongeluk kapot maken, gewoon bij jullie in rekening.

En als er iets kapot gaat in de garantieperiode en het is niet jouw fout, dan doe ik niet moeilijk.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: KPN Zonnesteek weken laptop niet leverbaar

Ongelezen bericht door bot321 »

Maar als ik precies hetzelfde zou doen als jullie, dan breng ik alle kosten die ik maak met het perongeluk kapot maken, gewoon bij jullie in rekening.

Dat bedoel ik nou.
Toch nog afgeven op de consument.
En dat zit nou in elke reactie van jou.

MAXIEM

Re: KPN Zonnesteek weken laptop niet leverbaar

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Wie is ikbenik?

Na een (ahum) grondige studie, zowel psychologisch, taalkundig en materieel, ben ik tot de konklusie gekomen dat ikbenik nooit iemand kan zijn met een eigen zaak. Meer dan waarschijnlijk wel iemand die ooit een eigen zaak heeft gehad en daaraan een diepgaande frustratie heeft overgehouden. Zou het wél iemand zijn met een eigen zaak, dan zou hij zakelijk gezien nooit zoveel tijd besteden aan zijn posts, maar klanten helpen bij de aanschaf van consumentenproducten. Daar wordt je namelijk als verkoper beter van, zodat je je een plakje kaas op de boterham kunt veroorloven. Het heeft dan ook geen enkele zin op ikbenik te reageren (gericht aan bot 321), omdat dat een reactie is op een imaginaire wereld die uitsluitend bestaat op het trosradarforum.

Vriendelijke groet, Paula.

ikbenik

Re: KPN Zonnesteek weken laptop niet leverbaar

Ongelezen bericht door ikbenik »

Maar als ik precies hetzelfde zou doen als jullie, dan breng ik alle kosten die ik maak met het perongeluk kapot maken, gewoon bij jullie in rekening.

Dat bedoel ik nou.
Toch nog afgeven op de consument.
En dat zit nou in elke reactie van jou.
Je leest niet goed.

Ik zei:
Maar als ik precies hetzelfde zou doen als jullie, dan breng ik alle kosten die ik maak met het perongeluk kapot maken, gewoon bij jullie in rekening.


Wat ik hiermee bedoel is dat sommige consumenten (dus niet alle consumenten) eisen dat als hun iets kapot maken (bewust of onbewust) dat de winkelier deze kosten op zich hoort te nemen. En als hij dat niet doet, dan heeft hij slechte service en totaal geen gevoel voor de consument.

En dus bedoel ik als jij zo bent dat ik dan bij voorbeeld doe wat ik hierboven schreef.
Dat is precies hetzelfde.
De schade die de consument zelf maakt moet dus de winkelier vergoeden en als de winkelier perongeluk iets kapot maakt moet hij dit dus zelf ook vergoeden.

Dus wat jij beweert (en als ik het fout heb moet je mij maar corrigeren) is dat het niet uitmaakt wie de spullen kapot maakt, maar dat de winkelier dit altijd op zich hoort te nemen.

Maar het is toch logisch dat als jij iets kapot maakt als consument, dat je toch zelf voor die kosten opdraait en niet de winkelier!

En dat is wat ik bedoel.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: KPN Zonnesteek weken laptop niet leverbaar

Ongelezen bericht door bot321 »

Nou dan heb ik het verkeerd begrepen sorry.
Maar volgens mij is het toch wel duidelijk te
zien als je het zelf stuk maakt en dat hoeft
de winkelier dus niet te betalen.Maar wat jij stelt
gebeurd ook vaak andersom dat het bij reparen
nog erger wordt en dat de klant dat moet betalen.
Het is makkelijk gezegd door de reperateur dit is
stuk dat was stuk en dit komt er nog bij zonder
dat je het als leek zijnde zelf weet.
Dus niet alleen de consument ook de verkopende
partij maakt zich schuldig.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: KPN Zonnesteek weken laptop niet leverbaar

Ongelezen bericht door bot321 »

Eigenlijk heb je wel gelijk Paula.
Niet eigenlijk. Je hebt gelijk.
groet bot321

ikbenik

Re: KPN Zonnesteek weken laptop niet leverbaar

Ongelezen bericht door ikbenik »

Nou dan heb ik het verkeerd begrepen sorry.
Maar volgens mij is het toch wel duidelijk te
zien als je het zelf stuk maakt en dat hoeft
de winkelier dus niet te betalen.Maar wat jij stelt
gebeurd ook vaak andersom dat het bij reparen
nog erger wordt en dat de klant dat moet betalen.
Het is makkelijk gezegd door de reperateur dit is
stuk dat was stuk en dit komt er nog bij zonder
dat je het als leek zijnde zelf weet.
Dus niet alleen de consument ook de verkopende
partij maakt zich schuldig.
heb je helemaal gelijk in. Dat gebeurd ook heel vaak.
Je mag vaak als consument niet aanwezig zijn bij reparaties. Puur omdat als ze iets zelf kapot maken, dan kunnen ze dat verdoezelen.
Ik ben het daar absoluut ook niet mee eens.
De klanten mogen altijd bij de reparaties aanwezig zijn. Ze mogen zien wat ik doe. Als ik iets kapot maak, dan is de schade voor mijn rekening. Dus als ik iets kapot maak, dan hoeft dus de klant hiervoor nooit te betalen. Nooit.

Maar als de consument zelf iets kapot maakt, dan moet hij toch zelf voor de kosten opdraaien.
Je ziet echter vaak dat als de klant iets kapotmaakt, dat de winkelier de helft van de kosten op zich neemt. En dat vind ik zelf belachelijk.

De degene die iets kapot maakt, moet zelf voor de kosten opdraaien.
Daarbij maakt het niet uit of het een klant of een winkelier betreft.

superwoman1969
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 feb 2006 11:30

Re: KPN Zonnesteek weken laptop niet leverbaar

Ongelezen bericht door superwoman1969 »

KPN heeft het keurig met mij afgehandeld, en ben zeer tevreden met de afloop daarvan !!!

kpn bedankt en iedereen verder suc6

Gesloten