LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Incassoburo TKB namens Cable1

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Globetrotter
Berichten: 124
Lid geworden op: 16 jun 2005 17:40

Incassoburo TKB namens Cable1

Ongelezen bericht door Globetrotter »

Puur verbaasd kregen wij gisteren een aanmaning voor een nooit aangevraagde instalatie van Cable1 voor Wanadoo.
We hebben al Wanadoo sinds 2004 en een jaar later zijn we automatisch overgegaan van Direct naar Family. Alles loopt, dus er hoeft geen installatie aan te pas te komen. Nu krijg ik dus een brief dat we niet tijdig en volgens de voorwaarden geannuleerd hebben en de rekening.
Knap vervelend weer, want je moet er weer achteraan. Wie heeft dit ook gehad?

Globetrotter
Berichten: 124
Lid geworden op: 16 jun 2005 17:40

Re: Incassoburo TKB namens Cable1

Ongelezen bericht door Globetrotter »

Ter aanvulling: ik heb zojuist cable1 gebeld en zij vertelden mij dat het incassoburo echt bestaat en dat de gegevens van de abonnee's die een installatie hebben aangevraagd maar niet tijdig hebben geannuleerd zijn aangeleverd door Wanadoo zelf.
Ik ga ze zo mailen, niet bellen natuurlijk. Als blijkt dat Wanadoo hier gefaald heeft, dan zeg ik mijn abonnement op per 1e vervaldatum.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Incassoburo TKB namens Cable1

Ongelezen bericht door queenfan »

Ik ben benieuwd

Gaasper
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 mei 2005 08:37

Re: Incassoburo TKB namens Cable1

Ongelezen bericht door Gaasper »

Kijk een op het forum van KASSA en ook eens naar de nieuwsbrief van KASSA.
Je bent niet de enige er zijn er 4000 verzonden.
Advies op dit moment zowel van tkb als consumenten belang is om niet te betalen !!!!!

immortality
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 jul 2006 19:25

Re: Incassoburo TKB namens Cable1

Ongelezen bericht door immortality »

Ik heb hier dus ook al last van. Has betaald om extra kosten te voorkomen en ben terug gaan claimen, maar krijg echt geen enkele reacties. Boeven zijn het.
Ik heb inderdaad de installatie geanulleerd voor wanadoo, maar dat mag volgens de voorwaarden tot 2 werkdagen van tevoren. Ik heb dat meer dan een week van tevoren gedaan.

Gesloten