LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Landal Het Vennenbos??

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.

Bungalows voor 5 personen zijn smerig en te klein

Ja, dat is inderdaag zo
9
41%
het gaat
3
14%
Nee, absolute onzin, prima huishes!
10
45%
 
Totaal aantal stemmen: 22

rolandhoogwerf
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 mar 2006 12:52

Ervaringen met Landal Het Vennenbos??

Ongelezen bericht door rolandhoogwerf »

Hallo,

Wij willen van 26 t/m 30 juni 2006 2 huisjes huren op Landal Het Vennenbos in Hapert. Ons plan was om 2x een 5 persoonshuisje te huren. (nummer 156 & 157 ,type 5C1
)
Ik lees op diverse sites dat er zoveel mis met het park is met name de huisjes op het Vennenbos.
Nu ben ik benieuwd of dat echt zo is ofdat dat allemaal maar gezeur is.
Ook ben ik benieuwd wat nou precies de verschillen zijn tussen type 5C1 en 5C2.

Dus heeft u ervaringen met het vennenbos (met name de huisjes 156 en 157 of vergelijkbaar huisje) en dat mogen positieve en negatieve ervaringen zijn, reageer dan op deze topic!

Hopelijk weet ik wat meer over de echte toestand van zaken over de huisjes en het park het Vennenbos te Hapert, want het kost niet weinig!

Groeten,
R.P Hoogwerf

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Ervaringen met Landal Het Vennenbos??

Ongelezen bericht door eeliane »

Leuk park, de huisjes met de zitkuil waar wij in gezeten hebben vond ik wat aan de ouderwetse kant, niet netjes bijgehouden ook, en die zitkuil ronduit onhandig, echt zo'n 70-80 jaren hok met veel bruin hout, ook de slaapkamertjes boven piepklein. Nee voor die huisjes moet je niet gaan, maar ik weet niet wat voor soort huisjes die 156 157 zijn, staat dat niet op het internet beschreven dan??

sjensbek3
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mar 2006 10:28

Re: Ervaringen met Landal Het Vennenbos??

Ongelezen bericht door sjensbek3 »

HOI,

WIJ ZIJN INMIDDELS VASTE KLANT OP HET VENNEBOS.GAAN HIER 2 OF 3X PER JAAR NAAR TOE.

HET VERSCHIL VAN DE HUISJES IS EEN BERGING, VERDER ZIJN DE HUISJES HETZELFDE.

IK WEET NIET MET HOEVEELPERSONEN JE IN HET HUISJE WILT? MAAR IK VINDT 5 PERS HUISJES KLEIN.
WIJ ZIJN ZELF MET Z,N 5E EN PAKKEN ALTIJD EEN 6 PERS. HUISJE.
DE SLAAPKAMERS BIJ EEN 5 PERS HUISJE ZIJN KLEIN. WAARVAN ER 3 BIJ ELKAAR OP DE KAMER LIGGEN STAPELBED EN NOG EEN BED(KINDER)

DE HUISJES DIE JULLIE WILLEN LIGGEN AAN HET BUITENGEBIED VAN HET PARC. MAAR HET PARC IS OOK NIET ZO HEEL GROOT DUS DE LOOPAFSTANDEN VALLEN ALLEMAAL MEE.

DE HUISJES ZIJN INDERDAAD OUD, MAAR WEL GEZELLIG.

TIP!! BOEK MET AIRMILES SCHEELT JE 35 TOT 50% KORTING ALTIJD, OOK IN VAK PERIODE

FIJNE VAKANTIE.

jbroeders
Berichten: 129
Lid geworden op: 07 aug 2005 21:32

Re: Ervaringen met Landal Het Vennenbos??

Ongelezen bericht door jbroeders »

Ik zou altijd voor een 6 persoons of een 4 persoons gaan(als die er nog zijn). Dit zijn gelijken van andere centerparcshuisjes in nederland en die voldoen vaak wel aan de ruimte wensen. Die hebben ook geen verdieping, ook een pluspunt.

Thei
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 apr 2005 14:14

Re: Ervaringen met Landal Het Vennenbos??

Ongelezen bericht door Thei »

Hallo

Wij zijn net terug van een weekend vennebos.
Met 7 volwassen en 4 kinderen hadden we 2x 6 presoons bungalows, 238 en 239.
Deze lagen naast elkaar(12.50 Euro extra) zodat we het ontbijt samen in een hut genoten, ook s'avonds met een drankje, dus ruimte genoeg.
De slaapkamers zijn voldoende , kwam er aleen om te slapen.
Douchen in badkuip was wat minder, Koelkast ed waren schoon.
Leefkuil en open trap naar slaakamers zijn wat getareerd.

Lopend bufet in het centrum was wat minder, maar ja dat kan moeilijk anders, wordt ook maar warm gehouden, of er moet net bijgevult zijn.

Tip Steppengras eten in de Bierhoeve in Arendonk(B) op 15 Km afstand.

Groeten Thei

loco-motief
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 jul 2006 16:15

Re: Ervaringen met Landal Het Vennenbos??

Ongelezen bericht door loco-motief »

de huisjes zijn er gewoon goed schoon beetje ouderwets misschien.
verders zijn de 5 persoonshuisjes idd een beetje klein met 3 bedden op 1 kamer.
voor het kleine bedrag extra zou ik een 6 persoons nemen.
tevens moet ik ff kwijt dat de service er echt fantastich is en de mensen die er werken echt heel erg behulpzaam.

puttputt
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 aug 2006 17:15

Re: Ervaringen met Landal Het Vennenbos??

Ongelezen bericht door puttputt »

Wij zijn er nog met de Kerst geweest
We hadden aan het roand van het park een bungalow aan het water

Ik moet zeggen dat ie erg netjes en schoon was
En een leuk modern interieur.
We hadden een comfort 6 p. huisje,.
Wij hebben het er heel erg leuk gehad, en gaan zeker nog eens terug :D

haniv
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 mei 2005 10:49

Re: Ervaringen met Landal Het Vennenbos??

Ongelezen bericht door haniv »

Wij zijn eind juli naar het Vennenbos geweest en ik had me er meer van voorgesteld. Onze zoon is 4 jaar geleden ook geweest en zei dat er een hele hoop (speel)attributen niet meer staan. Het huisje viel heel erg tegen, smerig, plakkerig, spinnenwebben ed. Doucheruimte in slechte staat. Renovatie zou geen overbodige luxe zijn. Wij hadden een huisje aan het water gevraagd, maar zaten er een heel eind van af, knappe tegenvaller. Hadden haast geen tuin, slechts een terras met daar tegenover een heuvel. Haast geen zon. Weinig ruimte voor 4 volwassenen, een kind, en een hond. Zal hier niet gauw meer naar terug gaan. Op de plaza was ook het een en ander mis. 's-Avonds moest je heel lang wachten eer dat je bestelling opgenomen werd, bij de snackbar vergeten ze de helft van de bestelling en bij het steakhouse kregen we spare-ribs die op het bot nog rauw waren (maar volgens de bediening waren dat de kruiden?). En het parkeerterrein heeft ook te weinig plaatsen. Heel irritant is het dat de mensen, als zij met de auto weggaan, fietsen neerzetten om zo te parkeerplaats te behouden.

marjal
Berichten: 194
Lid geworden op: 27 aug 2005 18:04

Re: Ervaringen met Landal Het Vennenbos??

Ongelezen bericht door marjal »

Kortom en dat voor honderden euro's per week fijn dat u het naar uw zin had :shock:

puttputt
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 aug 2006 17:15

Re: Ervaringen met Landal Het Vennenbos??

Ongelezen bericht door puttputt »

Raar dat de huisjes dan zo verschillen.
Wij hadden gewoon een schitterend huisje,

En speeltuintjes heb ik echt op veel verschillende plekken gezien.
Ook de kinderboerderij was echt leuk, en ook daar was een speeltuin bij.

Daar was echt geen gebrek aan.

Van de Plaza hebben we ook geen enkele klachten, werden perfect geholpen en ook snel. :D

JohnathanDoe

Re: Ervaringen met Landal Het Vennenbos??

Ongelezen bericht door JohnathanDoe »

Hallo allemaal.Wij hebben bijna 6 mnd genoodzaakt op het Vennenbos te Hapert gewoond.Wij zaten bijna continu in bungalow 159.Tja tis bepaald geen luxe daar nee.Het parc was vroeger van Center Parcs en zijn al aardig oud.Als je kinderen hebt (hebben we gelukkig niet!) dan is het voor een weekend of misschien een weekje best leuk te vertoeven op het parc.Wat voor mijn persoonlijk veel goed heeft gedaan op het parc was de vriendelijkheid van de meeste medewerkers op de plaza en bij de receptie.Persoonlijk hou ik van meer 'luxe' en zou ik mijn keuze meer uitgaan voor de Center Parcs parken.Dat de huisjes zo verschillen komt doordat bijna alle huisjes in particulier bezit zijn.Tis aan de eigenaars om ze te veranderen of niet (is ons verteld door de medewerkers).

commonsence

Re: Ervaringen met Landal Het Vennenbos??

Ongelezen bericht door commonsence »

JD zegt weer iets geweldigs!
Als je kinderen hebt (hebben we gelukkig niet!)
.....
Ga eens met je echtgenote (advocaat! ???? Lees HUREN Johnathan Doe) naar dokter Phill. Jezelf eens lekker in de SPOTlights in de steigers laten zetten!
Wat ben jij een prototype van een verkeerde man :!:
Ik heb te doen met je vrouw en je huurster, die jullie geen stoppen meer laat vervangen omdat????????? je vrouw NAAKT in het bad zat..... toen zij de stoppen kwam vervangen. Stond dat bad trouwens in die gang?
I know, you can't please them all, maar zo'n sociale griezel als jij bent komt dringend in aanmerking voor een nieuwe topic: "Hoe zet de maatschappij megagiga misklungels weer op de rails van het redelijk communiceren." Hoewel, redelijk? Daar moet je toch een beetje mee geboren worden.
'k Wed dat dokter Phill je als hopeloos door het podium laat zakken. :!:
Laatst gewijzigd door commonsence op 24 sep 2006 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.

jbroeders
Berichten: 129
Lid geworden op: 07 aug 2005 21:32

Re: Ervaringen met Landal Het Vennenbos??

Ongelezen bericht door jbroeders »

Antwoord van hierboven gaat natuurlijk nergens over. Overigens gaat Landal de bungalows van binnen en buiten renoveren in samenspraak met de eigenaren.

commonsence

Re: Ervaringen met Landal Het Vennenbos??

Ongelezen bericht door commonsence »

jbroeders,

Je hebt gelijk.
Ik ben een intolerante, ethische model denker.
Ik neem de tekst tegen JD terug.
Als ik moet overgeven doe ik dat van mezelf.
Sorry :!:

Gesloten