LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beleggingen bij Big Lotto en Yildersclub

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

Beleggingen bij Big Lotto en Yildersclub

Ongelezen bericht door Gast »

Geachte bezoekers en lezers,
Ik wil eerste instantie anoniem informeren of er meer mensen net als ik flink gedupeerd voel over beleggingen bij Big Lotto met dubbele winsten en bij Yilders CLub van Minne, waar volgens mij niemand een cent terug heeft gezien.
Volgens mij zijn de grote jongens die met ons geld spelen en profiiteren van de winsten. Minne doet erg zielig, maar hij is ook een van ze.
Ik had van Minne begrepen dat hij heel veel winsten van ons heeft herbelegd en dat de bedragen wel vrijkomen.
Ik heb ook gehoord van iemand dat Minne gefraudeert heeft met benzine pasjes en nu zit hij in de bak
Graag zou ik van heel veel mensen reatie willen ontvangen, zodat wij verder kunnen uitzoeken waar ons geld en winst is gebleven.
Ik heb duizenden euro in het verleden ingelegd en geen cent terug gezien.
Mensen kom op, trap nooit meer in de belggingen van mensen die de boel belazeren en oplichten en beloven gigantisch bedragen.

Mvrg
Naar boven

mlm-er

Re: Beleggingen bij Big Lotto en Yildersclub

Ongelezen bericht door mlm-er »

Beleggen doe je niet met 'vrienden'.

Als ik namen hoor van Big en Club, weet ik al genoeg.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

graag nog meer reacties en ervaringen.

Kyandra

Ongelezen bericht door Kyandra »

Helaas ken ik die persoon maar al te goed, die duizend euro die ik aan hem gegeven had voor te beleggen heb ik gelukkig na veel dreigementen teruggekregen en hij heeft mijn naam ontzettend door het slijk gehaald ik was niet goed genoeg meer voor hem.
Wat BIG betreft voor mij, helaas pindakaas ik hor er nergens meer over

FunPark

Ongelezen bericht door FunPark »

Even voor de duidelijkheid; in BigLotto zal niet worden belegd.

Ik begrijp nog steeds niet dat er geen tot weinig angfiten zijn binnengekomen over Minne D. en consorten. Wilt u aangifte doen groepeer u dan en zorg dat er voldoende bewijslast is. Doe deze groepering zelf en besteed dit absoluut niet uit aan derden, meldpunten of anti fraude clubs.

Diverse BigLotto aanbieders kunnen persoonlijk aansprakelijk gesteld worden, zo zal geschieden. Echter niet zonder uw aangifte!

michelle10

Ongelezen bericht door michelle10 »

Een advocatenkantoor in Amerika is bezig een rechtzaak aan te spannen tegen een internet-investeringsoplichter die zich Roy Weaver noemde van J&K Global Marketing. Er staat informatie op de website www.jkglobalreceivership.com. Weaver is al tot drie jaar gevangenisstraf veroordeeld. Het advocatenkantoor is bezig het geld terug te vinden en te vorderen en het (althans voor een deel) aan de investeerders terug te geven. Wat je misschien terugkrijgt zal waarschijnlijk niet in verhouding staan tot wat je "geinvesteerd" hebt.

Gesloten