LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Incasso door SIMYO.NL
Incasso door SIMYO.NL
Onlangs werd er €100,00 van mijn rekening afgeschreven door Simyo.nl
nu heb ik daar geen toestemming voor gegeven. Dus bij binnenkomst van het afschrift meteen gereageerd, Alles wordt digitaal maar blijkbaar kun je nog steeds niet zonder afschrift. Hun reactie was "Wellicht heeft iemand misbruik/gebruik gemaakt van uw bankrekeningnummer." Maar goed ze zouden het terugstorten. Jammer genoeg heb ik tot heden nog niets ontvangen.
Ben ik de enige die dit overkomt?
En zo niet, zit er dan geen controle op rekeningnummers vs naam ?
nu heb ik daar geen toestemming voor gegeven. Dus bij binnenkomst van het afschrift meteen gereageerd, Alles wordt digitaal maar blijkbaar kun je nog steeds niet zonder afschrift. Hun reactie was "Wellicht heeft iemand misbruik/gebruik gemaakt van uw bankrekeningnummer." Maar goed ze zouden het terugstorten. Jammer genoeg heb ik tot heden nog niets ontvangen.
Ben ik de enige die dit overkomt?
En zo niet, zit er dan geen controle op rekeningnummers vs naam ?
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 06 feb 2006 10:44
Re: Incasso door SIMYO.NL
Ben heel erg verrast dat dit nog iemand overkomen is! Bij mij is 13 januari 100 euro afgeschreven van mijn rekening door SIMYO. De Postbank kon het niet ongedaan maken omdat het een incasso met een termijn van 0 dagen was: kun je dus niet laten terugboeken. Ik heb al een stuk of 4 keer een mailtje gestuurd naar [email protected], maar nog nooit antwoord gehad. Op de site van simyo stond geen telefoonnummer, dus KPN in Den Haag gebeld. Toen werd ik doorverbonden met simyo, waar ze mijn mail gelezen hadden. Ze moesten alleen nog een aantal gegevens hebben, dan konden ze het terugstorten. Dit is inmiddels twee weken geleden. Ik heb ook al naar de klantenservice van KPN gemaild. Die vonden het heel vervelend maar konden mij niet verder helpen. Ik moest simyo zelf mailen (had ik toen al drie keer gedaan) of bellen (een nummer van 35 cpm). Ik vertik het om te bellen: geld uitgeven om geld terug te krijgen, vind ik redelijk schandalig. Ook dat simyo zelf niet het fatsoen heeft te reageren op mijn mails vind ik beneden alle peil. Ik weet alleen niet hoe ik nu mijn geld terug kan krijgen. Ik heb ze in mijn laatste (4e) mail tot 13 februari de tijd gegeven om het recht te zetten. Maar nu weet ik niet welke instantie ik kan inschakelen als ik op de 13e nog steeds mijn geld niet terugheb.
-
- Berichten: 73
- Lid geworden op: 18 jan 2006 19:26
Re: Incasso door SIMYO.NL
gewoon politiewerk want dit is eenvoudig diefstal.
-
- Berichten: 42
- Lid geworden op: 29 jun 2005 08:32
Re: Incasso door SIMYO.NL
Hoe is het afgelopen? Ik heb een paar vragen voor jullie, rooiekater en TeeS1962, want ik overweeg zelf ook over te stappen op Simyo.
Hebben jullie Simyo gemachtigd om geld van jullie rekening te schrijven (via eenmalige machtiging of door die functie van automatisch opwaarderen)?
Zo nee, hebben jullie bij aanmelden toch je rekeningnummer moeten doorgeven aan Simyo? Dat soort gegevens volgt helaas pas op het tweede scherm van de aanmeldprocedure en dat kan ik niet zien.
Alvast bedankt voor de info!
Groeten,
Margerietje.
Hebben jullie Simyo gemachtigd om geld van jullie rekening te schrijven (via eenmalige machtiging of door die functie van automatisch opwaarderen)?
Zo nee, hebben jullie bij aanmelden toch je rekeningnummer moeten doorgeven aan Simyo? Dat soort gegevens volgt helaas pas op het tweede scherm van de aanmeldprocedure en dat kan ik niet zien.
Alvast bedankt voor de info!
Groeten,
Margerietje.
Re: Incasso door SIMYO.NL
mijn moeder heeft op 23 januari een simkaart besteld op de website www.simyo.nl
er is geld overgemaakt dat kon ook meteen vanaf de website van Simyo, alleen is de simkaart haar geweigerd omdat er meerdere zouden zijn besteld maar dat is niet het geval.
kortom een maand later nog geen simkaart maar wel 30 euro armer, Simyo laat gewoon niks horen.
mijn moeder heeft inmiddels aangifte gedaan van oplichting, want daar komt het feitelijk op neer, En ze belt nu Met Easymobile wat prima werkt.
Ik waarschuw bij deze iedereen die wil gaan bellen Met simyo, het zal ongetwijffeld goedkoop zijn maar simyo heeft haar klantenservice nog zeker niet op orde.
Wees gewaarschuwd !!
er is geld overgemaakt dat kon ook meteen vanaf de website van Simyo, alleen is de simkaart haar geweigerd omdat er meerdere zouden zijn besteld maar dat is niet het geval.
kortom een maand later nog geen simkaart maar wel 30 euro armer, Simyo laat gewoon niks horen.
mijn moeder heeft inmiddels aangifte gedaan van oplichting, want daar komt het feitelijk op neer, En ze belt nu Met Easymobile wat prima werkt.
Ik waarschuw bij deze iedereen die wil gaan bellen Met simyo, het zal ongetwijffeld goedkoop zijn maar simyo heeft haar klantenservice nog zeker niet op orde.
Wees gewaarschuwd !!
Re: Incasso door SIMYO.NL
Hoi allemaal,
Ik lees hieronder van meerdere mensen waarbij geld afgeschreven is, zonder dat hier toestemming voor gegeven is. Dit mag inderdaad absoluut niet en het is echt belachelijk dat mensen hun geld niet terug hebben. Ik heb echter wat tips, waarmee je het geld snel(ler) terug kan krijgen.
Allereerst kan je inderdaad contact opnemen met het bedrijf dat het geld heeft geincasseerd om te vragen of het teruggestort wordt ivm een fout. Willen ze dit niet doen, kan je het laten storneren. Sommigen hebben dit al geprobeerd, maar dit kon blijkbaar niet. Dit is heel erg vreemd, aangezien hiervoor een bepaald soort incassocontract afgesloten moet zijn (met Interpay) en dat soort contracten wordt bijna niet afgesloten, omdat mensen over het algemeen gewoon het geld moeten kunnen storneren. Maar goed, dit is mogelijk. Wat de bank naast storneren nog kan doen, is een Melding Onterechte Incasso indienen bij de bank die het geld geincasseerd heeft. Die bank moet dan een onderzoek instellen of de incasso terecht of onterecht is en geeft hier dan terugkoppeling over naar je eigen bank. Als het een onterechte incasso is, zoals bij jullie duidelijk het geval is, dan moet de bank het geld terugstorten (de bank waar je bij zit). Daarnaast kan de bank ook een fraude onderzoek laten instellen bij Interpay. Interpay kan dan bijvoorbeeld ook bij de provider uitzoeken wie hier achter zit en op die manier kunnen fraudeurs ook aangepakt worden, zodat er niet meer mensen gedupeerd worden.
Helaas maken banken hier niet altijd gebruik van en is mijn ervaring dat veel bankmedewerkers niet op de hoogte zijn van deze mogelijkheden. Als bovenstaande nog niet door je bank gedaan is, adviseerd ik je om dit toch expliciet aan de bank te vragen, want hier heeft iedereen recht op!
Heel veel succes allemaal!
Ik lees hieronder van meerdere mensen waarbij geld afgeschreven is, zonder dat hier toestemming voor gegeven is. Dit mag inderdaad absoluut niet en het is echt belachelijk dat mensen hun geld niet terug hebben. Ik heb echter wat tips, waarmee je het geld snel(ler) terug kan krijgen.
Allereerst kan je inderdaad contact opnemen met het bedrijf dat het geld heeft geincasseerd om te vragen of het teruggestort wordt ivm een fout. Willen ze dit niet doen, kan je het laten storneren. Sommigen hebben dit al geprobeerd, maar dit kon blijkbaar niet. Dit is heel erg vreemd, aangezien hiervoor een bepaald soort incassocontract afgesloten moet zijn (met Interpay) en dat soort contracten wordt bijna niet afgesloten, omdat mensen over het algemeen gewoon het geld moeten kunnen storneren. Maar goed, dit is mogelijk. Wat de bank naast storneren nog kan doen, is een Melding Onterechte Incasso indienen bij de bank die het geld geincasseerd heeft. Die bank moet dan een onderzoek instellen of de incasso terecht of onterecht is en geeft hier dan terugkoppeling over naar je eigen bank. Als het een onterechte incasso is, zoals bij jullie duidelijk het geval is, dan moet de bank het geld terugstorten (de bank waar je bij zit). Daarnaast kan de bank ook een fraude onderzoek laten instellen bij Interpay. Interpay kan dan bijvoorbeeld ook bij de provider uitzoeken wie hier achter zit en op die manier kunnen fraudeurs ook aangepakt worden, zodat er niet meer mensen gedupeerd worden.
Helaas maken banken hier niet altijd gebruik van en is mijn ervaring dat veel bankmedewerkers niet op de hoogte zijn van deze mogelijkheden. Als bovenstaande nog niet door je bank gedaan is, adviseerd ik je om dit toch expliciet aan de bank te vragen, want hier heeft iedereen recht op!
Heel veel succes allemaal!
Re: Incasso door SIMYO.NL
Ik heb half juni mijn kpn prepaid omgezet in een simyo prepaid. Ik vond het nl. erg handig dat mijn tegoed automatisch opgewaardeerd kon worden bij een bepaald saldo via mijn creditcard. Begin juli is mijn kpn nummer overgezet naar die van simyo. Toen is de ellende begonnen waar ik afgelopen dinsdag ben achtergekomen dmv een telefoontje van mijn bank. Helaas, helaas te laat. Reeds honderden euro's zijn afgeschreven. Onmiddelijk creditcard geblokkeerd en simkaart ook.
Niet simyo heeft ten onrechte geld afgeschreven, maar sms city uit rozenburg! Een internet sms site waar ik nog nooit van heb gehoord. En me zeker niet heb aangemeld.
Ik vraag mij af of hiermee meer mensen zijn geconfronteerd.
Ik heb dit alles doorgegeven aan de fraude afdeling van mijn bank, alleen hadden ze dinsdag verzuimd om daar iets mee te doen. Ik heb vanmiddag weer contact met die afdeling gehad en ze zullen er nu wel werk van maken, want het zit mij niet lekker. Ik wil dat er aangetoond wordt dat het ten onrechte is geweest, zodat ik mijn geld weer krijg.
Ik hoop voor iedereen hier dat jullie je geld nog terugkrijgen op 1 of andere manier, mocht dat nog niet zijn gebeurd.
Ik wacht in ieder geval in spanning af wat mijn bank ontdekt.
Niet simyo heeft ten onrechte geld afgeschreven, maar sms city uit rozenburg! Een internet sms site waar ik nog nooit van heb gehoord. En me zeker niet heb aangemeld.
Ik vraag mij af of hiermee meer mensen zijn geconfronteerd.
Ik heb dit alles doorgegeven aan de fraude afdeling van mijn bank, alleen hadden ze dinsdag verzuimd om daar iets mee te doen. Ik heb vanmiddag weer contact met die afdeling gehad en ze zullen er nu wel werk van maken, want het zit mij niet lekker. Ik wil dat er aangetoond wordt dat het ten onrechte is geweest, zodat ik mijn geld weer krijg.
Ik hoop voor iedereen hier dat jullie je geld nog terugkrijgen op 1 of andere manier, mocht dat nog niet zijn gebeurd.
Ik wacht in ieder geval in spanning af wat mijn bank ontdekt.
Re: Incasso door SIMYO.NL
Bel nu al een tijdje via simyo zonder enig probleem.
Simkaart besteld en € 5,= via ideal overgemaakt. Simkaart binnen 5 dagen in huis, opwarderen gaat prima ik betaal via ideal geen enkel probleem.
Niks geen autm. icasso of creditkaart gewoon via ideal voorkom je een hoop problemen mee.
Simkaart besteld en € 5,= via ideal overgemaakt. Simkaart binnen 5 dagen in huis, opwarderen gaat prima ik betaal via ideal geen enkel probleem.
Niks geen autm. icasso of creditkaart gewoon via ideal voorkom je een hoop problemen mee.
Re: Incasso door SIMYO.NL
Weer iemand die zich aanmeld voor vage dingen en dan gaat klagen als het niet loopt zoals verwacht.....Ik wil dat er aangetoond wordt dat het ten onrechte is geweest, zodat ik mijn geld weer krijg.
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 22 jul 2006 17:31
Re: Incasso door SIMYO.NL
flink hoor die **** opmerkingen karr2.........jij bent echt een flinke jongen om mensen nog even een trap na te geven!
ik hoop alleen dat jij ook eens in de narigheid komt..dan zul je ook eens voelen hoe lekker dat is als mensen zoals jij zo reageren
ik hoop alleen dat jij ook eens in de narigheid komt..dan zul je ook eens voelen hoe lekker dat is als mensen zoals jij zo reageren
Re: Incasso door SIMYO.NL
In tegenstelling tot velen, lees ik eerst dingen voor ik iets aan klik of onder teken. Tot op heden heeft mij dat voor veel ellende behoed en dat wil ik voorlopig zo houden.
-
- Berichten: 414
- Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35
Re: Incasso door SIMYO.NL
waarom neem je uberhoud al een pry pay als je toch al automatisch op waatdeerd... ken je toch net zo goed een abbo nemen?
Re: Incasso door SIMYO.NL
Ik dacht dat dit een serieus forum was om over een aantal dingen te communiceren, maar blijkbaar lukt dat op geen enkele site. Jammer, want aan sommige opmerkingen hier heb ik echt helemaal niets aan en dus zonde van jullie tijd om er op te reageren.
Nee, ik heb nergens op geklikt (lees mijn vorige reactie wat beter). Nee, ik wil geen abonnement omdat ik alleen maar bereikbaar wil zijn in noodgevallen als er wat met mijn zoontje is. Ik gebruik mijn mobiel bijna niet, dus abonnement kan helemaal niet uit.
Nee, ik heb nergens op geklikt (lees mijn vorige reactie wat beter). Nee, ik wil geen abonnement omdat ik alleen maar bereikbaar wil zijn in noodgevallen als er wat met mijn zoontje is. Ik gebruik mijn mobiel bijna niet, dus abonnement kan helemaal niet uit.
-
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 22 jul 2006 17:31
Re: Incasso door SIMYO.NL
quote:
k dacht dat dit een serieus forum was om over een aantal dingen te communiceren, maar blijkbaar lukt dat op geen enkele site. Jammer, want aan sommige opmerkingen hier heb ik echt helemaal niets aan en dus zonde van jullie tijd om er op te reageren.
Nee, ik heb nergens op geklikt (lees mijn vorige reactie wat beter). Nee, ik wil geen abonnement omdat ik alleen maar bereikbaar wil zijn in noodgevallen als er wat met mijn zoontje is. Ik gebruik mijn mobiel bijna niet, dus abonnement kan helemaal niet uit.
Je hebt volkomen gelijk, er zitten ook gelukkig wel aardige verstandige mensen nij op dit forum, maar ook wijsneuzen die alles beter denken te weten...maar ja, dat maak je op ieder forum mee!
laat er je dag niet door bederven!
prettige dag verder!
k dacht dat dit een serieus forum was om over een aantal dingen te communiceren, maar blijkbaar lukt dat op geen enkele site. Jammer, want aan sommige opmerkingen hier heb ik echt helemaal niets aan en dus zonde van jullie tijd om er op te reageren.
Nee, ik heb nergens op geklikt (lees mijn vorige reactie wat beter). Nee, ik wil geen abonnement omdat ik alleen maar bereikbaar wil zijn in noodgevallen als er wat met mijn zoontje is. Ik gebruik mijn mobiel bijna niet, dus abonnement kan helemaal niet uit.
Je hebt volkomen gelijk, er zitten ook gelukkig wel aardige verstandige mensen nij op dit forum, maar ook wijsneuzen die alles beter denken te weten...maar ja, dat maak je op ieder forum mee!
laat er je dag niet door bederven!
prettige dag verder!
Re: Incasso door SIMYO.NL
Vandaag kreeg ik dus een telefoontje van Postbank afdeling Fraude en Preventie, deze vertelde mij dat er een vreemde transacties werd gemaakt door het bedrijf Simyo. Dit bedrijf haalt het dus in zijn hoofd om 190 euro van mijn rekening af te halen terwijl ik F*CKING bij T-Mobile zit!!!!!! Door dit k*t bedrijf word dus mijn creditcard geblokkeerd!
Ik heb gekeken op de site van Simyo en deze hebben geen telefoonnummer(slim anders hadden ze wat nare woorden gehad). Ik dus KPN gebeld, omdat ik vernam(op dit forum) dat Simyo een onderdeel was van KPN. Deze reageerde erg vijandig dat het bedrijf niet veel te maken heeft met KPN en ze mij ook niet wilde doorverbinden met Simyo.
Hoe kan dit bedrijf nog bestaan??!!
Gelukkig dat Postbank deze transactie heeft onderschept, maar ik wil nog steeds spreken met iemand van Simyo, zodat ze haarfijn kunnen uitleggen waar ze in godsnaam mee bezig zijn!!!
k*t bedrijf en ik zit niet eens bij deze provider! :S
Ik heb gekeken op de site van Simyo en deze hebben geen telefoonnummer(slim anders hadden ze wat nare woorden gehad). Ik dus KPN gebeld, omdat ik vernam(op dit forum) dat Simyo een onderdeel was van KPN. Deze reageerde erg vijandig dat het bedrijf niet veel te maken heeft met KPN en ze mij ook niet wilde doorverbinden met Simyo.
Hoe kan dit bedrijf nog bestaan??!!
Gelukkig dat Postbank deze transactie heeft onderschept, maar ik wil nog steeds spreken met iemand van Simyo, zodat ze haarfijn kunnen uitleggen waar ze in godsnaam mee bezig zijn!!!
k*t bedrijf en ik zit niet eens bij deze provider! :S
Re: Incasso door SIMYO.NL
Gelukkig ben je er tijdig op geattendeerd! Goede service van je bank.
Inderdaad bellen kan niet met Simyo. Ik heb destijds een aangetekende brief verstuurd. Is in ontvangst genomen, maar tot op heden nog nooit reactie ontvangen. Wel van een callcenter of ik simyo wil gebruiken omdat het goedkoper is. LOL. Niet dus. Heb uitgelegd waarom. Zij zou dit alsnog doorspelen, moet nog gebeuren volgens mij, want heb niks meer gehoord.
Bij mij is gelukkig bewezen dat het om fraude ging. Heb mijn geld teruggekregen. Mijn betaalgegevens zijn misbruikt om bij sms city bepaalde diensten af te nemen.
Over sms city niks anders dan lof!!!! Na mijn aangetekende brief kreeg ik binnen 1 dag al een telefoontje van een aardige jongeman, die mij uitlegde dat de website van simyo heel snel gelanceerd moest worden en dus slecht beveiligd. Van hem vernomen dat het om een onderneming ging van KPN. Ik zelf weet dat niet zeker.
Het geld dat van mijn creditcard afgeschreven was in 1e instantie besteed aan vodafone kaarten! Terwijl ikzelf bij simyo zat. Kortom de site was gehackt en ze zijn met de betaalgegevens aan de haal gegaan.
Simyo maakt nog steeds reclame op tv. Ik weet niet hoe het op dit moment gesteld is met hun wel of niet beveiligde website, maar ik wil geen gebruik meer maken van hun diensten.
Ik koop gewoon 'ouderwets' een opwaardeerbon. Weet ik zeker dat er niet gefraudeerd kan worden en het bevalt me goed omdat ik er toch weinig gebruik van maak.
Ik hoop niet dat er meer 'slachtoffers' zijn gevallen na mij! Is dat wel zo, dan hoop ik dat het voor iedereen opgelost is/zal worden.
Inderdaad bellen kan niet met Simyo. Ik heb destijds een aangetekende brief verstuurd. Is in ontvangst genomen, maar tot op heden nog nooit reactie ontvangen. Wel van een callcenter of ik simyo wil gebruiken omdat het goedkoper is. LOL. Niet dus. Heb uitgelegd waarom. Zij zou dit alsnog doorspelen, moet nog gebeuren volgens mij, want heb niks meer gehoord.
Bij mij is gelukkig bewezen dat het om fraude ging. Heb mijn geld teruggekregen. Mijn betaalgegevens zijn misbruikt om bij sms city bepaalde diensten af te nemen.
Over sms city niks anders dan lof!!!! Na mijn aangetekende brief kreeg ik binnen 1 dag al een telefoontje van een aardige jongeman, die mij uitlegde dat de website van simyo heel snel gelanceerd moest worden en dus slecht beveiligd. Van hem vernomen dat het om een onderneming ging van KPN. Ik zelf weet dat niet zeker.
Het geld dat van mijn creditcard afgeschreven was in 1e instantie besteed aan vodafone kaarten! Terwijl ikzelf bij simyo zat. Kortom de site was gehackt en ze zijn met de betaalgegevens aan de haal gegaan.
Simyo maakt nog steeds reclame op tv. Ik weet niet hoe het op dit moment gesteld is met hun wel of niet beveiligde website, maar ik wil geen gebruik meer maken van hun diensten.
Ik koop gewoon 'ouderwets' een opwaardeerbon. Weet ik zeker dat er niet gefraudeerd kan worden en het bevalt me goed omdat ik er toch weinig gebruik van maak.
Ik hoop niet dat er meer 'slachtoffers' zijn gevallen na mij! Is dat wel zo, dan hoop ik dat het voor iedereen opgelost is/zal worden.
Re: Incasso door SIMYO.NL
Wat ik eigenlijk denk en hoop voor Simyo is dat hun beveiliging inderdaad niet pluis is en dat hackers via hun bedrijf geld op hun eigen rekening zetten. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat een gerenomeerd bedrijf als KPN in zee gaat met een bedrijf die fraude pleegt, zoja dan is KPN niet goed bezig en dan zijn ze niet alleen hun monopoly positie kwijt maar ook desperate om geld van mensen te pikken?
Inderdaad erg goed van Postbank dat ze hier meteen mee kwamen, POSTBANK RULES! Ik hou mensen op de hoogte als ik iemand van Simyo te pakken krijg en verhaal kan halen bij hun.
Inderdaad erg goed van Postbank dat ze hier meteen mee kwamen, POSTBANK RULES! Ik hou mensen op de hoogte als ik iemand van Simyo te pakken krijg en verhaal kan halen bij hun.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 19 feb 2008 10:24
Re: Incasso door SIMYO.NL
Het is vervelend voor u dat u slachtoffer bent geworden van creditcardfraude. Het is echter onmogelijk dat uw gegevens via Simyo bij een derde terecht zijn gekomen of dat Simyo door hackers misbruikt wordt. Om dit te voorkomen hebben wij namelijk passende maatregelen getroffen.
ik verzoek u vriendelijk contact met mij op te nemen d.m.v. het emailadres in mijn profiel.
Met vriendelijke groet,
Peter
Simyo Webdesk
ik verzoek u vriendelijk contact met mij op te nemen d.m.v. het emailadres in mijn profiel.
Met vriendelijke groet,
Peter
Simyo Webdesk
Re: Incasso door SIMYO.NL
Hallo Simyo webdesk,
Ik weet niet waar ik je email adres kan vinden. Dus kan geen bericht sturen.
Bovendien ben ik er ook niet blij mee dat ik pas nu een reactie krijg op het gebeurde in juli 2006! Zelfs niet na mijn aangetekende brief. De fraude is nu eenmaal een feit en de service van Simyo destijds slecht.
Ik hoop in ieder geval dat die service een stuk verbeterd is inmiddels.
Ik weet niet waar ik je email adres kan vinden. Dus kan geen bericht sturen.
Bovendien ben ik er ook niet blij mee dat ik pas nu een reactie krijg op het gebeurde in juli 2006! Zelfs niet na mijn aangetekende brief. De fraude is nu eenmaal een feit en de service van Simyo destijds slecht.
Ik hoop in ieder geval dat die service een stuk verbeterd is inmiddels.
Re: Incasso door SIMYO.NL
Het is mooi en triest tegelijk om al die berichten over ervaringen met simyo te lezen. Triest voor de gedupeerden, mooi omdat ik me vanmorgen bij simyo wilde aanmelden en nu, door dieze berichten, toch maar liever een andere provider zoek. Eigenlijk een schande dat het bedrijf met dit soort praktijken kan wegkomen.
En dan te bedenken dat het een "kindje" van KPN is.
groet
Hans
En dan te bedenken dat het een "kindje" van KPN is.
groet
Hans