LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] schuller keuken in de buurt?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
keuken
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 jun 2006 23:04

schuller keuken in de buurt?

Ongelezen bericht door keuken »

Hai,

Ik woon in Haarlem en ben naar aanleiding van de positieve verhalen van de schuller keuken(nextline) o.a. door Maxx, op zoek naar winkels die deze keuken verkopen. Op de site van schuller heb ik al info gevraagd maar nog niets gehoord. Aangezien ik de komende dagen vrij heb, wil ik wat keukenzaken bezoeken. Wie kan mij goede adressen geven?

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: schuller keuken in de buurt?

Ongelezen bericht door maxx »

Schüller Möbelwerk KG
Verkoopkantoor
KeukenMedium B.V.
Postbus 87087
1080 JB Amsterdam

Tel 020 – 64 24 717
Fax 020 - 64 23 248

Daar kunnen ze je vast vertellen waar een dealer in de buurt zit. Kijk ook eens naar Format. Wij hebben gekozen tussen Next125 en Format en de keuze is Format geworden in onze winkel. Ik kon niet leven met de fluisterprofielen.

Verder is het een hele degelijke keuken voor goede prijzen waar je jaren plezier van zult hebben. Kom je er niet uit met de Next125 dan zitten wij ook bij je om de hoek......

Veel plezier met orienteren en laat je niet gek maken met die superkortingen. Het bedrag onderaan de offerte is belangrijk, niet het percentage!

MVG

marjaaa
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jun 2006 15:57

Re: schuller keuken in de buurt?

Ongelezen bericht door marjaaa »

Hoi,

Ik weet dat Henrys Kitchens ook schuller verkoopt maar dan onder hun eigen naam. KOOP DAAR NOOIT BIJ DAT K. BEDRIJF. Ik heb heel slechte ervaringen op het gebied van service.

RobboNL
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 jul 2006 14:39

Re: schuller keuken in de buurt?

Ongelezen bericht door RobboNL »

Ik heb toevallig gisteren Schuller ook gemaild voor een dealerlijst van Nextline en had binnen een kwartier een mail terug.

Gesloten