LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verkeerde opwaardeer kaart gekocht
verkeerde opwaardeer kaart gekocht
WIe o Wie heeft de oplossing.
Op mijn telefoon staat telfort, dus telfort prepaid opwaardeerkaart gekocht. Nee fout ik bel met tele2 maar met het netwerk van telfort.Dus terug naar de winkel.tele2 hebben we niet en gekochte kaarten nemen we niet terug.dus 10 euro in de vuilnisbak gegooid dankzij tele2.Heb nu een opwaardeerkaart waar ik niks mee kan en 10 euro armer. Dit noem ik pure diefstal.en waar kan je klagen nergens want overal zijn het betaalnummers.Over de rug van andere mensen worden de providers rijk. Wie heeft de oplossing
Op mijn telefoon staat telfort, dus telfort prepaid opwaardeerkaart gekocht. Nee fout ik bel met tele2 maar met het netwerk van telfort.Dus terug naar de winkel.tele2 hebben we niet en gekochte kaarten nemen we niet terug.dus 10 euro in de vuilnisbak gegooid dankzij tele2.Heb nu een opwaardeerkaart waar ik niks mee kan en 10 euro armer. Dit noem ik pure diefstal.en waar kan je klagen nergens want overal zijn het betaalnummers.Over de rug van andere mensen worden de providers rijk. Wie heeft de oplossing
Re: verkeerde opwaardeer kaart gekocht
Klagen heeft geen enkele zin , omdat het je eigen fout is (vervelend om te horen , maar helaas waar). Je zou de kaart op Marktplaats kunnen zetten . Ik denk wel dat je er dan een Euro of 2 à 3 minder voor moet vragen , maar dan heb je in ieder geval nog iets voor terug. Nog beter is het om iemand in je omgeving te zoeken met een Telfort prepaid . Dan is men vast bereid om deze voor de volle prijs van je over te nemen. Succes.
Re: verkeerde opwaardeer kaart gekocht
beetje raar om tele2 de schuld te geven. Jij doet de aankoop, niet tele2. Eigen verantwoordelijkheid dus...
Re: verkeerde opwaardeer kaart gekocht
Jij noemt het pure diefstal, ik noem het pure achterlijkheid.
Re: verkeerde opwaardeer kaart gekocht
Inderdaad niet echt slim om te roepen dat het de schuld is van tele2/telfort of de winkel. Het is logisch dat de winkel het kaartje niet terug neemt. Geen enkele telecomwinkel doet dat.
Re: verkeerde opwaardeer kaart gekocht
Zelf werk ik in de telecombranche, zoals hierboven al staat beschreven is het helaas je eigen verantwoording.
De reden waarom een opwaardeerkaart niet teruggenomen kan worden; is omdat de dealer niet kan nagaan of de kaart reeds is gebruikt.
Heb slechts 1 tip voor je:
Kijk of iemand in jouw omgeving gebruik maakt van het netwerkt Telfort, en ga de kaart door verkopen.
Succes.
De reden waarom een opwaardeerkaart niet teruggenomen kan worden; is omdat de dealer niet kan nagaan of de kaart reeds is gebruikt.
Heb slechts 1 tip voor je:
Kijk of iemand in jouw omgeving gebruik maakt van het netwerkt Telfort, en ga de kaart door verkopen.
Succes.
Re: verkeerde opwaardeer kaart gekocht
Zoals ik meld in het verhaal op de telefoon staat telfort dus dit zou iedereen kunnen overkomen.Inderdaad een klein beetje m´n eigen schuld.Maar ik blijf erbij dat ook de provider een beetje schuld hieraan is En dit overkomt mij geen tweede keer beltegoed op kaartje in de prullenbak
bobby
bobby
Re: verkeerde opwaardeer kaart gekocht
Op welke manier heeft de provider hier schuld aan dan volgens jou?
Re: verkeerde opwaardeer kaart gekocht
Inderdaad, hoe kan een provider schuldig zijn voor een fout die de consument zelf maakt?
Daarnaast: je belt via Tele2 (netwerk van telfort, trouwens). Dat heb je een keer besteld. Dat lijkt het mij dat je dat nog weet....
Daarnaast: je belt via Tele2 (netwerk van telfort, trouwens). Dat heb je een keer besteld. Dat lijkt het mij dat je dat nog weet....
Re: verkeerde opwaardeer kaart gekocht
Hoe kom je erbij om een Telfort kaart te kopen dan?
Weet je zelf niet dat je bij Tele 2 zit?
Als je het nummer belt om je beltegoed op te vragen dan weet ik (van mijn vorige tel): Welkom bij Tele 2 mobiel uw beltegoed is zeven Euro vijftig cent en is geldig tot...
Heb je die tel van iemand overgenomen ofzow?
Je kunt hem I.D.D op Marktplaats zetten, als hij nog niet gebruikt is kun je er eigenlijk makkelijk dezelfde prijs voor vragen, 10 Euro is 10 Euro, en diegene hoeft nog eens niet naar de winkel ook!
Veel succes, Bram.
Weet je zelf niet dat je bij Tele 2 zit?
Als je het nummer belt om je beltegoed op te vragen dan weet ik (van mijn vorige tel): Welkom bij Tele 2 mobiel uw beltegoed is zeven Euro vijftig cent en is geldig tot...
Heb je die tel van iemand overgenomen ofzow?
Je kunt hem I.D.D op Marktplaats zetten, als hij nog niet gebruikt is kun je er eigenlijk makkelijk dezelfde prijs voor vragen, 10 Euro is 10 Euro, en diegene hoeft nog eens niet naar de winkel ook!
Veel succes, Bram.
Re: verkeerde opwaardeer kaart gekocht
Hmmm, Tele2 oplichters omdat ze jou een Telfort opwaardeerkaart laten kopen....??? Erg logisch!
Maar even serieus: er staat duidelijk in de handleiding van Tele2 dat er alleen telefonisch opgewaardeerd kan worden (wat mij uitermate goed bevalt, hoef nooit meer naar de winkel, kunnen ze me daar ook niet meer oplichten ), dus om nou t e zeggen dat Tele2 en/of Telfort oplichters zijn.... Ik denk eerder dat je een dief van je eigen portomonnee bent!
Maar even serieus: er staat duidelijk in de handleiding van Tele2 dat er alleen telefonisch opgewaardeerd kan worden (wat mij uitermate goed bevalt, hoef nooit meer naar de winkel, kunnen ze me daar ook niet meer oplichten ), dus om nou t e zeggen dat Tele2 en/of Telfort oplichters zijn.... Ik denk eerder dat je een dief van je eigen portomonnee bent!
Re: verkeerde opwaardeer kaart gekocht
vraag even rond in je vriendenkring .er is vast wel iemand met telfort prepaid in je omgeving,die neemt hem dan van je over,maar een wijze les.. je weet toch wat je koopt !!!! je hebt immers een tele2 pakket gekocht geen telfort
Re: verkeerde opwaardeer kaart gekocht
Mijn advies als men niet (zeker) weet wat voor provider men exact heeft:
Laat de verkoper/ster de opwardering doen, dan is de kans op foute aankopen wat betreft beltegoed aanzienlijk kleiner en als het dan fout gaat dan is het ook niet je eigen schuld en weet de verkoper ook 100% dat de kaart niet gebruikt is .
Wees niet bang om te vragen. Daar staan de verkopers nu eenmaal onderandere voor.
Laat de verkoper/ster de opwardering doen, dan is de kans op foute aankopen wat betreft beltegoed aanzienlijk kleiner en als het dan fout gaat dan is het ook niet je eigen schuld en weet de verkoper ook 100% dat de kaart niet gebruikt is .
Wees niet bang om te vragen. Daar staan de verkopers nu eenmaal onderandere voor.
Re: verkeerde opwaardeer kaart gekocht
WIe o Wie heeft de oplossing.
Op mijn telefoon staat telfort, dus telfort prepaid opwaardeerkaart gekocht. Nee fout ik bel met tele2 maar met het netwerk van telfort.Dus terug naar de winkel.tele2 hebben we niet en gekochte kaarten nemen we niet terug.dus 10 euro in de vuilnisbak gegooid dankzij tele2.Heb nu een opwaardeerkaart waar ik niks mee kan en 10 euro armer. Dit noem ik pure diefstal.en waar kan je klagen nergens want overal zijn het betaalnummers.Over de rug van andere mensen worden de providers rijk. Wie heeft de oplossing
Weer een eigen fout gemaakt en een ander weer de schuld geven.
Jij bent fout geweest en niemand anders.
En klagen?
Als jij ergens een officiële klacht indiend, dan hoop ik dat er dan gelijk een tegenaanklacht wordt ingediend.
En wel de klacht van poging tot oplichting!!!!!