LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Weer een actie van UPC-digitaal

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
rolandenmartine

Weer een actie van UPC-digitaal

Ongelezen bericht door rolandenmartine »

Hallo,

Ik wil eventjes reageren op een brief die mijn ouders hebben gehad van de bekende UPC.

In die brief schrijft de UPC dat ze een digitaal pakket een deze dagen kunnen krijgen. Het is dan met digitaal bellen en televisie. Als ze deze aanbieding niet accepteren dan worden er sowieso kosten berekend. Ze hebben een halfjaar bedenktijd. Het wordt ze dus min of meer door hun . . . . gedrukt. :evil:

Ze hebben dus niet eerst informatie ontvangen of er is met ze gebeld, nee, ze krijgen de brief en binnenkort het pakket. Ze moeten er voor tekenen.
Misschien zouden ze wel bij een andere aanbieder terecht kunnen.

Is dit een normale gang van zaken? Kunnen ze er nog iets tegen doen? zijn er meer mensen die zo'n soort brief hebben ontvangen?

Alvast bedankt,

roland

Dilbert29

Re: Weer een actie van UPC-digitaal

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Kijk even verder, dan zie je een heel topic over dit onderwerp.

Valo

Ongelezen bericht door Valo »

Het is dan met digitaal bellen en televisie. Als ze deze aanbieding niet accepteren dan worden er sowieso kosten berekend
Onzin. Het is alleen digitale tv en dit krijgen ze een half jaar gratis, willen ze dit niet kunnen ze gewoon weigeren het pakket in ontvangst te nemen.

Sim-pel.

agro

Ongelezen bericht door agro »

Sim-pel.
Nog simpeler zou zijn als upc eerst zo vragen of je geinteresseerd bent en zo ja dan pas het pakket te versturen.

Is ook minder onbeschoft en zeker zo netjes.

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Maar niemand heeft ooit beweerd dat UPC beleefd of netjes is.....

Ron 2

Ongelezen bericht door Ron 2 »

Iedere klant van UPC heeft of krijgt ongetwijfeld die brief.

Ik kreeg de brief ook en heb, om problemen te voorkomen, gebeld met UPC dat ik het pakket niet wil hebben en dat het hun ook geld bespaard als het bij voorbaat al niet sturen, maar daar kunnen ze niets aan doen:
"nee meneer, we kunnen het niet tegenhouden, dan weigert u het maar of brengt het terug naar het postkantoor"
Dat is de bekende grenzeloze arrogantie van UPC, een uurtje uittrekken om naar het postkantoor te gaan, een euro'tje in de parkeermeter, en dat allemaal ongevraagd en ongewild.

Naast onze deurbel zit nu een duidelijk briefje aan de bezorger dat we het niet willen hebben en ze het ook niet bij de buren moeten afgeven.

Zal mij benieuwen :twisted:

Gesloten