Ik ben hoofd beheerder van een aantal chat sites en weet dat leeftijd nooit te controleren is omdat je het simpelweg niet kan zien.
en tj@h 0f JuH d@t @@n dE wOOrDkEuZe k@n Sjien..
niet echt

ik kan ook zo typen ik ik ben bepaald geen 15 meer

chatsites zijn vaak lastig te beheren omdat ze ontelbaren channels kennen en ze ook vaak ontelobaren privé chats kennen die niemand kan zien of bewaken. Er is overegens wel een chatsite die daar wel rekening mee houd en dat is
www.superchatbar.com bij registratie worden alle chatrooms standaard voorzien van het private label en rooms zullen uitsluitend worden beheerd door de eigenaren van de (chat)room.
Binnen Mods bestaat trouwens ook een aantal sub mods... de ene mod kan meer als de andere en de beheerder is een soort supermod
en er is geen inspectie voor zover ik weet die hier op toeziet... internet is een publieke plaats en je zult altijd zelf de touwtjes in handen moeten houden. eigenlijk is de beheerder van een chat site ook maar een eigenaar van een server en zolang het druk blijft en de inkomsten blijven dan zullen ze er niet veel aan doen, aan de andere kant is het ook gewoon moeilijk om altijd iemand aanwezig te hebben en een computer kan al helemaal niet zien of het een minder of meerder jarige is, maar door supermods van bv superchatbar wordt wel altijd sociale controle uitgevoerd, waarbij eens in de zoveel tijd een beheerder langs komt of waar mensen terecht kunnen me vragen, maar jah Mods slapen ook wel eens