LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone maakt er een puinhoop van!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

Heb jij dit probleem ook (gehad) bij (Saturn)?

Ja, ik heb deze problemen ook!
1
33%
Ja, deze problemen heb ik gehad!
0
Geen stemmen
Nee, alles ging gewoon goed!
2
67%
Nee, maar er ging wat anders fout!
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 3

BDH360
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jul 2006 15:16

Vodafone maakt er een puinhoop van!

Ongelezen bericht door BDH360 »

Hallo allemaal,

Ik heb Zaterdag bij Saturn in Rotterdam een scherpe deal gesloten, mij werd verzekerd dat ik meteen kon bellen, maar nu kan ik nog niet bellen!

Ik ben gisteren een Vodafone winkel binnen-gelopen daar werd mij verzekerd dat hij vandaag nog zou moeten werken, maar nog NIET!

Vodafone al weer gebeld enz, die sturen je toch weer naar een BETAALD nummer maar goed, nummer gebeld Klantenservice weet weer helemaal van niets!

Ik ben er inmiddels achter dat er Prepaid-kaartjes als abbo zijn verkocht, (dit word door Saturn en Vodafone gezecht) en dat dit niet gaat in combinatie, alle twee mijn toestellen (SGH-X200 en K750i) zeggen dat er niet gebeld kan worden, en geven Inactieve SIM!

Nu heb ik Saturn weer gebeld en zeggen ze dat het Zaterdag weer zou moeten werken, je krijgt een nieuw nummer via sms, en vanaf dan zou het weer moeten werken, maar ik vind dat wel erg lang duren, en ze zeggen dat er iets tegen over staat (kleine korting ofzow)!

Hebben andere mensen dit ook, zo jah, ben je al geholpen, wat vind jij ervan, heb je (al) een compensatie gehad?

Grts Bram.

P.s ik hou jullie op de hoogte!

----------------------------------------------------------------------------------

{Update} 25-07-06 15:50

Hartelijk dank voor uw e-mail.
Erg vervelend dat uw aansluiting nog steeds niet in werking is. Ik heb
uw e-mail doorgestuurd naar de telefonische Klantenservice met de vraag
of zij met u contact kunnen opnemen.
Tevens kunt u ook zelf met hen contact opnemen via het gratis nummer
0800-0560. Ik vertrouw erop dat uw aansluiting vandaag nog wordt
gerealiseerd.

Met vriendelijke groet,

Inez Litjens
Vodafone Customer Management - Services

Heb het nummer meteen gebeld, maar als je alle stappen volgt, kom je weer in het betaalde nummer, waar ze niks wisten!

----------------------------------------------------------------------------------

{Update} 25-07-06 17:01

Vodafone Rotterdam heeft me gebeld, met de mededeling dat alles morgen weer zou moeten werken, de technische dienst is er hard aan bezig!

----------------------------------------------------------------------------------
Laatst gewijzigd door BDH360 op 25 jul 2006 20:05, 5 keer totaal gewijzigd.

blaat
Berichten: 111
Lid geworden op: 26 jan 2006 19:47

Re: Vodafone maakt er een puinhoop van!

Ongelezen bericht door blaat »

Als saturn een prepaid als abbo verkoopt, wiens schuld is dat dan? Vodafone of van Saturn...

BDH360
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jul 2006 15:16

Re: Vodafone maakt er een puinhoop van!

Ongelezen bericht door BDH360 »

Vodafone heeft ze verkeerd geleverd, het city point van Vodafone heeft (had) er ook last van!

blaat
Berichten: 111
Lid geworden op: 26 jan 2006 19:47

Re: Vodafone maakt er een puinhoop van!

Ongelezen bericht door blaat »

wat was die scherpe deal dan?

BDH360
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jul 2006 15:16

Re: Vodafone maakt er een puinhoop van!

Ongelezen bericht door BDH360 »

Samsung SGH-X200 + 400 Euro te besteden bij Saturn (waardebon) voor Bel en SMS 22.50 / 2 jaar (Vodafone)!

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: Vodafone maakt er een puinhoop van!

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

de winkel is in gebreken gebleven, ik heb nl ongeveer 2 weken geleden ook een abbonementje aangevraagt bij vodafone en kun meteen bellen. dit komt omdat de winkel IN het systeem van vodafone uw simkaart moet activeren. Het systeem zal ook direct een nummer toewijzen enzo. dus volgensmij heeft de winkel gewoon iets vergeten :)

Bij mij hadden ze nl in eeste instantie geen nummers meer opvoorraad en moest ze even naar de klantensevice voor winkels bellen en werden er nieuwe toegevoegd.

Gesloten