LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SAKURAS, wanneer ga je mijn loon betalen?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
nard

SAKURAS, wanneer ga je mijn loon betalen?

Ongelezen bericht door nard »

Beste mensen,

Ik heb bij de firma Sakuras, Almere (beveiligings sysytemen) gewerkt van 18/4 /06- t/m 29/4/06. Via een advertentie in de Spits heb ik gesolliciteerd bij dit bedrijf en ben aangenomen als adviseur. Ik kon beginnen met een week opleiding in eigen tijd en eigen geld(!) want er werd zogenaamd in mij geinvesteerd. Dit heb ik gedaan. Ik was werkloos en wilde graag een baan. Dit betekende dat ik iedere dag met mijn eigen auto naar Almere reed en ook de kosten voor de studiemap heb betaald.
Na deze week werd ik naar adressen gestuurd die door het call center van Sakuras als gratis formatie over het beveiligingssysteem en een nu of nooit aanbieding werd gepresenteerd. Hier moest ik dan mijn cursus in praktijk brengen en de 'exclusieve aanbieding' proberen te verkopen.
Het basissalaris was minimaal, bij verkoop van minimaal 7 beveiligings systemen per maand baegon je pas wat te verdienen.

Na twee weken, waarin ik veel en ver heb gereisd met mijn eigen auto en geen enkele reiskosten vergoeding, (1 beveiligings systeem verkocht aan ziekelijke vrouw) werd mij duidelijk dat dit niet het bedrijf was waarvoor ik me wilde inzetten. De financiele investering van mijn kant begon groteske vormen aan te nemen. Ik ben gestopt.
Ik zou 15 mei jl. mijn salaris over de twee gewerkte weken ontvangen. U begrijpt het al, tot op heden heb ik na herhaaldelijk telefonisch contact, nóg steeds géén cent ontvangen....! Het is nu anderhalve maand later! Steeds word ik afgescheept met een andere smoes.
De baas is nooit te spreken en ik vermoed dat men bezig is het bedrijf naar de Oekraine te verplaatsen.

Ik heb plusm. 800 euro geinvesteerd in dit bedrijf, ik kan mijn huur niet betalen, ik heb serieus gewerkt en hard geprobeerd te geloven in deze firma, maar ik wil hierbij wereldkundig maken dat SAKURAS geen bonafide firma is! Er wordt nog regelmatig geadverteerd in de Spits voor nieuwe adviseurs. Mensen pas op je tellen en trap hier niet in!!

Als ik mijn loon gevangen heb, zal ik dit hier melden. Indien niet, dan zal ik iedere dag dat dit nog zal duren, Sakuras op veel "gratis publiciteit" verhalen. Zegt het voort!

een ex-werknemer van Sakuras, Grote Markt 19, Almere

noppes12

Re: SAKURAS, wanneer ga je mijn loon betalen?

Ongelezen bericht door noppes12 »

melden bij het uvw en cwi dit omdat het bedrijf reeds niet meer bestaat

gedupeerde ondernemer

jaap33

Ongelezen bericht door jaap33 »

Beste ex-werknemer, kun je ons alsjeblieft zoveel mogelijk informatie geven omtrent de directeur e/o andere personen welke leidinggevend waren bij Sakuras?
Op deze manier zou je ons ontzettend kunnen helpen om deze oplichters te stoppen!!
Alvast bedankt!!

jaap33

Ongelezen bericht door jaap33 »

Dit geldt trouwens ook voor andere mensen die informatie hebben over Sakuras. B.v. de gedupeerde ondernemer!
Alsnog bedankt!

noppes12

Ongelezen bericht door noppes12 »

wie is ons

voor meer info is het mogelijk beter even een mail te sturen jaap33
naar [email protected]

Gesloten