LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bijna gratis een weekje resort? Ervaringen op pag.3!

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Tijn05

Re: Bijna gratis een weekje resort? Ervaringen op pag.3!

Ongelezen bericht door Tijn05 »

We hebben alle papieren binnen, en ik kan niets geks ontdekken.
Er staat wel op dat de enige verplichting aan deze goedkope week, een presentatie bijwonen is van ca. 1,5 uur....nou dat komen we ook wel door hoor....

Laurent

Ongelezen bericht door Laurent »

Er staat wel op dat de enige verplichting aan deze goedkope week, een presentatie bijwonen is van ca. 1,5 uur....nou dat komen we ook wel door hoor

Waar gaat dat over,??, vermoedelijk een marktkramer met zijn spullen en een morele verplichting om te kopen, hou je taai. :D :idea:

Tijn05

Ze laten je daar wat appartementen zien, en zullen daar wel een glad praatje bij hebben, maar we doen daar absoluut niets mee, we gaan alleen voor die lekker goedkope week Costa del Sol 8)

G7

Ongelezen bericht door G7 »

Tuurlijk Tijn05. :roll: Vertel je na je vakantie dan even hier aan ons, wat jou die "goedkope" vakantie heeft gekost?

Nou, sterkte op de bijeenkomst, zul je nodig hebben en dan op naar je bijna gratis vakantie. Een hele fijne vakantie gewenst. 8) :wink:

Tijn05

Dat heb ik toch al gezegd dat ik dat zeer zeker zal doen.
Nu in ieder geval 283 euro (verblijf, vluchten,verzekering).

Daar komen ter plaatse nog bij eten, drinken, uitstapjes, autohuur.

Vanwaar die :roll: :roll: :roll: :?:

G7

Ongelezen bericht door G7 »

:roll: Verbazing misschien? Naief?

Dus jij vind €283 incl.... excl. wat er nog bij komt goekoop?

Blijf dat denken, dat het goedkoop is. Ik weet, dat het nog goedkoper kan, zonder dat ik naar een of ander verhaal moet luisteren.

:wink: Have fun!

Tijn05

Vertel???? Dus jij vind 283 euro voor 3 personen, een week naar de Costa del Sol nog te duur :shock: :shock: :shock:

En naief ben ik zeker niet, want volgens mij ben je naief als je met open ogen ergens in trapt, terwijl ik goed voorbereid ben.....

Don't call me stupid.......

Wankytan

Ongelezen bericht door Wankytan »

Tijn ik ben écht benieuwd hoe het uitpakt?

Heb je deze reis gewonnen dmv kraskaarten? Wij hebben nl. op Kreta een gratis reis gewonnen. Maar ik vertrouw het voor geen meter en heb dan ook nog niks opgestuurd.

Tijn05

Kijk in dit topic voor de manier waarop wij aan dit reisje kwamen.

Ben zelf ook zeer benieuwd hoe het uit gaat pakken, heb er zin in!!!

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=42024

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Tijn05: niemand misgunt je dit reisje, maar het is geen reis die je gratis krijgt, het is dus een verblijf. Maar daar was je zelf ook al achter.

Wat belangrijk is: houd altijd je creditcard weg van de begeleiders. Of beter nog: zorg ervoor dat een aan een stel ongeldige kaarten komt, laat die achteloos liggen op je tafeltje. Dan zul je ze raar zien opkijken. Nemen ze foute gegevens van je over, leggen ze je voor nop in de watten.

Ik durf te wedden dat ze niet zien dat het jouw kaarten niet zijn. In hun gretigheid zullen ze er denk ik overheen kijken.

Tijn05

Nou mensen ik kan jullie melden dat er helemaal geen sprake was van pusherig gedrag en agressieve methodes.
We kwamen vorige week zondag aan en kregen een 2 kamer app. Deze bleek voor onze 1,5 jarige zoon niet erg veilig omdat er geen hek om het terras was. Even gebeld met de receptie en we kregen meteen een ander app. op 1 hoog met balkon 8)

Dinsdag hadden we de "presentatie. We werden om 10:00 opgehaald voor een ontbijt op hun kosten.

Vrijwel meteen vroeg die man of we wel geinteresseerd waren, want als dat niet zo was kon hij/wij de tijd beter besteden. Dus ik zei dat we wel nieuwsgierig waren maar dat we vrijwel zeker geen lid oid werden!

Dus we kregen ons ontbijt, en daarna een drietal app. bezichtigd. Sopmmige waren werkelijk superdeluxe (veel luxuezer dan die waar wij nu in zaten).

Na afloop nog wat over de omgeving verteld en nog wat gezellig gekletst. Ik zei op een gegeven moment, dat zoiets mss wel wat voor mijn ouders was. Dus hij reageerde dat we dan volgend jaar weer konden komen (voor 240 euro met max 6 pers.) Dus als we met zijn 4-en gaan 60 euro pp. De enige voorwaarde is om weer zo'n presentatie bij te wonen!

Ik denk dat we daar dan weer voor gaan!!!

Dus even voor al die mensen hier die er nogal sceptisch tegenover stonden (waaronder ikzelf). Het was echt een geweldige week, zonder enige verplichting (afgezien van die rondleiding)

Wankytan

Ongelezen bericht door Wankytan »

Ik had er meer achter gezocht.........Fijn dat je het goed naar je zin hebt gehad!

Maar wat heb je nu betaald voor de vliegreis? Was je in totaal niet net zoveel(meer) kwijt dan wanneer je via een gewoon reisbureau boekt?

Tijn05

We waren voor de vlucht met RyanAir totaal, dus incl. tax 188 euro kwijt (met ons drietjes), en de 58 euro voor het verblijf daar, dus dat is dan maar 246 euro. We hebben ter plekke vanaf het vliegveld op Malaga een auto gehuurd voor de hele week, dat was 120 euro, en we hebben daar ongeveer 500 euro gespendeerd, oa eten, uitstappen, en winkelen.

Volgens mij kan je daar via een reisbureau geen week naar de Costa del Sol.

Mochten er mensen zijn die vergelijkbare goedkope adresjes weten, dan houd ik me graag aanbevolen voor meer info!!

Tijn05

Die 500 euro kan natuurlijk altijd minder, als je zelf gaat koken, maar wij gingen 2 x per dag uit eten, smiddags vaak eenvoudig en savonds 3-gangen.

We moesten wel bij het inchecken een borg betalen (60 euro), we konden ook ons creditcardnummer achterlaten, de keuze was aan ons.
Dus wij kozen express die 60 euro, die we achteraf ook netjes terugkregen.

Pharan

Ongelezen bericht door Pharan »

Ik wil niet veel zeggen, maar valt het niemand op dat dit wel een erg gunstig timesharing verhaal is. Dan ook nog een link naar een ander topic waarin vermeld staat hoe ook te boeken.....ik zeg: HOAX!

Tijn05

Wat is HOAX, ik heb gewoon gekeken wat het was en mijn ervaring aan jullie verteld. Als dat niet geloofd wordt dan ligt dat aan jou hoor.

En ik heb inderdaad een ander topic ook gemaakt hierover omdat ik destijds wilde weten of er mensen waren die Club La Costa kenden?
En ik op die manier meer mensen zou bereiken (wanneer ik het onder meerdere topics aanhaalde).

Het is zoals ik al eerder schreef ons 100% meegevallen.

Ik schreef ook al eerder dat ik hier zou melden hoe het ons vergaan was die week, thats it!!!

Dutchie

Ongelezen bericht door Dutchie »

Dus ik zei dat we wel nieuwsgierig waren maar dat we vrijwel zeker geen lid oid werden!
:?

Cees Peek

Ongelezen bericht door Cees Peek »

OPROEP

Hierbij willen wij een oproep doen, aan alle gedupeerden, van timeshare aankopen en in het bijzonder van Club La Costa.

1. Wie zijn wij.
Wij zijn een aantal mensen welke ontevreden zijn over het product timeshare, en mij hebben benaderd met vragen.
2. Wat willen wij.
Proberen met een zo groot mogelijk aantal mensen, gezamenlijk een juridisch statement te creëren naar de timeshare bedrijven toe, dit door middel van vragen aan een jurist van of ECC (Europees Consumenten Centrum) of een andere jurist welke op de hoogte is van internationaal recht en timeshare.
3. Waar gaat het om.
Onze zoals door Club La Costa en andere timeshare bedrijven verkochte timeshare punten, welke wij indertijd hebben aangekocht in een vakantie roes, terug te laten kopen zoals het een goed bedrijf betaamd, wanneer er mensen zijn die niet tevreden zijn met het product en de manier van verkoop.
4. Wat is de doelstelling.
Men zou een groot aantal ontevreden klanten ( zoals wij zijn )weer financieel gelukkig kunnen maken, waardoor er niet meer negatief op Tros Radar hoeft worden gereageerd door ons, welke ontevreden zijn met de gang van zaken binnen timesharing, wellis waar zijn we zelf misschien naïef geweest indertijd, maar er zijn ook voorbeelden van misleiding tijdens de verkoop geweest, zoals waarde vast en weer terug kunnen verkopen, zij met wat verlies.
5. Wat is de actie.
Een ieder die mee wil doen, om als nog te proberen van zijn timeshare af te komen, gelieve contact op te nemen met mij, probeer zoveel mogelijk mensen te contacten welke in het zelfde schuitje zitten om ook met mij contact op te nemen, ik ga het dan aanblok voor leggen aan de Jurist zodat niet iedereen afzonderlijk actie hoeft te ondernemen dit spaart weer een hoop kosten per persoon.
6. Wie en wat is het contact.
Ik ben het contact tussen de diverse mensen en probeer dit op een goede manier te coördineren, contact opnemen met mij kan op diverse manieren:
Per E-mail: [email protected]
Of kijk op : http://timesharesprookjeofnachtmerrie.blogspot.com/
Dit is een kennisbank voor iedereen.

7. Waar staat de oproep.
Deze oproep willen we op verschillende plaatsen zetten, Kassa, Marktplaats, Speurders en op Tros Radar binnen verschillende Forums, om een zo breed mogelijk publiek te bereiken.
8. Wat hebben wij nodig.
Om goed met elkaar te kunnen communiceren hebben we uiteraard een aantal gegevens van u nodig zoals:
Naam, adres, postcode, woonplaats, telefoon en/of mobiel en uiteraard E-mail adres.
Deze gegevens zullen uiteraard alleen hiervoor en strikt geheim behandeld worden, zij worden niet openbaar gemaakt op internet om de privacy te bewaren, behalve als men hier geen bezwaar tegen heeft, maar dan dient het uitdrukkelijk gezegd te worden.

Gesloten