LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orion Direct verzekeringen (lekker direct !)

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
yourangel

Orion Direct verzekeringen (lekker direct !)

Ongelezen bericht door yourangel »

in maart 2003 heeft een kennis bij mij thuis een dure kraan kapot gemaakt, hij is verzekerd bij Orion Direct. Ik heb net weeeeer een brief geschreven omdat ze de hele boel zo lang mogelijk aan het lijntje houden en gewoon niet willen uitkeren. Bellen ? Heeft geen enkele zin, afdelingen zijn standaard niet bereikbaar en alles wordt zogenaamd steeds genoteerd. Om daarna maar weer een brief te ontvangen met de vraag waarvan je het antwoord telefonisch al lang gemeld hebt. Ga zo maar door, word er moedeloos van. Ook mijn vriend heeft een verzekering bij Orion, voor de auto. In juli dit jaar is de auto aangereden (dader op het kerkhof), wij alles opgestuurd, politierapport e.d. onlangs maar weer eens gebeld waarom alles zo lang duurt en wat denk je; de schade is bij ons niet bekend meneer ! Daarna toch weer wel omdat we een brief kregen met verzoek om alles op te sturen ! Het is 1 grote rotzooi bij Orion ! hebben nog meer mensen dit ? :twisted:

Simon

Re: Orion Direct verzekeringen (lekker direct !)

Ongelezen bericht door Simon »

wie voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten moet nu niet klagen.

sandyswevels

Re: Orion Direct verzekeringen (lekker direct !)

Ongelezen bericht door sandyswevels »

Van mij mag je klagen hoor, want je zit niet voor een dubbeltje op de eerste rij daar, je betaalt duur voor niets. Waardeloos puinhoop is het daar!!!!

Gesloten