LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] goede berichten peter langhout???

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
teddio
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 jan 2006 12:07

goede berichten peter langhout???

Ongelezen bericht door teddio »

Ik zou graag willen weten na alle slechte berichten van begin dit jaar, of er al mensen zijn die al wel weer leuke reizen met peter langhout hebben gemaakt??

dyanca
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 jul 2006 00:28

Re: goede berichten peter langhout???

Ongelezen bericht door dyanca »

Heb je aandelen bij dat bedrijf??

Anders zou je deze vraag beslist niet gesteld hebben...

Heb nog nóóit zó'n flut organisatie meegemaakt.

Bijna geen telefonisch contact mogelijk (Bij elkaar zo'n VIER uur in drie dagen zitten wachten op contact).
Behalve als je slim genoeg bent om via de speciale boekingslijn (waar men natuurlijk WÉL gelijk opneemt; tjah, tenslotte is geld uit iemands zak kloppen en vervolgens geen service verlen belangrijker...).

Nu, van mij geen GOED woord over voor deze reisorganisatie. (Ze zijn natuurlijk ook niet voor niets uit het ANVR fonds gedonderd)!

teddio
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 jan 2006 12:07

Re: goede berichten peter langhout???

Ongelezen bericht door teddio »

Nee natuurlijk heb ik geen aandelen in pl.Als je verder in dit forum terug leest kan je lezen dat ik begin van dit jaar zelf problemen heb gehad met peter langhout over een geboekte reis die ik wilde annuleren omdat ze failliet waren gegaan.Ik weet dus dat ze eerst hun pakket onder de voorwaarden verkochten van annasol en dat het bedrijf nu onder benga bv werkt.Wij hebben vroeger hele leuke reisjes gemaakt met pl en daar hadden we geen klachten over anders hadden we begin van dit jaar ook niet bij ze geboekt.Als het nu weer goed zou gaan met ze had ik in de toekomst misschien wel weer eens een reisje geboekt.een kroon is namelijk sneller van het hoofd ,dan er weer opgezet.Jammer dat jullie pech hebben.

dyanca
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 jul 2006 00:28

Re: goede berichten peter langhout???

Ongelezen bericht door dyanca »

Nou sorry hoor: ik noem dat geen gewoon PECH!

De organisatie is gewoon een zooitje, hoe je het ook went of keert....

Maar goed: uiteindelijk, na 19 personen aan de telefoon te hebben gehad en méér dan 6 uur aan de telefoon te hebben gehangen (wachttijd inclusief), plus gedreigd dat ik mijn geld persoonlijk in Alphen a/d Rhijn zou komen halen, hebben ze éindelijk het geld terug gestort.
En begin nu ALSJEBLIEFT niet te vertellen dat dit coulant van ze is, het is domweg hun PLICHT. Bovendien had ik niet zoveel tijd hoeven te spenderen als hun organisatie zou kloppen!!

Het STINKT daar gewoon! Zulke bedrijven hebben voor mij geen bestaansrecht meer!!!

teddio
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 jan 2006 12:07

Re: goede berichten peter langhout???

Ongelezen bericht door teddio »

nou sorry hoor ik noem het pech omdat ik niet wil zeggen doordat je zo stom bent geweest en niet hebt opgelet.Je hebt in maart bij een maatschappij geboekt die toen al volop in het nieuws was. lees je geen kranten of zo?Er was in maart al lang (3 maanden)bekent dat het mis ging bij deze maatschappij,voortaan wat meer op deze site kijken dan had je kunnen lezen dat ondergetekende met nog een aantal personen bij peter langhout het vertrouwen hadden opgezegt.Wij hadden geboekt toen nog niet bekend was dat hij failliet zou gaan!!Het is zelfs op het nieuws geweest!!Zat je toen in timboektoe.En om nog even op je vraag terug te komen of ik aandelen heb bij pl.Het gaat er verdomd veel op lijken dat jij aandelen hebt bij een maatschappij om ze zwart te maken.Ik heb het idee na het lezen van ook andere reacties dat het merendeel van de mensen ontevreden is over de vliegreizen ik zou ook graag reacties zien over de busreizen en eigen auto reizen?
Laatst gewijzigd door teddio op 07 aug 2006 08:26, 1 keer totaal gewijzigd.

dyanca
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 jul 2006 00:28

Re: goede berichten peter langhout???

Ongelezen bericht door dyanca »

Waarom zou je dat nog willen weten dan, als je het vertrouwen in PL hebt opgezegd??

Bovendien; ik had gelezen dat meerdere, andere, investeerders nieuw leven in zouden blazen in dat waardeloze bedrijf. Én; ze zouden dan weer het SGR logo mogen voeren. (Zegt misschien óók iets over die instelling)??

'T is zonde van al het geld wat die investeerders er in gepompt hebben...

Voor mij is en blijft het: Peter BRANDhout!

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: goede berichten peter langhout???

Ongelezen bericht door Lau10 »

Peter Langhout is de naam met SGR en ANVR keur.

teddio
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 jan 2006 12:07

Re: goede berichten peter langhout???

Ongelezen bericht door teddio »

Ik wil dat weten omdat ik nooit over een nacht ijs ga.Ik heb van dichtbij meegemaakt dat een bedrijf dat failliet was gegaan met andere leiding een doorstart heeft gemaakt en nu heel goed loopt.Alles is dus mogelijk.Daarom wil ik weten hoe het zit met auto en bus reizen omdat daar mijn interesse licht Als je op een gegeven moment het vertrouwen in iets verliest moet dat weer terug te verdienen zijn,door een juist product op de markt te brengen.Ik ben net terug van vakantie uit Spanje en heb onderweg al weer heel wat peter langhout bussen zien rijden.Dit jaar zijn we met rekro reizen gegaan vorig jaar met montemar.Het is mij wel bekent dat peter langhout het sgr logo terug heeft maar van het anvr is mij niets bekend dat voeren ze ook niet aan op hun site.Ik ga ongeveer 6 keer per jaar met vakatie dat kunnen korte maar ook lange vakanties zijn.In nederland en het buitenland. met eigen vervoer met de bus en het vliegtuig..Ik ben in maart naar praag geweest met van nood reizen en dat was ook prima geregeld.Dus je begrijpt dat ik graag op reis ga, en op de hoogte wil zijn van goede en leuke en betaalbare reizen.Vliegreizen boeken we zelf bij klm.Dus geen tussenpersoon.

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: goede berichten peter langhout???

Ongelezen bericht door Lau10 »

succes met PL en veel reisgenot.

Nadine
Berichten: 86
Lid geworden op: 31 mei 2006 22:07

Re: goede berichten peter langhout???

Ongelezen bericht door Nadine »

Pter Langhout was geen en is geen lid van de ANVR.

dyanca
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 jul 2006 00:28

Re: goede berichten peter langhout???

Ongelezen bericht door dyanca »

Wie zegt dat hij dat wel is dan?

Nadine
Berichten: 86
Lid geworden op: 31 mei 2006 22:07

Re: goede berichten peter langhout???

Ongelezen bericht door Nadine »

Lau10
Geplaatst op: 29 Jul 2006 09:36 Onderwerp:
Peter Langhout is de naam met SGR en ANVR keur.

gerona
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2006 17:15

Re: goede berichten peter langhout???

Ongelezen bericht door gerona »

Ondanks de negatieve berichtgeving over Peter Langhout waren onze ervaringen op de diverse groepsbusreizen naar Rome, Toscane, Sicilie Wenen, Praag , Boedapest altijd positief.
Door iedereen werden we dus met fronsende wenkbrauwen en ongeloof aangekeken toen we meldden dat we wederom bij "onze"Peter L geboekt hadden. We zijn net terug van een busreis naar Griekenland en ik kan niets anders melden dat het grandioos was.
Een geweldige reis met een enthousiaste bekwame chauffeur Jan uit het Limburgse Eijsden, keurige tot zeer goede hotels, redelijk tot prima eten
leuke excursies met (gratis) nederlandse gidsen
Ook de boottocht van Italie naar Griekenland v.v was een belevenis
En dit allemaal voor een prijs, die honderden euro's scheelt met soorgelijke touroperators. Eigenlijk onbegrijpelijk dat dat allemaal voor die prijs kan. Wij kijken voor onze volgende reis eerst weer in de bekende gids van Peter Langhout. :

dyanca
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 jul 2006 00:28

Re: goede berichten peter langhout???

Ongelezen bericht door dyanca »

Tja, Peter Brandhout had zich eigenlijk alleen met busreizen moeten blijven bemoeien; sommigen kunnen maar één ding tegelijk: zie hier het bewijs!

Meer is voor die organisatie dúidelijk te hoog gegrepen!

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: goede berichten peter langhout???

Ongelezen bericht door Lau10 »

dyanca.

het is Langhout en geen Brandhout, heb jij ook zo,n goede ervaringen met de ANVR aangesloten club ?.

dyanca
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 jul 2006 00:28

Re: goede berichten peter langhout???

Ongelezen bericht door dyanca »

Joh! Waarom denk je dat ik die club BRANDhout noem?? :lol:

teddio
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 jan 2006 12:07

Re: goede berichten peter langhout???

Ongelezen bericht door teddio »

Aan Gerona,Leuk dat jullie zo,n fijne reis hebben gehad.Dat geeft toch weer hoop voor mooie reisjes, het aanbod was altijd hartstikke leuk.Wij hebben in het verleden ook hele leuke reizen met peter langhout gemaakt!Misschien dat door deze overname het bedrijf kan worden gered,en de werkgelegenheid van de mensen gewoon blijft bestaan.lou 10 ik kan echt geen anvr keurmerk vinden niet op de site van peter langhout maar ook niet op de anvr site zelf, ik kan me natuurlijk vergissen?sgr kan je zo opzoeken.

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: goede berichten peter langhout???

Ongelezen bericht door Lau10 »

ANVR nummer onder de naam van hun sub agent

Dynamico heeft het wachtwoord uitgevonden

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: goede berichten peter langhout???

Ongelezen bericht door G7 »

Pl is GEEN lid van anvr en voor zover ik weet, ook nooit geweest.

Gesloten