Ik zit al meer dan 4 maanden te wachten op een terugbetaling door Scarlet voor foutief berekende telefoongesprekken. Ik heb al diverse mailtjes en faxen aan Scarlet gestuurd maar krijg alleen maar excuses voor het ongemak en de vertraging maar geen geld terug.
Scarlet weet goed rekeningen te incasseren maar ze hebben geen idee hoe ze een bedrag terug moeten storten. Zegt veel over het niveau van de medewerkers van Scarlet en de afdeling boekhouding.
Advies aan alle Scarlet klanten: controleer zeer goed de rekeningen die je ontvangt. Bij mij werden voor binnenlandse gesprekken kosten berekend voor gesprekken naar de VS. Als je de rekening niet goed controleert betaal je deze kosten dus gewoon.
Bij Scarlet is het een arrogante zooi !!!! Laten hun klanten gewoon stikken en staan met een interessant gezicht op tv te melden dat ze er alles aan doen om klanten tevreden te stellen. NIET DUS.
Als u dus van plan mocht zijn om bij Scarlet klant te worden..kijk eerst maar eens verder. Scarlet is toch niet in klanten geinteresseerd !!!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Scarlet: Zootje, arrogant, begin er niet aan !!!!!!!!
-
moniquekoers
Re: Scarlet: Zootje, arrogant, begin er niet aan !!!!!!!!
Ik heb nu voor de tweede keer een automatische incasso van scarlet (pling) laten terugboeken. Ik ben niet lid en nooit lid geweest. Voor diegene die dit ook overkomt een tip: bel niet naar scarlett: maar bel naar je bank toe om het geld terug te laten boeken, je hebt dan binnen 2 dagen je geld teurg op je rekening. Wanneer het weer de 25ste van de maand wordt en er wordt voor de derde keer zonder mijn toestemming geld van mijn rekening afgehaald, dan ga ik echt heel erg boos worden,.. en bel ik ze wel op. Want ik vind dit echt niet kunnen. Het gaat gewoon over bedragen van € 135,-! Het geld groeit me niet op de rug!
Heeft iemand nog een andere tip?
Heeft iemand nog een andere tip?
Re: Scarlet: Zootje, arrogant, begin er niet aan !!!!!!!!
Beste Monique,
Ik hoop dat je weet waar je aan begint als je gaat bellen met Scarlet. Dat is helemaal een drama !!!!! Vaak wachttijden die oplopen tot een uur en als je dan iemand aan de lijn hebt weet die doodleuk te vertellen dat er helemaal geen wachttijden zijn... De frustratie die je daarmee weer krijgt is helemaal om gek van te worden.
Uiteindelijk zullen ze je probleem van het afschijven toch niet op kunnen lossen want Scarlet kan helemaal geen problemen oplossen. Hier is op dit forum al heel veel over geschreven. Jammer dat ze met een gladgestreken smoel op tv beweren dat nu alles onder controle is. Tja, als je het normaal vindt dat je klanten meer dan 4 maanden op een creditnota moeten wachten dan zal je alles wel normaal vinden en het geweldig vinden hoe je het als bedrijf doet.
Ik denk dat de uitzending van Tros Radar er maar weer eens aandacht aan moet schenken. Het is te belachelijk voor woorden dat een bedrijf als Scarlet met deze maffia praktijken mag doorgaan. Voor mijn part verklaren ze de hele boel failliet daar, ik KOTS van Scarlet.
Ik wens je heel veel succes en sterkte Monique en hoop dat je een sterk hart hebt want dat heb je echt nodig als je met Scarlet wat geregeld moet krijgen.
Ik hoop dat je weet waar je aan begint als je gaat bellen met Scarlet. Dat is helemaal een drama !!!!! Vaak wachttijden die oplopen tot een uur en als je dan iemand aan de lijn hebt weet die doodleuk te vertellen dat er helemaal geen wachttijden zijn... De frustratie die je daarmee weer krijgt is helemaal om gek van te worden.
Uiteindelijk zullen ze je probleem van het afschijven toch niet op kunnen lossen want Scarlet kan helemaal geen problemen oplossen. Hier is op dit forum al heel veel over geschreven. Jammer dat ze met een gladgestreken smoel op tv beweren dat nu alles onder controle is. Tja, als je het normaal vindt dat je klanten meer dan 4 maanden op een creditnota moeten wachten dan zal je alles wel normaal vinden en het geweldig vinden hoe je het als bedrijf doet.
Ik denk dat de uitzending van Tros Radar er maar weer eens aandacht aan moet schenken. Het is te belachelijk voor woorden dat een bedrijf als Scarlet met deze maffia praktijken mag doorgaan. Voor mijn part verklaren ze de hele boel failliet daar, ik KOTS van Scarlet.
Ik wens je heel veel succes en sterkte Monique en hoop dat je een sterk hart hebt want dat heb je echt nodig als je met Scarlet wat geregeld moet krijgen.