LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onderzoek Klachten afhandeling

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
rovie
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 aug 2006 12:38

Onderzoek Klachten afhandeling

Ongelezen bericht door rovie »

Ik doe onderzoek voor de Universiteit Maastricht naar klachten afhandeling bij aanbieders van mobiele telefonie. U zou mij ontzettend helpen door deze korte enquete in te vullen, de resultaten zal ik publiceren in dit forum.

http://www11.fdewb.unimaas.nl/nq.cfm?q= ... ff7b0174f4


Bedankt Teun.

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: Onderzoek Klachten afhandeling

Ongelezen bericht door Kika29 »

Bij deze ingevuld :-)...Succes verder met je onderzoek!!!
Laatst gewijzigd door Kika29 op 01 aug 2006 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: Onderzoek Klachten afhandeling

Ongelezen bericht door roro25 »

heb m ook ingevuld. succes met de resultaten

p.vanaarle
Berichten: 719
Lid geworden op: 23 mei 2005 16:25

Re: Onderzoek Klachten afhandeling

Ongelezen bericht door p.vanaarle »

Hallo, Rovie

Mijn dochter heeft hem ingevuld. De klacht over de service'/ garantie op dit onderwerp die niet door Belcompanywinkel geleverd wordt, maar geweigersd wotrdt, wordt echter afgewimpeld door afwimpelaars op dit forum.

Ga je ook nog onderzoek naar doen naar de tevredenheid en klachtenbehandeling van de telefoniewinkels?

Zie de volgende onderwerpen op dit forum:

Afwimpelaars van telefoonmaatschappijen actief op dit forum


Behoud je recht op garantie en teken geen reparatieopdracht


Telefonie en het "talent" Pseudologia Fantastica.

De bekentenis van Roro25 dat hij afwimpelaar is.

Roy S. Belcompany fil. Helmond komt nog met een oplossing?

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: Onderzoek Klachten afhandeling

Ongelezen bericht door Kika29 »

van Aarle hij vraagt niet om je probleem hij plaats een onderzoek op het forum namens de universiteit.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Onderzoek Klachten afhandeling

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik denk niet dat de reacties van gestoorden meetellen in een serieus onderzoek van Aarle.

Moet je nu ook al dit onderwerp vervuilen met je prietpraat?

ikbenik

Re: Onderzoek Klachten afhandeling

Ongelezen bericht door ikbenik »

Die vent is echt gestoord!!!

blaat
Berichten: 111
Lid geworden op: 26 jan 2006 19:47

Re: Onderzoek Klachten afhandeling

Ongelezen bericht door blaat »

zijn vrouw geeft hem geen aandacht meer, dus komt hij hier om aandacht zeuren. ach ja negatieve aandacht is ook aandacht he.

even kijken of ik daar een wetsartikel bij kan halen wat geknipt en geplakt kan worden...

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: Onderzoek Klachten afhandeling

Ongelezen bericht door roro25 »

gek he dat zijn vrouw geen aandacht geeft. Als ik zijn vrouw was zou ik er ook mee stoppen en mijn aandacht er anders halen.

blaat
Berichten: 111
Lid geworden op: 26 jan 2006 19:47

Re: Onderzoek Klachten afhandeling

Ongelezen bericht door blaat »

ik weet niet.. in sommige kliniken mag de echtgenoot maar eens per maand langskomen ofzo...

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Onderzoek Klachten afhandeling

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik heb uberhaupt medelijden met zijn vrouw en kinderen. je zal zo'n vent in huis hebben.

Fair
Berichten: 87
Lid geworden op: 01 feb 2006 20:52

Re: Onderzoek Klachten afhandeling

Ongelezen bericht door Fair »

Wat een onvolwassen taal wordt hier ten toon gespreid.

p.vanaarle
Berichten: 719
Lid geworden op: 23 mei 2005 16:25

Re: Onderzoek Klachten afhandeling

Ongelezen bericht door p.vanaarle »

Precies. En daarom betrek ik dit bij de principiele kwestie. Deze personages functioneren op dit forum niet als personen die consumenten met klachten helpen. Ze leiden ze alleen maar weg met onjuiste voorstellingen van zaken en vaak onjuiste adviezen. Daarom heb ik een antal onderwerpen hierover op dit forum geplaatst, om consumenten te waarschuwen en voor te lichten hoe ze met dergelijke personages om moeten gaan.
Dergleijke afwimpelaars maken een steeds groter aandeel uit van onze samenleving en werken veelal om machtige instanties te beschermen tegen klanten die hen aanpreken op hun rechten als klant, als die instanties daarmee in gebreke blijven of gebreken leveren.

Dit lijkt mij interessant voor studenten als Rovie

Zie de volgende onderwerpen op dit forum:

Onderzoek Klachten afhandeling

Behoud je recht op garantie en teken geen reparatieopdracht

Afwimpelaars van telefoonmaatschappijen actief op dit forum
[
Roy S. Belcompany fil. Helmond komt nog met een oplossing?

De bekentenis van Roro25 dat hij afwimpelaar is.

Telefonie en het "talent" Pseudologia Fantastica.

verder onderwerpen die de houding van afwimpelaars aantonen:

[ Poll ] is p van aarle gestoord of niet? (poll)

Vraag aan P.vanaarle.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Onderzoek Klachten afhandeling

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Dergleijke afwimpelaars maken een steeds groter aandeel uit van onze samenleving en werken veelal om machtige instanties te beschermen tegen klanten die hen aanpreken op hun rechten als klant, als die instanties daarmee in gebreke blijven of gebreken leveren.
Echter de enige die gelooft in dit soort mensen is van Aarle zelf. Hij beschuldigd links en rechts mensen van van alles en nog wat, weigert naar elke vorm van rede te luisteren en is alleen geinteresseerd in zijn eigen geblaat.

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: Onderzoek Klachten afhandeling

Ongelezen bericht door roro25 »

mehhhhhhhhhhhhhhhh

afwimpelhulpjes: misschien dat je een wetenschappelijk onderzoek zou kunnen doen naar het bestaan van dit soort mensen.

ikbenik

Re: Onderzoek Klachten afhandeling

Ongelezen bericht door ikbenik »

Hij beschuldigd links en rechts mensen van van alles en nog wat, weigert naar elke vorm van rede te luisteren en is alleen geinteresseerd in zijn eigen geblaat.
Zoals ik al eerder vermeldde:
Ik heb een klant gehad die zo deed als hij.
Alles lag aan mij en niet aan hem.
Bij het samenstellen van de computer luisterde hij niet naar mijn adviesen, maar wat de consumentenbond zei was heilig.
Hij verdraaide de zaken ook.
Ik hoefde geen Photoshop mee te leveren, want iemand anders zou dat leveren en hij hoefde geen telefoonmodem in de computer.

Bij de levering van de computer vroeg hij waarom Photoshop er niet opstond. Ik gaf aan dat iemand anders dat zou regelen en dat ik dat niet hoefde te leveren. Zijn mening was anders.
Later belde hij mij op om te vragen waar hij het stekkertje van de telefoon in de computer moest stoppen, want het lukte hem niet.
Daarop antwoorde ik hem dat de modem er niet inhoefde (gaf hij zelf aan). Maar de modem kon ik wel leveren, maar daar zaten extra kosten aan (wat logisch is). Hij wilde het gratis. Ik gaf aan dat dat niet ging.
Hij schreeuwde dat hij de juristen van de consumentenbond op me af zou sturen en gooide de hoorn op de haak!

Als hij tegengesproken werd of hij kreeg zijn zin niet dan zei hij altijd:
Ik stuur de juristen van de consumentenbond op je af!
In het conflict wat ik met hem had zei hij ook wel eens:
volgens de consumentenbond heb ik er recht op!
Hij zei ook dat een klant altijd gelijk heeft, zelfs al heeft een klant geen gelijk, dan heeft hij nog gelijk.
En je moet een conflict altijd vermijden! Dus je moet gewoon betalen.
Wat de klant wilt, dat voer je gewoon uit. Zelfs al heeft hij geen gelijk.
Dan betaal je nog netjes alle kosten.

Dit heb ik echt meegemaakt.
En van Aarle vertoont de dezelfde symptomen!

DJD
Berichten: 222
Lid geworden op: 26 okt 2005 10:41

Re: Onderzoek Klachten afhandeling

Ongelezen bericht door DJD »

vanaarle heeft al veel bereikt met die onzin die die uitkraait, als je bij google gaat zoeken op ''afwimpelhulpjes'' staat ie boven aan hoor met ze teksten....

rovie
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 aug 2006 12:38

Re: Onderzoek Klachten afhandeling

Ongelezen bericht door rovie »

Bedankt voor de reacties, dit onderzoek richt zich alleen op aanbieders van mobiele telefonie en niet op wederverkopers hiervan.

U kunt de enquete nog steeds invullen:
http://www11.fdewb.unimaas.nl/nq.cfm?q= ... ff7b0174f4

Gesloten