LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onderzoek Klachten afhandeling
Onderzoek Klachten afhandeling
Ik doe onderzoek voor de Universiteit Maastricht naar klachten afhandeling bij aanbieders van mobiele telefonie. U zou mij ontzettend helpen door deze korte enquete in te vullen, de resultaten zal ik publiceren in dit forum.
http://www11.fdewb.unimaas.nl/nq.cfm?q= ... ff7b0174f4
Bedankt Teun.
http://www11.fdewb.unimaas.nl/nq.cfm?q= ... ff7b0174f4
Bedankt Teun.
Re: Onderzoek Klachten afhandeling
Bij deze ingevuld ...Succes verder met je onderzoek!!!
Laatst gewijzigd door Kika29 op 01 aug 2006 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Onderzoek Klachten afhandeling
heb m ook ingevuld. succes met de resultaten
-
- Berichten: 719
- Lid geworden op: 23 mei 2005 16:25
Re: Onderzoek Klachten afhandeling
Hallo, Rovie
Mijn dochter heeft hem ingevuld. De klacht over de service'/ garantie op dit onderwerp die niet door Belcompanywinkel geleverd wordt, maar geweigersd wotrdt, wordt echter afgewimpeld door afwimpelaars op dit forum.
Ga je ook nog onderzoek naar doen naar de tevredenheid en klachtenbehandeling van de telefoniewinkels?
Zie de volgende onderwerpen op dit forum:
Afwimpelaars van telefoonmaatschappijen actief op dit forum
Behoud je recht op garantie en teken geen reparatieopdracht
Telefonie en het "talent" Pseudologia Fantastica.
De bekentenis van Roro25 dat hij afwimpelaar is.
Roy S. Belcompany fil. Helmond komt nog met een oplossing?
Mijn dochter heeft hem ingevuld. De klacht over de service'/ garantie op dit onderwerp die niet door Belcompanywinkel geleverd wordt, maar geweigersd wotrdt, wordt echter afgewimpeld door afwimpelaars op dit forum.
Ga je ook nog onderzoek naar doen naar de tevredenheid en klachtenbehandeling van de telefoniewinkels?
Zie de volgende onderwerpen op dit forum:
Afwimpelaars van telefoonmaatschappijen actief op dit forum
Behoud je recht op garantie en teken geen reparatieopdracht
Telefonie en het "talent" Pseudologia Fantastica.
De bekentenis van Roro25 dat hij afwimpelaar is.
Roy S. Belcompany fil. Helmond komt nog met een oplossing?
Re: Onderzoek Klachten afhandeling
van Aarle hij vraagt niet om je probleem hij plaats een onderzoek op het forum namens de universiteit.
Re: Onderzoek Klachten afhandeling
Ik denk niet dat de reacties van gestoorden meetellen in een serieus onderzoek van Aarle.
Moet je nu ook al dit onderwerp vervuilen met je prietpraat?
Moet je nu ook al dit onderwerp vervuilen met je prietpraat?
Re: Onderzoek Klachten afhandeling
zijn vrouw geeft hem geen aandacht meer, dus komt hij hier om aandacht zeuren. ach ja negatieve aandacht is ook aandacht he.
even kijken of ik daar een wetsartikel bij kan halen wat geknipt en geplakt kan worden...
even kijken of ik daar een wetsartikel bij kan halen wat geknipt en geplakt kan worden...
Re: Onderzoek Klachten afhandeling
gek he dat zijn vrouw geen aandacht geeft. Als ik zijn vrouw was zou ik er ook mee stoppen en mijn aandacht er anders halen.
Re: Onderzoek Klachten afhandeling
ik weet niet.. in sommige kliniken mag de echtgenoot maar eens per maand langskomen ofzo...
Re: Onderzoek Klachten afhandeling
Ik heb uberhaupt medelijden met zijn vrouw en kinderen. je zal zo'n vent in huis hebben.
Re: Onderzoek Klachten afhandeling
Wat een onvolwassen taal wordt hier ten toon gespreid.
-
- Berichten: 719
- Lid geworden op: 23 mei 2005 16:25
Re: Onderzoek Klachten afhandeling
Precies. En daarom betrek ik dit bij de principiele kwestie. Deze personages functioneren op dit forum niet als personen die consumenten met klachten helpen. Ze leiden ze alleen maar weg met onjuiste voorstellingen van zaken en vaak onjuiste adviezen. Daarom heb ik een antal onderwerpen hierover op dit forum geplaatst, om consumenten te waarschuwen en voor te lichten hoe ze met dergelijke personages om moeten gaan.
Dergleijke afwimpelaars maken een steeds groter aandeel uit van onze samenleving en werken veelal om machtige instanties te beschermen tegen klanten die hen aanpreken op hun rechten als klant, als die instanties daarmee in gebreke blijven of gebreken leveren.
Dit lijkt mij interessant voor studenten als Rovie
Zie de volgende onderwerpen op dit forum:
Onderzoek Klachten afhandeling
Behoud je recht op garantie en teken geen reparatieopdracht
Afwimpelaars van telefoonmaatschappijen actief op dit forum
[
Roy S. Belcompany fil. Helmond komt nog met een oplossing?
De bekentenis van Roro25 dat hij afwimpelaar is.
Telefonie en het "talent" Pseudologia Fantastica.
verder onderwerpen die de houding van afwimpelaars aantonen:
[ Poll ] is p van aarle gestoord of niet? (poll)
Vraag aan P.vanaarle.
Dergleijke afwimpelaars maken een steeds groter aandeel uit van onze samenleving en werken veelal om machtige instanties te beschermen tegen klanten die hen aanpreken op hun rechten als klant, als die instanties daarmee in gebreke blijven of gebreken leveren.
Dit lijkt mij interessant voor studenten als Rovie
Zie de volgende onderwerpen op dit forum:
Onderzoek Klachten afhandeling
Behoud je recht op garantie en teken geen reparatieopdracht
Afwimpelaars van telefoonmaatschappijen actief op dit forum
[
Roy S. Belcompany fil. Helmond komt nog met een oplossing?
De bekentenis van Roro25 dat hij afwimpelaar is.
Telefonie en het "talent" Pseudologia Fantastica.
verder onderwerpen die de houding van afwimpelaars aantonen:
[ Poll ] is p van aarle gestoord of niet? (poll)
Vraag aan P.vanaarle.
Re: Onderzoek Klachten afhandeling
Echter de enige die gelooft in dit soort mensen is van Aarle zelf. Hij beschuldigd links en rechts mensen van van alles en nog wat, weigert naar elke vorm van rede te luisteren en is alleen geinteresseerd in zijn eigen geblaat.Dergleijke afwimpelaars maken een steeds groter aandeel uit van onze samenleving en werken veelal om machtige instanties te beschermen tegen klanten die hen aanpreken op hun rechten als klant, als die instanties daarmee in gebreke blijven of gebreken leveren.
Re: Onderzoek Klachten afhandeling
mehhhhhhhhhhhhhhhh
afwimpelhulpjes: misschien dat je een wetenschappelijk onderzoek zou kunnen doen naar het bestaan van dit soort mensen.
afwimpelhulpjes: misschien dat je een wetenschappelijk onderzoek zou kunnen doen naar het bestaan van dit soort mensen.
Re: Onderzoek Klachten afhandeling
Zoals ik al eerder vermeldde:Hij beschuldigd links en rechts mensen van van alles en nog wat, weigert naar elke vorm van rede te luisteren en is alleen geinteresseerd in zijn eigen geblaat.
Ik heb een klant gehad die zo deed als hij.
Alles lag aan mij en niet aan hem.
Bij het samenstellen van de computer luisterde hij niet naar mijn adviesen, maar wat de consumentenbond zei was heilig.
Hij verdraaide de zaken ook.
Ik hoefde geen Photoshop mee te leveren, want iemand anders zou dat leveren en hij hoefde geen telefoonmodem in de computer.
Bij de levering van de computer vroeg hij waarom Photoshop er niet opstond. Ik gaf aan dat iemand anders dat zou regelen en dat ik dat niet hoefde te leveren. Zijn mening was anders.
Later belde hij mij op om te vragen waar hij het stekkertje van de telefoon in de computer moest stoppen, want het lukte hem niet.
Daarop antwoorde ik hem dat de modem er niet inhoefde (gaf hij zelf aan). Maar de modem kon ik wel leveren, maar daar zaten extra kosten aan (wat logisch is). Hij wilde het gratis. Ik gaf aan dat dat niet ging.
Hij schreeuwde dat hij de juristen van de consumentenbond op me af zou sturen en gooide de hoorn op de haak!
Als hij tegengesproken werd of hij kreeg zijn zin niet dan zei hij altijd:
In het conflict wat ik met hem had zei hij ook wel eens:Ik stuur de juristen van de consumentenbond op je af!
Hij zei ook dat een klant altijd gelijk heeft, zelfs al heeft een klant geen gelijk, dan heeft hij nog gelijk.volgens de consumentenbond heb ik er recht op!
En je moet een conflict altijd vermijden! Dus je moet gewoon betalen.
Wat de klant wilt, dat voer je gewoon uit. Zelfs al heeft hij geen gelijk.
Dan betaal je nog netjes alle kosten.
Dit heb ik echt meegemaakt.
En van Aarle vertoont de dezelfde symptomen!
Re: Onderzoek Klachten afhandeling
vanaarle heeft al veel bereikt met die onzin die die uitkraait, als je bij google gaat zoeken op ''afwimpelhulpjes'' staat ie boven aan hoor met ze teksten....
Re: Onderzoek Klachten afhandeling
Bedankt voor de reacties, dit onderzoek richt zich alleen op aanbieders van mobiele telefonie en niet op wederverkopers hiervan.
U kunt de enquete nog steeds invullen:
http://www11.fdewb.unimaas.nl/nq.cfm?q= ... ff7b0174f4
U kunt de enquete nog steeds invullen:
http://www11.fdewb.unimaas.nl/nq.cfm?q= ... ff7b0174f4