Had bij wehkamp een airco via de website besteld..maar om een persoonlijke reden direct weer via de telefoon geannuleerd.
De airco kost euro 299
Wat schetst mijn verbazing rekenen ze vrolijk euro 5,77 rente voor iets wat ik dus nooit in mijn bezit heb gehad.
Is dit aanvechtbaar ?
Heb natuurlijk via de mail een bezwaar ingediend maar nog geen antwoord.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wehkamp rekent rente voor bestelling die 2 minuten duurde !!
-
Re: Wehkamp rekent rente voor bestelling die 2 minuten duurde !!
ik denk dat er een foutje gemaakt is...zou ,als ikjou was even bellen met de klanten service..kunnen ze het gelijk voor je nakijken
Ik geef toe dat het een zwak argument is maar technisch gesproken heb je het 2 minuten in je bezit gehad, vanaf het moment dat je bestelde tot het moment dat je annuleerde. Het was in die tijd voor jou gereserveerd en kon dus niet meer aan iemand anders verkocht worden.voor iets wat ik dus nooit in mijn bezit heb gehad.
Maar ik neem inderdaad aan dat het een vergissing is, die makkelijk weer hersteld zal worden.
-
In bezit heb je het pas, wanneer je het artikel in handen hebt, eerder niet.
Eigenaar ben je pas, wanneer het artikel dat je in bezit hebt, ook daadwerkelijk hebt betaald.
Een postorderbedrijf zal heus niet slechts 1 exemplaar van een artikel hebben, dus daar kan men zich niet op beroepen. De klant die na je komt, krijgt gewoon het volgende exemplaar dat beschikbaar is.
Eigenaar ben je pas, wanneer het artikel dat je in bezit hebt, ook daadwerkelijk hebt betaald.
Een postorderbedrijf zal heus niet slechts 1 exemplaar van een artikel hebben, dus daar kan men zich niet op beroepen. De klant die na je komt, krijgt gewoon het volgende exemplaar dat beschikbaar is.
Nou ja je betaald mischien wel rente.
Maar wij hebben nooit geld over, om kleren en meubelen te kopen.
Wij hebben dan ook ons hele huis mooi ingericht met wehkamp meubelen. Ja de rekening is wel hoog.
Maar ach we betalen het af met 100 euro per maand.
Gelukkig maar dat ze er zijn. Als ze er niet waren hadden we nooit nieuwe meubelen kunnen kopen. En ook geen kleren.
In de winkel moet je gelijk betalen. heb je geen geld genoeg.
Tja dan geen spullen. Maar wehkamp is wel relax!
Maar wij hebben nooit geld over, om kleren en meubelen te kopen.
Wij hebben dan ook ons hele huis mooi ingericht met wehkamp meubelen. Ja de rekening is wel hoog.
Maar ach we betalen het af met 100 euro per maand.
Gelukkig maar dat ze er zijn. Als ze er niet waren hadden we nooit nieuwe meubelen kunnen kopen. En ook geen kleren.
In de winkel moet je gelijk betalen. heb je geen geld genoeg.
Tja dan geen spullen. Maar wehkamp is wel relax!