LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fietsverzekering Orion Direct.

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Nadine

Fietsverzekering Orion Direct.

Ongelezen bericht door Nadine »

Ik wil eigenlijk mijn fietsverzekering bij OrionDirect onderbrengen. De polisvoorwaarden zijn simpel en duidelijk. Een verzekering van drie jaar voor een vast bedrag en als hij gejat wordt krijg je het volledige aankoopbedrag terug, zonder eigen risico.

Zij komen, bij de fietsverzekeringen, het beste uit de bus volgens de consumentenbond. Dus ik heb even hier gekeken en lees wel verhalen, maar allemaal over autoschades enzo.

Nu kan ik me voorstellen dat ze autoschades en wa-verhalen proberen te rekken, maar heeft er iemand ervaring met hun fietspolis?

Alvast bedankt!
Nadine

Inge1

Re: Fietsverzekering Orion Direct.

Ongelezen bericht door Inge1 »

nou, zo simpel zijn die voorwaarden ook niet. En die krijg je trouwens pas nadat je de verzekering hebt gesloten (je kunt ze niet via de site zien, dat is ongebruikelijk. Alle echte verzekeraars die via internet werken zetten hun voorwaarden gewoon op de site).).
In het algemeen is er veel kritiek op de schaderegeling van dit bedrijf. (Het is geen verzekeraar!, ze zijn tussenpersoon)

Remi

Re: Fietsverzekering Orion Direct.

Ongelezen bericht door Remi »

Tussenpersoon? Volgens mij is het een zgn Direct Writer! Net zoals FBTO of Ohra.

En wat betreft de polisvoorwaarden, het is even zoeken maar ik heb ze toch gevonden! Onderaan deze pagina.

Gesloten