LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Buschauffeur zet passagiers bus uit

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Buschauffeur zet passagiers bus uit

Ongelezen bericht door karr-2 »

Harder (zoals jij voorsteld)..maar beter is het vaker optreden tegen zwartrijders, en dat is o.a. de werkzaamheden voor VIC-ers (veiligheid-inspectie-controle), die hebben speciale opsporingsbevoegdheden.
Schuif je verantwoordelijkheid maar af op een ander, ook daar zijn we erg goed in in dit land.

kampvuur
Berichten: 243
Lid geworden op: 09 apr 2006 13:29

Re: Buschauffeur zet passagiers bus uit

Ongelezen bericht door kampvuur »

Wat ben jij toch een vreselijk irritant kereltje karr-2

ik probeer iets objectief uit te leggen, het is tenslotte mijn werk waar ik over praat.
Neem dan iets aan...en doe niet net of ik de huisregels van het openbaarvervoer heb uitgevonden.

Een redelijk mens kan hooguit zeggen.."oh, dat wist ik niet" maar jouw suggestieve misplaatste opmerkingen doen meer kwaad dan goed, maar ont-of bekracht verder totaal niets.

Maar nee hoor, Karr-2 is een betweter die mij de les wil leren?? jammer voor jou, je hebt totaal geen verstand en praat als een kip zonder kop.

oneerlijk
Berichten: 73
Lid geworden op: 25 apr 2006 21:58

Re: Buschauffeur zet passagiers bus uit

Ongelezen bericht door oneerlijk »

ik vind dat karr-2 gelijk heeft, allemaal die jank verhalen van die streek bus rijders.........bah.
get a job :shock:

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Buschauffeur zet passagiers bus uit

Ongelezen bericht door Bailey »

Het gebeurt niet vaak maar ik ben het ook met Karr eens.

Mijn vriend pakt de zwartrijders er gewoon uit en zet ze eruit of laat ze er niet in. En zo hoort het ook! En dan is hij geeneens ex-militair! En nee....hij werkt niet in een klein afgelegen dorpje, maar in Dordrecht. Nou en daar loopt ook een hoop gespuis rond hoor. Maar ze krijgen bij hem echt geen kans.

En kampvuur, deze mensen waren geen zwartrijders, goed lezen.

oneerlijk
Berichten: 73
Lid geworden op: 25 apr 2006 21:58

Re: Buschauffeur zet passagiers bus uit

Ongelezen bericht door oneerlijk »

dat ex-militair klinkt meer en meer als een drijgement vinden jullie ook niet?
zou hij in de bus een bordje achter zich hebben hangen " pas op, ex commando" :?

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Buschauffeur zet passagiers bus uit

Ongelezen bericht door Martin1976 »

ex-militair?? wat was hij dan, hangar-aanveger bij de Luchtmacht, administratief assistent bij de Landmacht of dekzwabber bij de Marine? :lol: :lol: ex-militair zijn zegt nog niets...

oneerlijk
Berichten: 73
Lid geworden op: 25 apr 2006 21:58

Re: Buschauffeur zet passagiers bus uit

Ongelezen bericht door oneerlijk »

nee dat weet ik ik maar hij heeft er enkele malen mee gezwaaid.
" ik ben een ex-militair" lol, en wij moeten dan onder de indruk zijn?? hahahah NOT

kampvuur
Berichten: 243
Lid geworden op: 09 apr 2006 13:29

Re: Buschauffeur zet passagiers bus uit

Ongelezen bericht door kampvuur »

Heb alleen gezegd dat ik in militaire dienst de nodige diploma's gehaald heb om lina recta chauffeur te worden.
Wat is daar mis mee, had het natuurlijk ook in mijn prive tijd kunnen halen, was ik zo 6000 a 8000 guldens destijds lichter geweest.
Toen niet ...sterker, ik kreeg gewoon door betaald.

Als jullie goed kunnen lezen, wat enkele mij juist verwijten, had je kunnen constateren dat juist karr-2 het begrip ex-militair erbij haalt om lachend te zeggen..bang voor een paar klappen!!

Pffff...inderdaad, vreselijk volkje die Nederlanders.
Denk maar niet dat chauffeurs over zich heen laten lopen, ook al denken sommige dat het een minderwaardig beroep is, het afvoerputje van de maatschappij??

Last but not least;
Figuren zoals karr-2 en consulten zijn nieteens geschikt voor zo'n soort beroep.
Te agressief...kunnen ze gelijk wel hun jasje wel aan de kapstok hangen, incl. een schop onder de kont van de baas.

oneerlijk
Berichten: 73
Lid geworden op: 25 apr 2006 21:58

Re: Buschauffeur zet passagiers bus uit

Ongelezen bericht door oneerlijk »

consulten.........ok, nederlands is niet je sterkste kant, je innemende militaire persoonlijkheid wel :cry:
Toch kan ik me (ondanks dat mooie nieuwe woord van je) niet aan de gedachte onttrekken dat je zelf ook nederlander bent, lid van dat volk wat je niet zat af te zeuren.
En jonge ben nou eerlijk.........wat je doet steld dus echt helemaal niets voor.

kampvuur
Berichten: 243
Lid geworden op: 09 apr 2006 13:29

Re: Buschauffeur zet passagiers bus uit

Ongelezen bericht door kampvuur »

Ten eerste...ik ben géén militair meer (al heel lang niet)

Moeilijk he?

Ten tweede...ook geen geboren Nederlander.

En oneerlijk, (vreemde naam overigens) het is dreigement! en geen drijgement... :P :lol:
Het steld allemaal niks voor...precies, daarom laat ik mij ook niet op mijn bek slaan voor een paar rot strippen.
Krijg elke maand een leuk vast bedrag gestort..en voor de rest denk ik allways F*ck you. :wink:
Laatst gewijzigd door kampvuur op 02 aug 2006 09:32, 2 keer totaal gewijzigd.

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Buschauffeur zet passagiers bus uit

Ongelezen bericht door hharteman »

quote
-----------------------------------------------------------
Het steld allemaal niks voor...precies, daarom laat ik mij ook niet op mijn bek slaan voor een paar rot strippen.
Krijg elke maand een leuk vast bedrag gestort..en voor de rest denk ik allways F*ck you.
-----------------------------------------------------------

Precies de goede instelling om het een tijdje vol te houden als buschaufeur.
En laat die lui als Karr-2 en uh consulten maar lullen.
Die zitten hier toch alleen maar te zieken op dit forum.
Hebben waarschijnlijk nog nooit een bus van binnen gezien.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Buschauffeur zet passagiers bus uit

Ongelezen bericht door Bailey »

Het steld allemaal niks voor...precies, daarom laat ik mij ook niet op mijn bek slaan voor een paar rot strippen.
Krijg elke maand een leuk vast bedrag gestort..en voor de rest denk ik allways F*ck you.
En dan vinden ze het gek dat er zoveel zwartrijders zijn. Conducteurs zijn ook vaak zo: 'ik ga lekker eerste klas zitten, als ik mijn salaris maar krijg'. Nee, met zo'n instelling komen we er echt.

Gelukkig zijn er ook nog buschauffeurs die wel controleren of alles correct is en het ook duidelijk maken als iets niet goed is. Juist door mensen met een instelling als kampvuur wordt het beroep buschauffeur als een achtergesteld beroep beschouwd. Jammer dat je van je eigen werk niet iets leuks kan maken, want het kan heel leuk zijn. Maar niet met zo'n instelling natuurlijk.

kampvuur
Berichten: 243
Lid geworden op: 09 apr 2006 13:29

Re: Buschauffeur zet passagiers bus uit

Ongelezen bericht door kampvuur »

Bailey,

Je praat altijd voor en over je vriend (die ook buschauffeur is :idea: )

ja ja...en jij hebt zeker de broek thuis aan, heeft ie zelf geen mond.
En voor de rest, bemoei je met je eigen zaken.
Heb niks met jou te maken, alleen met mijn indirekte chef en mijn collega's
En die verstandhouding onderling is zo goed, dat dit inderdaad het werk nog leuk maakt.
De rest is allemaal Bull-**** wat dit treadje wel bewijst.

oneerlijk
Berichten: 73
Lid geworden op: 25 apr 2006 21:58

Re: Buschauffeur zet passagiers bus uit

Ongelezen bericht door oneerlijk »

tja kampvuur als je als "niet geboren nederlander" buiten de nederlandse samenleving wil plaatsen (en als ik jouw reacties zo lees je boven de samenleving ziet staan) geeft dat toch een duidelijker beeld van jou.
Tja, blijkbaar zijn sommige mensen bij met "een vast bedragje per maand" ..........lol het zal wat zijn, ben je zo blij met het minimum loon?
Het lijkt er meer en meer op dat meneer de militair zelf die 2 reizigers uit de bus heeft gezet.
Je lost immers alles op met "f*ck you"
Grote jonge, jij komt er wel

kampvuur
Berichten: 243
Lid geworden op: 09 apr 2006 13:29

Re: Buschauffeur zet passagiers bus uit

Ongelezen bericht door kampvuur »

Wrong!!!!

Maar ga door, alles wat je raaskalkt zegt meer over jou dan over mij.

Zo en nu ga ik aan het werk...veel plezier nog de rest van ontelbare vrije dagen met je gal spuwend op het forum.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Buschauffeur zet passagiers bus uit

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Kampvuur: de vriend van bailey heeft het te druk om op het forum te komen want hij is nog bezig met mensen uit de bus te slaan :lol: en daar kan je ook een dagtaak aan hebben.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Buschauffeur zet passagiers bus uit

Ongelezen bericht door Bailey »

Mijn vriend is op dit moment aan het werk en daarbij heeft hij amper verstand van computers. Enne...hij heeft nog nooit iemand een mep verkocht hoor! Hij kan het met woorden wel af en dan bedoel ik niet met schelden, zoals kampvuur.

Kampvuur: zit je ook zo vaak tegen je passagiers te schelden?

Toolboy

Re: Buschauffeur zet passagiers bus uit

Ongelezen bericht door Toolboy »

Ook hier gaat het weer de verkeerde kant op.
Is er geen fatsoenlijke discussie meer mogelijk?
Zonder schelden en aantijgingen

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Buschauffeur zet passagiers bus uit

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Bailey: quote(1. Mijn vriend is maar 1.72 maar iemand van 2 meter slaat ie zo neer hoor. 2. en hij heeft er al genoeg uit de bus gezet hoor)

Dus je vriend heeft nog nooit iemand een mep verkocht, hoe weet hij dan dat hij iemand van 2 meter zo neer slaat?

oneerlijk
Berichten: 73
Lid geworden op: 25 apr 2006 21:58

Re: Buschauffeur zet passagiers bus uit

Ongelezen bericht door oneerlijk »

Kampvuur: zit je ook zo vaak tegen je passagiers te schelden?
Laat onze ex soldaat nu, hij zit nu als een bang wezeltje achter zijn stuur te schijterig om naar de vervoersbewijzen te kijken te hopen dat avond snel komt dankan hij weer naar huis weg van zijn minimum loon baantje waar hij zo trots op is.
Jammer dat mensen zoals meneer kampvuur het bus personeel in zulk slecht daglicht zet.
Zijn er ook nog echte bus bestuurders die hun werk wel goed doen en wel naar de vervoersbewijzen kijken en niet te bang zijn (zoals meneer kampvuur) om een zwartrijder aan te spreken?

Gesloten