LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Achter klep peugeot 206

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
pbroekie
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 aug 2005 08:20

Achter klep peugeot 206

Ongelezen bericht door pbroekie »

Ik wil ff eenklacht melden over mijn peugeot 206 GTI uit 1999. Het gaat over de achterklep waar roest onder het achterraam zit. Ik ben bij verschillende schadebedrijven geweest en die zeggen dat het een veel voorkomend probleem is omdat ze vanaf fabriek uit het raam veel te snel der in geplakt hebben terwijl de verf nog niet goed droog was Peugoet Nederland zegt sorry menneer u heb maar 1 jaar lak garantie daar moet ik het mee doen. Ik wil kijken of er nog meer mensen met dit probleem zitten dit is niet mijn schuld maar het kost mij wel geld.



vriendelijke groet P.Broekie

gjvisser
Berichten: 310
Lid geworden op: 22 jun 2005 14:06

Re: Achter klep peugeot 206

Ongelezen bericht door gjvisser »

Tja, zo heeft bijna elk merk wel een bepaald euvel. Bij jou dus roest en als je dan maar 1 jaar garantie op de lak hebt, dan zul je er dus zelf voor moeten zorgdragen dat de roest verwijderd wordt (of niet natuurlijk :) ).

Het is erg vervelend natuurlijk, maar het blijft een gebruiksvoorwerp en daar kunnen nu eenmaal dingen mee gebeuren wat je niet altijd in de hand hebt.

citroencx20tre
Berichten: 26
Lid geworden op: 31 aug 2005 18:49

Re: Achter klep peugeot 206

Ongelezen bericht door citroencx20tre »

je heb ook nog 12 garantie op de carosorie ik weet niet of de roest van binnen of van buitenaf komt als die van binnen komt moeten ze het gewoon verhelpen

pbroekie
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 aug 2005 08:20

Re: Achter klep peugeot 206

Ongelezen bericht door pbroekie »

Maar het is niet mijn schuld maar die van Peugeot heb ik van meerdere mensen gehoord. Ik heb het onder tussen al laten maken voor dat het verder zou gaan roesten. Ben wel 700 euro armer geworden :evil:

djw
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 aug 2006 11:08

Re: Achter klep peugeot 206

Ongelezen bericht door djw »

Roest vanuit onder de lak valt onder carrosorie garantie dus ik snap het ff niet :?

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Achter klep peugeot 206

Ongelezen bericht door ronald g »

@ djw jaartallen zijn niet je beste kant.

djw
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 aug 2006 11:08

Re: Achter klep peugeot 206

Ongelezen bericht door djw »

:? ja ik zag het topic en moest reageren vind het vreemd verhaal van peugot

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Achter klep peugeot 206

Ongelezen bericht door Wubo »

Jah, lak maakt geen fuk uit dan, want dan hadden ze maar moeten w88 met dat raam, ze zeggen daarnaast zelfs nog dat het komt doordat het raam te vlug geplaatst is notabene !!!

De plaatsing v.h. raam is dus de reden geweest waardoor de plek vatbaarder is voor roest, maar niet de kwaliteit van je lak.
productie foutje (geduld hebben)

djw
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 aug 2006 11:08

Re: Achter klep peugeot 206

Ongelezen bericht door djw »

wel meer merken hebben dit probleem met roest net onder het achteraam en of rubbers .

Gesloten