LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Trosradar: de pot verwijt de ketel.....

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
An

Ongelezen bericht door An »

@ Donna.

Kijk even hier verderop. Hier was ook al een topic over aan gemaakt en daar had ik ook al even op gereageerd. Ook ik had afgelopen weekend een reactie over een hotel gegeven, maar is nergens terug te vinden.

Mvg. An

P.Geefshuysen
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 aug 2006 17:20

Re: Trosradar: de pot verwijt de ketel.....

Ongelezen bericht door P.Geefshuysen »

En ik had half juni ook een recensie geplaatst. Maar omdat deze er niet direkt op stond heb ik dit nog een keer gedaan (best veel werk dus) En daarna nog een keer en nog een keer en nog een keer. Toen kwam ik op het idee om ze een mail te sturen. Ze stuurden mij een mail dat het erg druk was en dat ze de recensies eerst moeten controleren, maar ze beloofden de recensie er direkt op te plaatsen. Moet nog gebeuren dus!! :evil:
Tjonge jonge. Ik snap niet dat dit bij Tros Radar gebeurt. Op mijn mailtjes krijg ik slechts een standaard antwoord dat ze niet alle mail kunnen beantwoorden. Daar komen ze dan lekker makkelijk van af he? : :x

Gesloten