LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN digitale tv erguh slecht!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Waltzing Mathilda
Berichten: 49
Lid geworden op: 23 jul 2006 13:47

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Waltzing Mathilda »

Goed, dan zal ik nog eens een vijfde keer herhalen dat inmiddels duidelijk is dat je hier voor UPC (en anders de brancheorganisatie van kabelbedrijven) zit.

Je krijgt het echt niet voor elkaar om glashard te liegen, hè?

Last van je geweten? Schrijf toch gewoon: "Ik, ??, verklaar hierbij dat ik mij NIET laat betalen door UPC, noch door enig ander kabelbedrijf, noch door de Vecai, noch door een tussenpersoon". Dan houd ik mijn mond verder erover. Promise. :lol:

Waltzing Mathilda
Berichten: 49
Lid geworden op: 23 jul 2006 13:47

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Waltzing Mathilda »

Sorry, Rob, zag niet dat je al gepost had. Ik had het dus tegen ??. Ik herhaal het nog even...

Schrijf toch gewoon: "Ik, ??, verklaar hierbij dat ik mij NIET laat betalen door UPC, noch door enig ander kabelbedrijf, noch door de Vecai, noch door een tussenpersoon".

Rob A.
Berichten: 82
Lid geworden op: 05 okt 2005 09:01

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Rob A. »

Maakt niet uit, ik wist dat je het niet tegen mij had.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Hé, Martin, als ik zeg dat je niet eens fatsoenlijk schrijven kan, dan heb ik je echt bij je kl*ten, hè? Is natuurlijk ook wel l*llig voor een marketingmannetje (vrouwtje, afdeling, textbot, whatever).

Neem een voorbeeld aan ??
Houd je mond gewoon.
Dan doe ik dat ook.
Je hebt me helemaal nergens bij, dat zou je wel willen he, vunzig mannetje :D

En je houdt je mond helemaal niet, aangezien je na dit bericht nog meerdere malen gepost hebt!
Wat een dom geleuter door de hier aanwezigen. Eerst moest Harteman het ontgelden en nu is dat blijkbaar Waltzing Mathilda omdat deze toevallig anders denkend is.
WM moet het niet ontgelden omdat hij andersdenkend is, maar omdat hij grof gebekt is en anderen voor leugenaars zit uit te maken, dat vind ik niet echt normaal. Hij gaat uit z'n stekker, niet ik.
Laatst gewijzigd door Martin1976 op 04 aug 2006 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Het is niet alleen hier maar op meerdere plekken in dit forum een feit dat je meteen voor bedrijf X werkt als je een afwijkende mening hebt. Dat is blijkbaar niet toegestaan, want er moet meteen gescholden, gedreigd en beschuldigd worden.

Maar goed, als het jou gelukkig maakt.

Ik, Dilbert29, wordt niet betaald door KPN/UPC of wie dan ook.

Tevreden nu? Dan mag je nu je mond houden....

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door ?? »

Waarom zou ik zo iets gaan zeggen? Om iemand tevreden te stellen die problemen heeft met zijn / haar neurologische software?

Opvallend trouwens dat je wel weet dat de Vecai de propagandaclub van de kabelaars is, maar niet weet dat Digitenne via de ether werkt en daardoor specifieke problemen kent...

Waltzing Mathilda
Berichten: 49
Lid geworden op: 23 jul 2006 13:47

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Waltzing Mathilda »

Ja, ??, terwijl jij nota bene denkt dat de C van CDA voor Communisme staat.

Hoe dan ook, laat dan nu officieel vastgesteld zijn, dat upc-lobbyist "??" het niet lukt om glashard te liegen.

Wat hebben we aan die vaststelling? Geen moer natuurlijk, maar ja, ook wel weer komisch.

PS: ?? zou ook ingehuurd kunnen zijn door de Vecai, de kabelboerenvereniging waar UPC, samen met Casema, Essent en andere bedrijven lid van is.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Ja, ??, terwijl jij nota bene denkt dat de C van CDA voor Communisme staat.
Gaan we het nu over politieke partijen hebben? Het ging mijns inziens om digitale televisie hier!
Hoe dan ook, laat dan nu officieel vastgesteld zijn, dat upc-lobbyist "??" het niet lukt om glashard te liegen.
Dat siert hem dan, hij gooit tenminste ook niet met stront. En waar haal je vandaan dat hij upc-lobbyist is? Van dezelfde plek dat ik een KPN PR-medewerker ben??
maar ja, ook wel weer komisch.
je bent zo vreemd bezig dat het bijna komisch is ja.
PS: ?? zou ook ingehuurd kunnen zijn door de Vecai, de kabelboerenvereniging waar UPC, samen met Casema, Essent en andere bedrijven lid van is.
Volgens mij zit ?? hier voor de KGB. Droom maar lekker verder!

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door ?? »

Dilbert: bijna goed. CIA ;).

Vraag mij trouwens nog steeds af wat het verband is tussen de anti- alle bedrijven met meer dan twee werknemers houding van WM en een kamerbreed gedragen voorstel van PvdA / CDA. Wat trouwens, alhoewel het een goed initiatief is, slechts op korte termijn wat uit zal halen. Als ze de concurrentie willen stimuleren moeten ze toch eerst zien te voorkomen dat we over een tijdje zitten opgescheept met een triple play duopolie.

Waltzing Mathilda
Berichten: 49
Lid geworden op: 23 jul 2006 13:47

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Waltzing Mathilda »

Dilbert: bijna goed. CIA
Wat een grappige verspreking van je, ??. De KGB werd niet genoemd door Dilbert, maar door Martin.
Je moet je wel aan je rol houden. Ik ben degene die zegt dat Martin en Dilbert dezelfde persoon zijn. Niet jij! Ik doe hier de paranoïde complottheorieën. Jij bent de man van de wereld, die zo diep gevallen is, dat hij zijn verdere dagen moet slijten tussen al die domme consumentjes op dit forum.
Vraag mij trouwens nog steeds af wat het verband is tussen de anti- alle bedrijven met meer dan twee werknemers houding van WM en een kamerbreed gedragen voorstel van PvdA / CDA.
Dat verband is buitengewoon simpel. Alle 150 kamerleden zijn communisten, die in werkelijkheid agenten van Noord-Korea zijn. We zijn al door Noord-Korea overgenomen! Je eind is in zicht, ha!

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door AnnePanne »

ik heb perfect digitaal beeld bij KPN en woon niet eens in dekkingsgebied.. ben je nu jaloers???

Waltzing Mathilda
Berichten: 49
Lid geworden op: 23 jul 2006 13:47

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Waltzing Mathilda »

Dat is toch hartstikke fijn voor je?

Als jij goed beeld hebt en de rest van Nederland niet, dan is de rest van Nederland gek en jij niet, toch?

Kan best, hoor.

Ik ben een vliegtuig. BROEMMMMMM....

Rob A.
Berichten: 82
Lid geworden op: 05 okt 2005 09:01

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Rob A. »

Geplaatst op 04 Aug 2006 19:38 door AnnePanne


--------------------------------------------------------------------------------

ik heb perfect digitaal beeld bij KPN en woon niet eens in dekkingsgebied.. ben je nu jaloers???
Ik ben niet jaloers, maar ik heb wel medelijden met je.
:roll:

Toolboy

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Toolboy »

De meeste gebruikers weten niet eens wat perfect beeld is.
Buiten het onvangst gebied is er zelfs nog de kans via meerdere doorgeefstations een signaal kan ontvangen soms mis je er dan een paar uit het standaard pakket.
Kan me haast niet voorstellen dat er iemand is met perfect beeld, zelfs als er een brommertje voorbij rijdt staat het beeld al stil.
En dan hebben we het niet eens over electrisch aangedreven kinderspeelgoed

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door karr-2 »

Dan mag je bij mij komen kijken en luisteren, dan zul je zien dat we perfect beeld en geluid hebben via KPN. Ongeacht hoeveel brommers, vliegtuigen etc er voorbij komen.

Toolboy

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Toolboy »

Bedankt voor de uitnodiging karr2.
Hier ga ik graag op in mail mij uw adres en ik zal u verblijden met een bezoek

Rob A.
Berichten: 82
Lid geworden op: 05 okt 2005 09:01

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Rob A. »

Mag ik ook komen kijken?

Ik zou dat ook wel eens in het echt willen zien...
Perfect beeld en geluid van KPN.

Rob A.
Berichten: 82
Lid geworden op: 05 okt 2005 09:01

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door Rob A. »

Het is duidelijk:

Veel geblaat, weinig wol.

Een beetje bluffen: "kom maar kijken", maar als het er dan op aankomt niets meer van je laten horen.

Als er nog mensen zijn die twijfelen, dit lijkt me genoeg bewijs.

De kwaliteit van KPN-tv is zoooo slecht, dat ze het in hun winkels niet eens laten zien. Kan je nagaan.

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door AnnePanne »

dan ben jij nog nooit in een primafoon winkel geweest!!!

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: KPN digitale tv erguh slecht!

Ongelezen bericht door karr-2 »

In elke Primafoon winkel en volgens mij ook bij de Dixons kan je het systeem in werking zien en ook daar hebben ze strak beeld.

Evenals bij mij thuis....

Gesloten