LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GSMEXPRESS

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
SandraK
Berichten: 51
Lid geworden op: 07 sep 2005 10:28

GSMEXPRESS

Ongelezen bericht door SandraK »

Wie heeft er ervaring om via internet een gratis pc te kopen? Je betaald 27,50 voor je bundel van de telefoon en krijgt een pc.
Ik ben een beetje bang voor kleine lettertjes. Wie heeft dit besteld en wat zijn de ervaringen?
Alvast bedankt.

Groetjes,

SandraK

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: GSMEXPRESS

Ongelezen bericht door edmoor »

Ik ben een beetje bang voor kleine lettertjes.
Ik zou zeggen, lees die kleine lettertjes dan goed.

SandraK
Berichten: 51
Lid geworden op: 07 sep 2005 10:28

Re: GSMEXPRESS

Ongelezen bericht door SandraK »

Heb ik gedaan en het klinkt goed.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: GSMEXPRESS

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Je krijgt de PC echt, je bindt je echter aan een contract van 2 jaar (doorgaans).

Let op: je krijgt alleen de computer, niet een monitor of printer.

Kleine lettertjes zijn er wel, maar het is geen bedrog. Het is ideaal voor bijvoorbeeld een student, die eigenlijk wil kiezen tussen OF een gsm OF een computer, en hierdoor voor hetzelfde geld (een relatief laag maandbedrag, dat je twee jaar lang betaalt) beide kan aanschaffen.

Het is niet zo dat je de PC echt gratis krijgt, het is een manier om zonder grote uitgave ineens deze spullen in huis te krijgen. Dus als je nog een goed werkende monitor en printer hebt, en toe bent aan een nieuwe computer waar je niet teveel eisen aan stelt: gewoon doen.

Gesloten