Best grappig als je bedenkt dat Scarlet een grote puinhoop is en zij eigenlijk eerst opgevoedt moeten worden. Misschien kan alles technisch gezien al wel, maar dan zeker niet bij Scarlet!Je zult de consument namelijk eerst moeten opvoeden en dat duurt even.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Scarlet topman in AD-UN
Scarlet topman in AD-UN
Op dinsdag 6 juni stond in het AD-UN een artikel over Paul Gelderloos, de oprichter van Scarlet. Bij ons beter bekend als de oplichter van Scarlet. Volgens hem kan alles technisch al en
Re: Scarlet topman in AD-UN
Gisteren liepen die zielige club zieltjes te winnen in Leek op de pinkstermarkt. Ik heb maar heel erg bedankt, maanden werk gehad met mijn zus om van die ellende verlost te worden. Een grote amateur club is het.
Techniek werkt niet
Facturering weet ook nooit wat.
Helpdesk, nee niets aan de hand
Techniek werkt niet
Facturering weet ook nooit wat.
Helpdesk, nee niets aan de hand
Ik heb het artikel ook gelezen. De man beweert dat de consument iets van 10 jaar achterloopt bij de techniek of zo. Dingen die nu mogelijk zijn (VOIP, Triple play etc.) zouden mensen pas over een jaar of 10 willen hebben...
Ik kon niets anders dan glimlachen toen ik het las, hoe iemand zo veel onzin durft te verkopen in een krantenartikel is mij een raadsel.
Ik kon niets anders dan glimlachen toen ik het las, hoe iemand zo veel onzin durft te verkopen in een krantenartikel is mij een raadsel.
-
telestress
Ben er nog me bezig om er vanaf te komen, zal wel een rechtszaak worden. volgens mij loopt hij inderdaad zelf 10 jaar achter. Consumenten opvoeden? Hij wil ze oplichten! 
Leuk dat Scarlet weet te melden dat de consument moet wennen aan moderne technieken.
Beste Scarlet: Internetbankieren bestaat al een aantal jaren. Dit is een techniek waarmee je onder andere je saldo op kan vragen en betalingen kan doen. U kunt dat telraam met gekleurde balletjes weggooien en via internet (zoek daar een goede provider voor maar neem geen Scarlet) uw bankzaken doen.
Misschien dat het u dan lukt op het bedrag waar ik al maanden op zit te wachten terug te storten.
De consument moet wennen, laat me niet lachen, Scarlet weet niet eens hoe je geld over moet maken.
Beste Scarlet: Internetbankieren bestaat al een aantal jaren. Dit is een techniek waarmee je onder andere je saldo op kan vragen en betalingen kan doen. U kunt dat telraam met gekleurde balletjes weggooien en via internet (zoek daar een goede provider voor maar neem geen Scarlet) uw bankzaken doen.
Misschien dat het u dan lukt op het bedrag waar ik al maanden op zit te wachten terug te storten.
De consument moet wennen, laat me niet lachen, Scarlet weet niet eens hoe je geld over moet maken.