LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kia totall loss

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
kia

kia totall loss

Ongelezen bericht door kia »

hier een bericht van fam driessen mijn vrouw heeft een ongeluk gehad door de cartrek 2oo onze auto is totall loss dit is veroorzaakt door het afbreken van het navigatie systeem ik heb contact opgenomen met de supportlijn maar support ho maar dus nu hebben we geen auto meer gr fam driessen :twisted: :twisted:

C200K

Re: kia totall loss

Ongelezen bericht door C200K »

@Kia,

ik snap 'm niet, was de auto zo weinig waard dat deze doordat er iets afbrak total-loss was.
Of brak er iets bij het nav-systeem, viel het systeem daardoor op de vloer van de wagen en probeerde uw vrouw deze al rijdende weer op te pakken?!?!

In alle gevallen: Er is er maar 1 aansprakelijk, dat bent U. Niemand anders!!

Martin1976

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Ik begrijp hem ook niet helemaal, is er een hendeltje afgebroken dat meer waard was dan de dagwaarde van de auto of wees het navigatiesysteem uw vrouw richting een lantaarnpaal?

Quintin

Ongelezen bericht door Quintin »

Oooh ik snap het al, de Cartrek200 brak de route af, uw vrouw wist niet meer waar ze heen moest, dacht bij zichzelf: nou dan rij ik maar gewoon rechtdoor, en reed toen zo tegen die lantaarnpaal aan. Da's vervelend ja ;-)

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ha ha ha de auto total loss door het afbreken van je navigatiesysteem? De grappen worden steeds beter hier.

Mowgli

Ongelezen bericht door Mowgli »

Als u een producent heeft gevonden van navigatiesystemen, die de schade wel zou hebben vergoedt, laat het mij dan even weten. Dan kunnen we onze autoverzekering opzeggen! :lol:

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Zou het niet zo kunnen zijn dat de chauffeur, door het onverwacht afbreken van de houder van het navigatie-systeem, dat ongeluk heeft gekregen?

Ik probeer mijn gezicht ook in een plooi te houden terwijl ik dit schrijf, hoor. Het vervangen van een dashboard kan een ''economische total-loss'' zijn. Ofwel: de ontstane schade is hoger dan de dagwaarde van de auto.

Maar los daarvan: ik had in dat geval toch een andere auto gekocht, met misschien wel een gloednieuw navigatiesysteem erbij.

Queenie18

Ongelezen bericht door Queenie18 »

haha ik moet een beetje denken aan die ene reclame; navigatiesysteem: hier nu naar links. En de vrouw gaat onmiddelijk naar links zo een heg in haha.

Sjors_B

Ongelezen bericht door Sjors_B »

Queenie18 niet opgelet ook nog daar krijg je ongelukken van :) , RECHTSAF moest je.

Queenie18

Ongelezen bericht door Queenie18 »

o haha ik zat al te twijfelen haha bedankt Sjors_B! :lol:

kia

het besvestigingspunt van navigatie breekt af valt op de vloer al rijdend dus schrik reactie en ongeluk en als het matriaal ondeugelijk is dan is gevaarlijk erg grappig bij 140 kilometer per uur kun je gelijk een kist bestellen

kia

erg grappig hoor om hier op deze manier op te reageren ik zou zeggen lees het bericht nog maar een keer en ga dan naar je school toe en vraag de meester of juf om uitleg als het niet wil lukken om te begrijpen rageer dan niet kl...........za..........kk.......en

Mowgli

mijn vrouw heeft een ongeluk gehad door de cartrek 2oo onze auto is totall loss dit is veroorzaakt door het afbreken van het navigatie systeem ik heb contact opgenomen met de supportlijn maar support ho maar dus nu hebben we geen auto meer gr

kl...........za..........kk.......en
Misschien kunt u de puntjes beter in uw zinnen aanbrengen, misschien komt u dan beter over.

kia

beste mowgli ik erg jammer dat er mensen dit grappig vinden ik heb een gezin met 2 kinderen en dit ongeluk heeft voor een grote financiele klapper gezorgt dat het erg moeilijk is om hier bovenop te komen ik had gedacht en gehoopt op iets meer begrip het afbreken van het bevestigingpunt klinkt inderdaad bezopen maar het is echt gebeurd voor het zelfde geldt was mijn gezin veronglukt door dat ***** navigatiesysteem groeten fam driessen

kia

beste mowgli ik erg jammer dat er mensen dit grappig vinden ik heb een gezin met 2 kinderen en dit ongeluk heeft voor een grote financiele klapper gezorgt dat het erg moeilijk is om hier bovenop te komen ik had gedacht en gehoopt op iets meer begrip het afbreken van het bevestigingpunt klinkt inderdaad bezopen maar het is echt gebeurd voor het zelfde geldt was mijn gezin veronglukt door dat ***** navigatiesysteem groeten fam driessen

Mowgli

Beste Kia,

Ik vind het echt oprecht heel erg voor je. Maar om te gaan schelden op mensen die terecht opmerken dat het vreemd is dat je een navigatiesysteem de schuld geeft aan dat je auto total loss is, is denk ik niet helemaal de bedoeling. Een navigatiesysteem zou niet af mogen breken nee, maar je kan de makers hiervan niet aansprakelijkstellen voor de door jou geleden schade aan de rest van de auto. In ieder geval sterkte voor het hele gezin.

jesa

Ongelezen bericht door jesa »

erg grappig hoor om hier op deze manier op te reageren ik zou zeggen lees het bericht nog maar een keer en ga dan naar je school toe en vraag de meester of juf om uitleg als het niet wil lukken om te begrijpen
Punten en komma's zouden inderdaad niet misstaan. Uw verhaal is mede daardoor zo warrig dat dit soort reacties te verwachten zijn.

kia

beste mowgli bedankt voor je reactie.toch nog iemand die begrip toont dank je wel
groeten fam driessen

osseworst

Ongelezen bericht door osseworst »

Kia,

Ik begrijp dat je door een schrikreactie een ongeluk kan krijgen. Heel vervelend als je daarna, zoals je schrijft, geen auto meer hebt. Ook begrijp ik dat dit voor een grote financiele klap heeft gezorgd.

Maar wat ik dan niet begrijp is uw bericht van vandaag:
ik heb ook een cartrek 200 gekocht het is echte troep heb nu een nieuwe vdo dayton veel beter en goede helpdesk dus weggooien die cartrek 200
gr fcu
Waarom een nieuw naviagtiesysteem kopen als je geen auto meer hebt en financiele problemen hebt? Gewoon nieuwsgierig, omdat ik dit echt niet snap.

Walter van V

Ongelezen bericht door Walter van V »

ja snap ik ook niet helemaal. Ik begrijp trouwens niet waarom zoveel mensen een navigatie-systeem nodig menen te hebben... 90 % van de ritten die je maakt ken je de weg, of hooguit even goed kijken bij de laatste straten. Een stratenboek van Shell werkt bij ons nog steeds prima!

Maar ja: als het bevestigingspunt idd is afgebroken zou u uw rechtsbijstandverzekering kunnen inschakelen om een schadeclaim in te dienen. Maar dan moet u bij uw verzekering zijn niet hier...lijkt mij iig.

En vooral kalm blijven! Met de aanrijding zelf viel het blijkbaar nog wel mee, u lijkt zich drukker te maken om de financiele kant dan om de psychische kant van chauffeur en passagiers.

Gesloten