LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Documenten inscannen en posten...

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Elias

Re: Documenten inscannen en posten...

Ongelezen bericht door Elias »

Ik heb er eerlijk gezegd nog steeds veel moeite mee om dat te geloven EC, maar de alledaagse gang in de financiele topwereld geeft weinig andere opties..... :?

Oom Dagobert

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Zou er iemand geweest zijn die aan geldigheid van contracten zou getwijfeld hebben bij een stijgende beurs...
Bij gebrek aan nieuwe ontwikkelingen nog maar even dit oude wellis-nietes spelletje meespelen.

Als ik aan de leasecontracten verdiend had zou ik mooi mn mond over het ontbreken van de 2de handtekening hebben gehouden.
En ik zou niets over het ontbreken van vergunningen bij Spaarselect hebben gezegd.
En ik zou niets over het ontbreken van een fin.profielplaatje hebben gezegd.
En ik zou niets over een onvermijdelijke ooit eens komende niet genoemde mogelijke AEX-halvering hebben gezegd.
En ik zou niets gezegd hebben over het doordrukken van contracten gebaseerd op belastingaftrek terwijl het ontwerp nieuwe belastingwet al bijna klaar was.
En ik zou niets gezegd hebben over hun misleidende voorlichting. \
En ik had het volkomen onbelangrijk gevonden of ze nu wel of geen aandelen op naam zouden hebben gekocht, als ik mn geld maar volgens de koersstijging zou hebben gekregen.

Maar helaas, ik heb niets verdiend, alleen maar verloren.
En Dexia is zo stom geweest bij de overname genoemde slordigheden
behorend bij de contracten over het hoofd te zien.
Echt goed stom anders hadden we geen poot om op te staan.

Dus kunnen we zu nu aansprakelijk stellen voor de verkeerde afloop,
hebben wij even geluk?
Ze had het kunnen voorkomen als ze zich aan de regels had gehouden.
Dat hield dan wel in dat Dexia v/h La Bouchere (dochter AEgon) geen enkel contract had verkocht, bv. door de gevolgen van een dip in de Aex duidelijker in beeld te brengen. En door de tussenpersoon een verzekering te laten adviseren, zwart op wit, vanwege het enorme risico.
Dan waren de bellen wel gaan rinkelen!!!!!!

Dexia wordt niet zomaar aangeklaagd, wij vragen niet om medelijden aan de rechter van o wij zijn zo zielig.
Dexia wordt aangeklaagd met de wet in de hand.
En daar zal de rechter zijn uitspraak op baseren, naleving van de wet.
En geen gesjoemel met een verplichtte schikking
Niks mis mee toch?
gr. OD.
Laatst gewijzigd door Oom Dagobert op 08 aug 2006 08:24, 3 keer totaal gewijzigd.

donjaa

Ongelezen bericht door donjaa »

Daar staat tegenover wanneer Dexia en de tussenpersoon zich aan de regels hadden gehouden ze geen enkel contract hadden verkocht
Heeft OD een glazen bol :lol: Waarom heb jij dan de hoogste schuld van allemaal :?:

Omdat je rijk wilde worden toch 8)

Oom Dagobert

Kleine aanpassing toevallig in de aangehaalde allinea aangebracht, zie tijdstip, maar inhoudelijk niet wezenlijk anders.
Vraagstelling is me niet helemaal duidelijk maar ik ga nu naar mn nest, Truste allen,

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

Dus kunnen we zu nu aansprakelijk stellen voor de verkeerde afloop,
hebben wij even geluk?
Ze had het kunnen voorkomen als ze zich aan de regels had gehouden.
Dat hield dan wel in dat Dexia v/h La Bouchere (dochter AEgon) geen enkel contract had verkocht, bv. door de gevolgen van een dip in de Aex duidelijker in beeld te brengen. En door de tussenpersoon een verzekering te laten adviseren, zwart op wit, vanwege het enorme risico.
Dan waren de bellen wel gaan rinkelen!!!!!! OD.
Dan was ons enorm veel ellende bespaard gebleven. 6 jaar lang met de dexia ellende geplaagd worden vreet een gaatje in je hoofd.
Ik ontdekte 4 maanden te laat de waarheid. Wat kunnen 4 maanden dan door je hoofd zeuren. maar na direct belllen maart 2001, was er al geen ontkomen meer aan. ze lieten ons niet gaan anders dan met een ENORME afkoopsom. eigenlijk alles weg(3jaar inleg) en een schade bedrag.en dat 3 maanden na aanvang.!

Nee het vreet .
Janny

Oom Dagobert

Troost je Janny, je bent niet de enige.
Ik dacht steeds voor mijn pensioen heb ik in elk geval zekerheid.
Nee dus, leuk om zo binnenkort te vertrekken...
Veel plezier met je vrije tijd, lang leve Dexia.
OD.

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 07 Aug 2006 18:00 door Eugene Cernan

Als Dexia het allemaal had kunnen weten dan hadden ze nooit Labouchere overgenomen. Feit dat ze dit wel gedaan hebben is voor mij al genoeg om ze net zo ondeskundig als gedupeerden aan te merken

jij blijft maar steeds herhalen Eugene..

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=33235
en
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=32287

ga hier eens lezen, dat is een mogelijke aanwijzing dat dexia heel welbewust heeft ingespeeld op een te verwachten aandelen koersdaling.
Juist daling van de koersen zou hun vele miljarden extra gaan opleveren !!!

En zelfs na evt. een schikking, houden ze nog vele honderden miljoenen over, onterecht!

Eugene Cernan

Ongelezen bericht door Eugene Cernan »

In die indianenverhalen dat de aandelen niet gekocht of afgedekt zouden zijn geloof ik niet.

empie

Ongelezen bericht door empie »

Dat wisten we al :wink:

CB

Ongelezen bericht door CB »

Geplaatst op 10 Aug 2006 17:35 door Eugene Cernan

--------------------------------------------------------------------------------

In die indianenverhalen dat de aandelen niet gekocht of afgedekt zouden zijn geloof ik niet.

Helaas zit je er vaker naast. Meer dan je lief is.

Maar ja ook bij jou zal de wijsheid nog wel eens komen. Aan de andere kant misschien ook niet.

Gesloten