LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte pinpas Postbank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Redcrusader

Slechte pinpas Postbank

Ongelezen bericht door Redcrusader »

Ik merk steeds vaker dat mijn pinpas niet werkt. Bij bezinestantions en nu ook het postkantoor bij mij in het dorp. Bij telefonische navraag Postbank was het enige dat men mij kon bieden een nieuwe pas tegen vergoeding a 7,50, echter zonder garantie op een betere werking. Tsja, als ze daar niet instaat bent uw klant op normale wijze hun betalingsverkeer te laten regelen maak ik mij ernstig zorgen over dat bedrijf. Wijs om de rekening maar vast op te zeggen :roll:
Iemand dergelijke ervaring?

??

Re: Slechte pinpas Postbank

Ongelezen bericht door ?? »

Overdrijven is ook een vak.

Nee, mijn pas doet het al jaren goed. Bankpassen kunnen overigens kapot gaan, maar het kan ook aan de leesapparatuur liggen. Als die niet goed werkt kan een pas ook worden geweigerd.

En tja, keiharde garanties dat je na een paswisseling geen enkel probleem meer hebt kunnen ze inderdaad niet geven. Als je probeert te pinnen bij een rotte automaat doet zelfs de beste pas het niet, he...

linda82

Ongelezen bericht door linda82 »

Er bestaan gelukkig ook nog banken die gewoon een vaste bijdrage vragen waar alle diensten al bij inbegrepen zijn. Dus als je daar een pas aanvraagt krijg je niet nog een extra rekening gepresenteerd!
Overstappen dus!

mr T.

Ongelezen bericht door mr T. »

De kwaliteit van de door de Postbank uitgeleverde giropassen is inderdaad niet heel erg goed. Vallen letterlijk vrij snel uitelkaar. Inderdaad vraagt de Postbank een bijdrage voor een andere pas. Zelfs wanneer je de pas in een door de Postbank verstrekte houder meeneemt, slijt het ding vrij snel. Meestal al voor het eind van de vervaldatum.
Hierover was al eerder een topic in dit forum: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=38801

Martin1976

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Die ervaring heb ik ook, mijn vorige Postbankpas ging na een paar jaar regelmatig weigeren, het gekke is dat ik het alleen bij bepaalde zaken had, o.a. bij AH. Bij pinautomaten en sommige andere winkels had ik het nooit. 'k heb nu anderhalf jaar een andere (tegen betaling, meteen maar aan de actie meegedaan dat je zelf een print op je pas kan laten afdrukken) en deze werkt nog storingsvrij gelukkig.

Gesloten