LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Budgetplan in Ridderkerk

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Barb
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 aug 2006 11:07

Budgetplan in Ridderkerk

Ongelezen bericht door Barb »

Wie heeft er ervaringen met keukens en/of apparatuur bij Budgetplan in Ridderkerk?
Ze maken de laatste tijd volop reclame op de locale tvzenders en in kranten.
Ik hoor graag van jullie!

Barb
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 aug 2006 11:07

Re: Budgetplan in Ridderkerk

Ongelezen bericht door Barb »

Kent niemand op heel dit forum deze zaak??
Ik dacht dat het best wel een bekende keukenzaak was/is in regio Rotterdam!
Wie o Wie?

forrelletje
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 dec 2004 20:54

Re: Budgetplan in Ridderkerk

Ongelezen bericht door forrelletje »

Deze zaak sit al jaren in Ridderkerk ben er deze week nog geweest,het is mijn woonplaats.
Heel vertrouwd kopen vriendelijke verkopers groot assortiment.

suc6

Eduardo Design
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 jun 2006 10:23

Re: Budgetplan in Ridderkerk

Ongelezen bericht door Eduardo Design »

Eeen bekende keukenzaak die zowel italiaanse als duitse keukens verkoopt staat bekent om zijn groote voorraad apparatuur vrijstaande fornuizen e.d. gewoon een goede keukenzaak met kundig vakmensen die u kunnen helpen met het maken van u keuze voor een keuken in het midden sigment.

Dimitri Janse

Re: Budgetplan in Ridderkerk

Ongelezen bericht door Dimitri Janse »

Ik hoor u alletwee vol goede lof over deze zaak spreken alleen zijn wij minder gelukkig geslaagd bij deze winkel, wij zijn nu al vanaf de leverdag in maart bezig de keuken compleet en af te krijgen .
Het was een aaneenschakeling van mislukkingen van verkeerde spullen tot 3 keer toe en zelfs de spullen niet eens vast in de vrachtwagen dus alles stond gewoon los.

Ik moet zeggen, het budget is idd iets lager maar voor een beetje service kies ik volgende keer voor de iets duurdere.

Een verkoper die begint te lachen omdat je belt dat ze alweer dezelfde fout hebben gemaakt vind ik ronduit onproffesioneel en zeer slecht voorbeeld van een goede verkoper.
Het is voor ons elke keer 4 tot 6 weken wachten tot we weer spullen geleverd krijgen waar ik trouwqens zelf achteraan moet anders hoor ik niets van ze.

Ik zou zeggen, betaal iets voor maar lrijg ook iets meer ( service )

veel sterkte

Dimitri

renoyoka
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 dec 2005 20:23

Re: Budgetplan in Ridderkerk

Ongelezen bericht door renoyoka »

Ik heb een 11 jaar oude keuken van hun, de keuken is qua kwaliteit prima in orde werkelijkwaar niets op aan te merken.
Via hen heeft echter een aannemer onze keuken gezet, die aannemer belde op onze kosten, deed alleen maar de dingen die snel klaar waren, rekende voor twee volle dagen 2 man, maar 1 van de 2 verdween tussendoor regelmatig, gebruikte ook materialen van mij als hij tekort kwam, maar vond het ondanks alles heel logisch dat zijn prijs niet voor restitutie in aanmerking kwam.
Deze aannemer voerde regelmatig gesprekken met klanten die niet tevreden met hem waren of hem sommeerde de resterende werkzaamheden te verrichten.
Ik was dus absoluut niet tevreden over de aannemer, wat hij gedaan heeft heeft hij wel goed gedaan, helaas liet hij teveel na, Budgetplan deed hier niets mee en omdat zij slechts de aannemer aangedragen hadden daar had ik toen wel erg veel moeite mee.
Uiteindelijk heb ik hergeen zij nagelaten hebben zelf hersteld.

Dus kwaliteit materialen indertijd prima, hun levering was ook prima in orde, hun aannemer was alleen qua afronding van het werk ronduit slecht en heeft alleen maar geleerde te halen, niet te geven.

dorusdollar
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 apr 2007 08:58

Re: Budgetplan in Ridderkerk

Ongelezen bericht door dorusdollar »

vorig jaar keuken gekocht met alleen a apparatuur van siemens en boretti prima prijs gehad en dik tevreden over de service geen gedram of gepush alles volgen afspraak uitgeleverd zonder kras of buts,had zelf een deel van mijn werkblad verklooit 2 1/2 dag later een nieuw deel in huis mijn ervaring was dan ook top :lol: budgetplan op naar de volgende keuken waarschijnlijk over een jaar of 25

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: Budgetplan in Ridderkerk

Ongelezen bericht door rayke »

italiaanse keukens?
Volgens mij verkopen ze rotpunkt als italiaans design.
Ik zou d'r alleen niet aanbetalen.

Gesloten