LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nog meer slechte ervaringen met Jencikova....

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
robertvg
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 aug 2006 11:52

Nog meer slechte ervaringen met Jencikova....

Ongelezen bericht door robertvg »

Nog maar wat dramatische ervaringen met Jencikova:

- Op 18 februari een tafel Forte besteld, aanbetaling gedaan, levertijd zou 2 tot 3 maanden zijn.

- Na 3 maanden geen tafel ontvangen, geen bericht van uitstel gehad, niets.....

- Zelf maar gebeld, 2 of drie keer de toezegging gekregen dat de tafel nu bij de zending zat, echter keer op keer op de dag zelf weer niets gehoord en zelf er weer achteraan moeten bellen.

- Uiteindelijk op 20 juni 2006 (na 4 maanden) de tafel geleverd gekregen. Na installatie bleek de tafel diverse vlekken te bevatten die overdag niet zo opvielen maar 's avonds onder licht zeer donker of juist zeer licht verkleurden. Alsof er over beschadigingen heen gelakt was of dat er vocht op de tafel had gezeten waardoor de lak niet goed had gehouden.

- Dit meteen de volgende dag gemeld (aan Zeewolde per website, en telefonisch aan het filiaal Villa Arena), met het verzoek iemand langs te laten komen om de problemen te bekijken. Uiteraard geen reactie teruggekregen. Opvolgende verzoeken ook geen reactie ontvangen.

- Uiteindelijk na twee weken (na dreiging dat we ons geld terugwilden) een telefoontje ontvangen (van de bekende hr. van de Wiel). Op basis van een foto van de vlekken een afspraak gemaakt dat de tafel opgehaald zou worden, want het was wel duidelijk dat het vochtvlekken waren en dat we gewoon een goede tafel moesten krijgen. Nee hoor, eerst iemand langs sturen hoefde niet. Wat er zou gebeuren met de tafel (repareren of een andere sturen) wist men niet.
Ophalen duurde ook weer twee weken (13 juli), en reparatie zou +/- 2 weken duren.

- De dag van retour aankomst van de tafel in Zeewolde een telefoontje gekregen van de heer van de Wiel: dat de vlekken toch niet zo erg duidelijk waren, dat dit gewoon in de nerf zat en hij betwijfelde of er wel iets aan gedaan kon/ging worden. Nu had ik de vlekken niet meer gemarkeerd o.i.d., dus ik was na dit telefoontje nog bang dat men naar de verkeerde zaken zat te kijken, dus nog maar eens het filiaal gebeld met het verzoek door dhr. van de Wiel terug gebeld te worden. UITERAARD weer niets van gehoord !!!

- 2 weken na ophalen van de tafel Jencikova maar weer gebeld (27 juli) aangezien we weer niets gehoord hebben. Filiaal kan niets vertellen betreffende de status, hoofdkantoor belt ondanks herhaalde verzoeken niet terug met enige informatie.

- Wederom weer twee weken besteed aan het pogen in contact te komen met hoofdkantoor betreffende de status....uiteraard wordt er op alle verzoeken niet gereageerd. Filiaal Villa Arena gebeld met de mededeling dat we het zat waren en we ons geld terug wilden. Men vond dat het maar onterecht dat we zo op onze achterste poten gingen staan en dat ze toch echt eerst in de gelegenheid moesten worden gesteld om de problemen op te lossen. Daarna nog een bericht op de voicemail ontvangen dat men op het filiaal niet kan zeggen wanneer de tafel terug kwam, maar dat men had begrepen dat men iets aan de vlekken probeerde te doen middels andere lak o.i.d., geen bericht over duur of aflevertijd of wat dan ook.

- Na zolang geen bericht wat de status is en zonder bevestiging wanneer we onze tafel terug kregen op 8 Augustus een annuleringsbrief gestuurd (per website, fax en aangetekend per post) dat we de order annuleerden en we ons geld terug gestort wilden hebben. Dat is nu een week geleden en tot op heden absoluut NIETS van gehoord !

Inmiddels is het een half jaar geleden dat we een tafel bestelden en zijn we ondertussen 3 maanden ons geld kwijt.
Hoe of wanneer we ooit nog een tafel krijgen of ons geld terug zien....niemand die het weet.

Om kort te zijn: een waardeloze organisatie met een klantenservice van kompleet niks.
Klachten en telefoontjes hoor je steevast niets op terug.
Wat mij betreft hoeft daar nooit meer iemand iets te kopen.

Gesloten