Zeg eens als jij geld terug krijgt van de belasting waar je recht op hebt zeg je zeker ook nee dank u houdt maar zo'n type lijk jij mij ook wel.
Als je onterecht een boete hebt gehad wegens te hard rijden of zo zeg je toch zeker ook niet laat maar zitten u heeft gelijk.
Ik betaal ook keurig netjes op tijd mijn belastingen. en voldoe ook keurig netjes aan mijn verplichtingen tegenover de maatschappij.
Ik (heb) genoeg jaren gewerkt, betaal ww, belasting, wegenbelasting weet ik veel wat niet meer.
Dus ja ik heb godzijdank ook rechten en die zal ik gebruiken ook.
Ik heb recht op een uitkering waar ik ook voor heb gewerkt en ik heb er recht op ook en ik zal het zeker koste wat het kost krijgen ook.
inderdaad (scherp opgemerkt) het is nog steeds ik.
o ja en ik betaal nog steeds belasting hoor en ben nergens van vrijgesteld.
En aaangezien ik ook nogs steeds belasting betaald wil ik dat ik krijg waar ik recht op heb.
Gelukkig hebben werknemers nog rechten of zouden we volgens jou weer terug moeten naar de slavernij!! zo kom jij wel over vindt ik.
maar geen zorgen dus beste walter gelukkig hebben we vakbonden , advokaten en politieke partijen en gelukkig nog een democratie waar we bijna altijd onze mening mogen uiten of het jou nou bevalt of niet.
Het grootste gedeelte van deze klagers op dit forum zijn ook alleen maar fatsoenlijke mensen die hetgeen waar ze recht op hebben ook graag willen hebben en ze betalen net zoals jij en ik waarschijnlijk ook netjes op tijd hun belasting . Helaas wordt datgeen waar ze recht op hebben nog wel eens belemmerd door een burocratisch doolhof en regeltjes.
Maar regeltjes zijn er om te worden doorbroken en eventueel te worden gebruikt in eigen voordeel.
want zo denken ze er bij het uwv/de sociale dienst en de belastingdienst ook over.
Maar toch amusant om te weten dat zo'n blaaskaak als jij je opwindt over ons.
types zoals jij kunnen mij eigenlijk gestolen worden en zijn zonde van mijn tijd. Overtuigen kun je me toch niet maar ik zou zeggen..........
Vooral doorgaan.
dus !
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)