LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kopie brief aan @home

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
woude
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 aug 2006 13:01

Kopie brief aan @home

Ongelezen bericht door woude »

10 augustes 2006,.

Al onze medewerkers zijn ingesprek , heeft u 4 uur geduld?


gedurende de 2 maand van mijn proef abonnement heb ik niet kunnen bellen,
totaal heb ik 20 uren gebeld met @home. voor dat het opgelost werd. het
geheel heeft weken geduurd en veel geld gekost (150 euro). pas toen mijn
proef periode was afgelopen kon ik
bellen, maar toen zat ik al aan een abonnement vast.

2,5,6,7,9,10 augustus lag achtereen volgens
de telefoon en internet van @Home er uit, soms een uur soms uren
niet alleen bij maar in mijn hele straat,

En als men vervolgens een brief stuurt om dat men niet kan bellen omdat de
telefoon van @home het niet doet krijgt men standaard brief terug waar in
staat dat men maar met de service lijn moet bellen? HOE MOET IK DAN
BELLEN???? WAARMEE.. probleem is meestal dat de telefoon het niet doet,

noodgedwongen heb ik deze week weer voor 40 euro prepaid moeten verbellen
omdat mijn vaste lijn het niet deed.
ik word schijtziek van jullie geouwehoer om maar eens stevige taal te
gebruiken , de service lijn in
onbereikbaar, en wachttijden van 4 uur zijn geen uitzondering
Misschien is er een mogelijkheid om wat meer personeel in dienst te nemen!

ALS IK mail word er niet op gereageerd, en
op dit moment heb nog een bedrag van 100 euro
openstaan maar mijn schade is wel het dubbele, het openstaande bedrag is
inclusief het telefoon abonnement maar ik heb zowat nog geen dag kunnen
bellen, dus ik betaal wederom niet en verzoek u het bedrag te schrapen
inplaats van het open te laten staan.

nu heb ik een schade vergoeding toegezegd gekregen maar dan moet ik bewijzen
sturen van de kosten??...Ja die is leuk...denk u dat er uit mijn mobile
telefoon een kassabon komt als ik ophang.. een beetje bedrijf doet niet
moeilijk daarover, De feiten liggen er , u kunt heel goed zelf zien dat ik
20 uur met de service lijn gebeld heb, ook heb ik bijna 100 mailtjes
verstuurt en 3 brieven gepost, ook weet u wel dat er voortdurend storingen
zijn, zo ga je niet met klanten om,

ik betaal voor diensten die ik vervolgens niet krijg, en als ik weiger te
betalen dan is er in eens wel vlotte communicatie mogelijk. ik heb @home
gekozen om kosten te besparen maar achteraf
heeft het me klauwen met geld gekost en een hoop ergernis, tevens laat de
vriendelijkheid van het telefonisch personeel behoorlijk te wensen over,
laatst toen ik wederom met de service lijn belde hing ik 4 uur te wachten en
toen eindelijk aan de beurt was en ik wakker schrok werd de verbinding
verbroken , dat koste ons een compleet nieuw service. (mogelijk dat de lijn
daarom ook service lijn heet)

Ik ben dus niet van deze behandeling gediend, Ik wil kwijtschelding van de
lopende kosten, en rehabilitatie een excuus en uitleg lijkt me wel op zijn
plaats.


w van der woude

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Kopie brief aan @home

Ongelezen bericht door karr-2 »

Als je op dezelfde manier tegen ze praat als dat je schrijft denk ik niet dat ze erg geneigd zijn om mee te werken.....

Als ik een dergelijke brief onder ogen zou krijgen, verdwijnt ie met een glimlach in de oud papier bak.

fanvanradar
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 aug 2006 21:26

Re: Kopie brief aan @home

Ongelezen bericht door fanvanradar »

@HOME??? ik kom zeker terug met een uitgebreid topic want ik kan er EEN BOEK over schrijven. Een DRAMA-serie een THRILLER is het! Voor nu alleen even een WAARSCHUWING VOOR IEDEREEN!

NEEM NOOIT @HOME!

Het product ervaar ik als ok, maar wat een fouten in facturering, wat een klantonvriendelijkheid, wat een wachttijden als je ze moet bellen (2 uur wachten is geen uitzondering maar heel normaal, tel uit je verlies als je inmiddels al minimaal 10 uur daar in de wacht hebt gestaan!) Volgens @home overigens niets om schadevergoeding voor te geven want ze zeggen tenslotte van te voren dat het nummer niet gratis is! Oh en even voor de duidelijkheid, als je denkt dat je dan na 2 uur eindelijk bent doorverbonden met de juiste afdeling: VERGEET HET MAAR! Waarom ik dan niet mail? Allemaal gedaan maar je krijgt gewoon geen enkele reactie!

Ik ondervind al sinds maart problemen met @home, problemen die bestaan uit onterechte incasso's, incasso's die wel hadden moeten plaatsvinden en die vervolgens net niet plaats vinden, niet bereikbaar zijn, ONTERECHT worden afgesloten door hun JOEKELS van fouten en vervolgens GEDWONGEN ONTERECHT MOETEN BETALEN om uberhaupt je internet terug te krijgen BINNEN EEN WEEK, maar je teveel betaalde bedragen terugzien? Vergeet het maar!

Ik ben er nog lang niet klaar mee, laat het er ook niet bij zitten. Als @Home zo doorgaat zit ik binnenkort bij alle consumentenprogramma's in de studio....... wat zal die directeur balen zeg!!!

xxxx

ps. Omdat ik vind dat de ellende van @Home niet genoeg benadrukt kan worden ga ik dit ook nog als nieuw topic plaatsen, bij deze de oproep aan iedereen om dat ook te doen! Misschien leren ze er iets van en krijgen wij waar we recht op hebben!

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: Kopie brief aan @home

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

gedurende de 2 maand van mijn proef abonnement heb ik niet kunnen bellen,
totaal heb ik 20 uren gebeld met @home.

kon je nu ineens toch bellen... :lol: .... nee flauw grapje...

Internet bellen is gewoon nog niet volwassen genoeg nog niet an beginnen is mijn boodschap :) je moet overgegens internet bellen ook niet zien als een totaal oplossing voor telefonie (vaak kun je nl geen alarm nummers kiezen enzo) daarnaast is gratis bellen leuk maar als je bv naar het buitenland belt krijg je vaak hogere kosten dan normaal.

hildefrans
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 aug 2006 21:34

Re: Kopie brief aan @home

Ongelezen bericht door hildefrans »

@home praat mij er niet over.als ik ergens misselijk van wordt!!!!
wij waren al jaren tevreden klant bij @home dus toen deze op de markt kwam met telefonie hebben wij ons zonder te aarzelen aangemeld.de stomste fout die wij ooit hebben kunnen maken.5 mei kregen wij telefonie en 10 mei was het over en uit en niet alleen geen telefoon maar ook geen internet meer.@home moet wel gedacht hebben als we het fout doen dan ook maar goed fout. tientallen keren voor uren mobiel gebeld met @home die hun fout ook wel toegaf maar er vervolgens niets mee deed. na een maand mobiel bellen met hun helpdesk ben ik maar eens gaan schrijven. tot 2x toe een aangetekende brief verstuurd waar totaal geen reactie op gekomen is. 2 maanden later en nog steeds geen telefoon en internet zijn we overgestapt naar een andere provider. per mail heb ik dit aan @home gemeld. en weer gebeurde er niets wel werden de abbonementskosten door @home van onze rekening afgehaald en toen wij deze terug lieten storten kregen wij in een keer een reactie van hun. per mail lieten ze ons weten dat wij voor een bepaalde datum het geld moesten overmaken anders werden wij afgesloten. is dat nu geen lachertje :roll:
we zijn inmiddels bij een andere provider maar nog steeds niet van @home af. hoe lang het nog gaat duren geen idee maar dat ik geen reclame maak voor @home mag wel duidelijk zijn.

Gesloten