LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oxxio

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
john199
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 jan 2006 10:14

Oxxio

Ongelezen bericht door john199 »

:evil: Oxxio bakt hem weer eens bruin.Krijg ik in juli een eindafrekening over de periode maart-april van dit jaar, terwijl ik helemaal geen contract met Oxxio heb.Daarop heb ik brief gestuurd dat ik helemaal geen contract met ze heb en ik niet accoord ga met de afschrijving (waarvoor ik al helemaal geen machtiging heb gegeven).In augustus schrijven ze doodleuk toch geld van mijn rekening.Heb dit direkt weer laten storneren.Een reactie op mijn brief heb ik nimmer gehad.Ook het verzoek met een bewijs dat ik mij zou hebben aangemeld kunnen ze niet leveren.Als mij dat wordt toegezegd krijg ik een ordinaire rekening overzicht waarin staat dat ik mij telefonisch zou hebben aangemeld maar dat ze dat niet fysiek beschikbaar hebben.
Mijn waarschuwing is: pas op met deze notoire oplichters en ga niet met ze in zee want daar krijg je spijt van.Op het moment dat je 1x per ongeluk vergeet te betalen krijg je direct Intrum Justitia op je dak.
Wie heeft er nog meer slechte ervaringen met deze oplichters.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Oxxio

Ongelezen bericht door karr-2 »

Als je kijkt in het onderdeel over energiebedrijven zie je genoeg onderwerpen over Oxxio. Lijkt me niet zinvol om er nu nog 1 te openen.

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Oxxio

Ongelezen bericht door Jonjo »

Beide oxxio en IJ heb ik klein gekregen. Dus de moed niet verliezen en bewaar alle correspondentie, de mails. Het zijn inderdaad bedrijven die je zachtjes[gezegd] geschreven heel goed in de gaten moet houden.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Oxxio

Ongelezen bericht door bot321 »

Kreeg vandaag jaarafrekening Nuon totaal 954 euro.voor electra.
Verbruik electra 245 euro.de rest allemaal belasting. mep heffing,
transport, vastrecht energie, vastrecht aansluiting, vastrecht transport,
vastrecht energielevering.meetdienst,transport actief hoog,transport
actief laag, heb dag en nacht tarief.
Begrijpt U het nog?

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Oxxio

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Ik vind de hele energielevering een grote vage business, en niet in de laatste plaats door alle heffingen, accijnzen en de diverse posten waaruit de kosten zijn opgebouwd. Wat kan het mij schelen hoeveel ik aan belasting op energie en transport van energie betaal? Ik wil zo laag mogelijk kosten dus alleen het bedrag onderaan interesseert me...

(dat overige raak ik alleen maar gefrustreerd van...)

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Oxxio

Ongelezen bericht door bot321 »

Juist dat bedrag dat onderaan staat zitten al die
kosten in verwerkt.Wil alleen maar aantonen
dat driekwart alleen maar transport en heffingen zijn.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Oxxio

Ongelezen bericht door G7 »

Jeetje bot321 toch! Hoe kan dat dan? Wat betaal je maandelijks dan?

Wij hebben het in Mei j.l. gehad, ook van Nuon, maar meestal klopt het bij ons wel, maar dit van jou vind ik wel erg veel.

Moest van het afgelopen jaar iets van € 100 bijbetalen, maar ik had daar op gerekend i.v.m de kou van afgelopen winter.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Oxxio

Ongelezen bericht door bot321 »

Betaal per mnd.82 euro.Rekening klopt ook hoor.
Heb nou eenmaal veel op electra.
Betaal weinig voor mijn gasrek. maar daar zitten weer
een hoop gemeente heffingen bij.die heb ik bij eneco.
!50 euro p.mnd.Gas water rioolhef. etc etc.

Toolboy

Re: Oxxio

Ongelezen bericht door Toolboy »

En ondertussen betalen we met zijn allen het salaris van de voetbalclub vitesse :lol: :oops:

Gesloten