LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC zet speurteam in

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Toolboy

UPC zet speurteam in

Ongelezen bericht door Toolboy »

Dat is een goede ontwikkeling.
Ik hoop dan ook dat de klachten sneller afgehandeld gaan worden.
Velen melden hier problemen met de upc en deze worden niet binnen een redelijke termijn opgelost.
Zou daar dan nu verandering in komen???

elwintje
Berichten: 146
Lid geworden op: 26 jan 2006 16:51

Re: UPC zet speurteam in

Ongelezen bericht door elwintje »

ik denk het niet , als upc dit leest valt halverwege de interbet verbinding van upc weg :o

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: UPC zet speurteam in

Ongelezen bericht door karr-2 »

Geen idee, maar het is in ieder geval een manier om te helpen. Vele klachten worden hier en op andere fora vermeld, dus als het bijdraagt aan snelle hulp dan ben ik voor.

Chima
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 jun 2005 11:11

Re: UPC zet speurteam in

Ongelezen bericht door Chima »

Durf bijna niks positiefs meer te zeggen over UPC want dan zit meteen Waltzing Mathilda in mijn nek....... :lol: :lol: :lol:


Maare als er zo problemen en misverstanden op gelost kunnen worden vind ik het een prima zaak. Veel mensen hebben problemen maar hebben er geen zin in om ze te melden bij UPC. Als er dan zo toch aan hun probleem gewerkt kan worden dan is dat een goede zaak.

Rob A.
Berichten: 82
Lid geworden op: 05 okt 2005 09:01

Re: UPC zet speurteam in

Ongelezen bericht door Rob A. »

Het beste zou zijn dat ze de problemen oplossen van mensen die naar UPC bellen. Daar is dacht ik ook die helpdesk voor.
Als het ze niet lukt met die helpdesk, dan zal het via meelezen ook niet lukken.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: UPC zet speurteam in

Ongelezen bericht door karr-2 »

Misschien niet, misschien wel. Als het callcenter overbelast is, zullen ze andere manieren moeten zoeken om mensen te helpen en alle kleine beetjes helpen/

Toolboy

Re: UPC zet speurteam in

Ongelezen bericht door Toolboy »

Laat ik er nou net zo over denken.karr-2
Want op emails reageren ze ook niet, dus als ze hier surfen zou het kunnen helpen

Toolboy

Re: UPC zet speurteam in

Ongelezen bericht door Toolboy »

Ik ben het al aan het testen of het idd zo is dat de upc hier rondhangt.
Voorafgaande aan mijn post hier is er eerst een post naar de upc gegaan,waarin ik om een oplossing vraag voor een probleem dat ik ondervind met de digitale box.
Ik afwachting verblijf ik.

Rob A.
Berichten: 82
Lid geworden op: 05 okt 2005 09:01

Re: UPC zet speurteam in

Ongelezen bericht door Rob A. »

:)
Laatst gewijzigd door Rob A. op 12 jan 2008 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: UPC zet speurteam in

Ongelezen bericht door hoffie »

vraag me af hoe je op internet gaat zetten dat je internet verbinding er niet is, en dat de monteur die langs zou komen, het echt bij langskomen heeft gehouden :roll:

Toolboy

Re: UPC zet speurteam in

Ongelezen bericht door Toolboy »

Wat als het nou over de mediabox gaat! want daar zijn de meeste klachten over
Dan kan je dat toch mooi plaatsen hier.
Maar vooralsnog heb ik nu al 2 dagen geen tv meer en ook nog geen enkele reactie van de upc.
Ik twijfel dan ook of ze hier wel rondsurfen

Toolboy

Re: UPC zet speurteam in

Ongelezen bericht door Toolboy »

Er hangt hier niemand rond van de upc.

15-8-2006 heb ik een klacht aangemeld naar de upc en op dit forum.
Vandaag de 23ste heb ik nog steeds niets vernomen.

Jammer het leek er zo goed uit te zien dat ze hier aan het surfen waren

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: UPC zet speurteam in

Ongelezen bericht door pvd »

Of ze zijn wel aanwezig, maar net zo slim/dom als de medewerkers van de telefonische helpdesk :P :P :P :P

Toolboy

Re: UPC zet speurteam in

Ongelezen bericht door Toolboy »

Weer een dag verder en nog geen upc medewerker forum bezoeker ??
En nog geen oplossing.
Wordt voor mij dus ook tijd voor een sateliet ontvanger de kpn en de upc komen hun afspraken niet na.
So be it

justin00
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 aug 2006 03:31

Re: UPC zet speurteam in

Ongelezen bericht door justin00 »

Gisteren TPG Post aan de deur, Ha mijn KPN expedia box dacht ik.
Maar het was onheil van UPC, ongevraagd een grote doos met Digitale TV. Wat moet ik met die troep, en het kost me ook nog 220,= per jaar. Denken ze bij UPC dat ik soms al die reclame digitaal wil zien? IK was al van plan mijn abonnement op te zeggen en nu dit.
Du UPC gebeld ( xxx per minut), Met Sjantalllll "Oh wat vervelend voor U, ik maak het meteen in orde en zet u weer op het Basis abonnement, het pakket zal volgende week worden afgehaald bij u thuis. HE HE wat een opluchting dat was geregeld DACHT IK. Mijn viendin had meegeluisterd en zij dat geloof je toch niet HET IS UPC dan gaat het dus mis.
Dus een uurtje later nog even gebeld met UPC (XXX PER MINUT). OOH Nee mijnheer hebt u ons gebeld voor dat pakket, daar gaan wij niet over maar ik kijk het wel even na, wat is het adres? Ja ik zie het al u hebt digitale tv van ons. maar ik zie niets over een doos ophalen hoor dat doen wij nooit, die moet u gewoon naar het postkantoor brengen, dat doen de meeste mensen. Toen ik na een kwartier de dienstdoende leidinggevende aan de lijn had werd het verhaal nog troebeler en heb ik hem even heel duideluik gemaakt dat ik helemaal geen UPC meer wil en dat ze die kabel in hun r**t kunnen steken maar niet meer bij mij in huis.


zo vermelde

Karuna
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 aug 2006 14:43

Re: UPC zet speurteam in

Ongelezen bericht door Karuna »

:evil: Februari dit jaar (2006) heb ik per aangetekende brief mijn Chello internet en telefonie opgezegd vanwege zeer slechte kwaliteit van de digitale telefonie(midden in een gesprek viel ik weg, storingen van ruim 3 dagen ect etc..) maart een bevestiging van UPC ontvangen en begin april (abonnement liep tot 21.4) de doos ontvangen (na xx bellen)_ voor het terug sturen van het modum en adapter. 24 april (dus binnen 5 werkdagen) de doos met inhoud afgeleverd op het postkantoor, bewijsje ontvangen en klaar is kees dacht ik. Nu nog de borg teruggestort krijgen en ik ben van UPC af...erg naief van mij gedacht blijkt nu.
Het is nu bijna 6 maanden na de opzegging en 4 na het terugsturen van de doos, ontvangen spookrekeningen, diverse klachtenbrieven en mails verder en nog is mijn borg niet teruggestort.
Verder als ik noteer uw klacht (klantenservice) of wij hebben uw klacht ontvangen (mail) komt UPC niet. en dan in juli 2006 en als klap op de vuurpijl we sturen u een doos omdat ze het modum en de adapter nog niet binnen hebben... :idea: :?: :?
Ik weet dat ik niet de enige ben een vriendin wacht al bijna een jaar op de terugbetaling van haar borg.
Zijn er mensen met dezelfde ervaringen die inmiddels wel hun borg terug ontvangen hebben en naar ik hoop met rente dan hoor ik graag hoe zij dit voor elkaar gekregen hebben.
HOPELIJK LEEST HET SPEURTEAM VAN UPC DIT BERICHT...EN WORDT DIT PROBLEEM OPGELOST...MAAR ALS ZE NET ZO SPEUREN ALS DE DE AFGELOPEN MAANDEN NAAR MIJ TOE HEBBEN GEREAGEERD DAN HOUD IK MIJN HART VAST.. :x :x :evil: :!:

Toolboy

Re: UPC zet speurteam in

Ongelezen bericht door Toolboy »

Als ze aan het speuren zijn dan speuren ze naar nieuwe slachtoffers.
Alhier op dit forum is er niet 1 van de upc serieus bezig blijkbaar

Hugo909
Berichten: 23
Lid geworden op: 29 aug 2006 13:02

Re: UPC zet speurteam in

Ongelezen bericht door Hugo909 »

:lol: UPC kan best hier speuren, maar dat is heel wat anders dan actie ondernemen om problemen op te lossen.

Ik denk erover om gesprekken met dienstverleners op te gaan nemen, ben het een beetje zat om toezeggingen te krijgen die later als fabeltjes worden bestempeld.

Ron 2
Berichten: 439
Lid geworden op: 20 jan 2004 16:57

Re: UPC zet speurteam in

Ongelezen bericht door Ron 2 »

en dan in juli 2006 en als klap op de vuurpijl we sturen u een doos omdat ze het modum en de adapter nog niet binnen hebben...
Het is standaard bij bedrijven zoals UPC, NUON, KPN en nog veel anderen dat post naar de klant toe altijd aankomt en post naar het bedrijf toe altijd verdwijnt. Ook aangetekende brieven, e-mails en faxen.
Ik denk dat alle medewerkers aan de telefoon tientallen keren per dag glashard beweren dat de klant niets gestuurd heeft zonder zich af te vragen waarom dit zo vaak gebeurt.

Waltzing Mathilda
Berichten: 49
Lid geworden op: 23 jul 2006 13:47

Re: UPC zet speurteam in

Ongelezen bericht door Waltzing Mathilda »

Dat is een goede ontwikkeling.
Ik hoop dan ook dat de klachten sneller afgehandeld gaan worden.
Velen melden hier problemen met de upc en deze worden niet binnen een redelijke termijn opgelost.
Zou daar dan nu verandering in komen???
Er is zeker iets veranderd, Toolboy. Sinds het team er is zijn ??, Dilbert, Martin en hun malle vriendjes een stuk minder aanwezig.

UPC is er kennelijk achtergekomen dat hun poging om forums te saboteren niet erg goed uitpakte.

Kwam er na regen toch weer zonneschijn!

(??, koest! In je hol blijven. Daar zit je prima nu. :twisted: )

Gesloten