LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] combiketel Vaillant/Nefit welke ketel moet het zijn?

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
daniel bloem
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 aug 2006 19:23

combiketel Vaillant/Nefit welke ketel moet het zijn?

Ongelezen bericht door daniel bloem »

We hebben een tussenwoning 380m3. We willen kunnen douchen en andere kranen tegelijk kunnen gebruiken . We willen geen boiler! Nefit heeft verschillende lijnen en daarin verschillende typen. Wat is het verschil. Ditzelfde geldt voor vaillant? Waar ik trouwens weinig mensen over zie schrijven. Is vaillant niks meer? Wie kan me helpen. :?:
Is er ook nog verschil in de zuinigheid van de ketel zelf en zo ja hoe werkt dit?

Gewoon-ik
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 aug 2006 22:51

Re: combiketel Vaillant/Nefit welke ketel moet het zijn?

Ongelezen bericht door Gewoon-ik »

Vaillant is nog steeds een van de grootste spelers op cv gebied.
Wij hebben sinds twee jaar de HR-solide: een doorsroom HR-ketel en ik kan hem u (letterlijk) warm aanbevelen. Het toestel is simpel van opzet, twee kranen openzetten is geen probleem (mits u een thermostaatkraan heeft) en hij levert een heerlijke volle straal water die continue van temperatuur is. Bovendien kwam deze ketel als beste uit de test van de consumentenbond.

Een heuze verademing na de nefit-ecomline die wij in ons vorige huis hadden. Dat was meer computer dan ketel, de ventilator maakte ontzettend veel herrie, en het ding kon totaal niet aan de verwachtingen voldoen.

daniel bloem
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 aug 2006 19:23

Re: combiketel Vaillant/Nefit welke ketel moet het zijn?

Ongelezen bericht door daniel bloem »

Bedankt voor je antwoord.
We hebben inmiddels verschillende mensen hier over de vloer gehad en ons wordt ook een remeha Qiunta 28 aangeraden of een atag E serie ( is nieuw) Heeft iemand hier iets over te vertellen.

groetjes Kim Bloem :?:

shirley111
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 okt 2006 15:23

Re: combiketel Vaillant/Nefit welke ketel moet het zijn?

Ongelezen bericht door shirley111 »

goedenmiddag

je vroeg welke cv ketel het beste zou zijn. Nou wij hebben zelf inderdaad een combiketel van remeha 35c de advanta. Deze is echt super. zuinig in verbruik en goedkoop. Wij zelf hebben m besteld bij de bouwsuper.nl deze zijn heel goedkoop teminste als je ze met anderen vergelijkt. En ook over de levering en service van hun waren wij erg tevreden.

Veel succes met jullie zoektocht.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: combiketel Vaillant/Nefit welke ketel moet het zijn?

Ongelezen bericht door bot321 »

Tegenwoordig heeft de Bosch ook goeie ketels.

Gesloten