LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantiekaart

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Lau10 »

En heb je ook meteen gezegd dat je uit het bestand gehaald wil worden?


Helpt dit vantwoord bij vd Tempel cs, lijkt me niet ,ze bellen maar raak voor de volgende slachtoffers. :x :shock: .

queentje
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 aug 2006 21:06

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door queentje »

Als mensen dat niet aangeven, ja dan wordt je gebeld.

Geven ze het wel aan dan wordt je uit het bestand gehaald.

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Lau10 »

en jij gelooft dat ???? :shock:

queentje
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 aug 2006 21:06

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door queentje »

Ja dat geloof ik.

En ik lees ook kleine lettertjes en geef altijd aan dat ik niet door derden lastig gevallen wil worden.

renske1982
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 aug 2006 11:09

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door renske1982 »

Ik ben ook al twee keer gebeld door Vakantiekaart. Ze vertelden mij ook dat ik mee had gedaan aan een enquete. Nog NOOIT aan meegedaan!! Ik heb de eerste keer verteld dat ik geen interesse heb. Word ik gisteren weer gebeld met precies hetzelfde verhaal. Weer gezegd dat ik geen interesse heb. Vandaag dus even gekeken wat dat nou allemaal inhoud die vakantiekaart. Kwam dus op deze site en lees dat er niet veel van klopt. Heb dus een mail gestuurd naar [email protected] met een vriendelijk verzoek om mijn gegevens uit hun bestand te halen. Krijg ik een email terug dat ik niet voorkom in hun systeem. Hoe kunnen ze mij dan bellen op mijn mobiele nummer en mijn naam weten?? Ik heb opnieuw mijn gegevens verstuurd met het verzoek mij niet meer te benaderen voor hun vakantiekaart. Vind er maar een raar luchtje aan zitten!

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Lau10 »

Dat raar luchtje is al maanden bekend, zie maar eens het pover optreden van dir vd Tempel bij Kassa

queentje
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 aug 2006 21:06

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door queentje »

Ik ben ook al twee keer gebeld door Vakantiekaart. Ze vertelden mij ook dat ik mee had gedaan aan een enquete. Nog NOOIT aan meegedaan!! Ik heb de eerste keer verteld dat ik geen interesse heb. Word ik gisteren weer gebeld met precies hetzelfde verhaal. Weer gezegd dat ik geen interesse heb. Vandaag dus even gekeken wat dat nou allemaal inhoud die vakantiekaart. Kwam dus op deze site en lees dat er niet veel van klopt. Heb dus een mail gestuurd naar [email protected] met een vriendelijk verzoek om mijn gegevens uit hun bestand te halen. Krijg ik een email terug dat ik niet voorkom in hun systeem. Hoe kunnen ze mij dan bellen op mijn mobiele nummer en mijn naam weten?? Ik heb opnieuw mijn gegevens verstuurd met het verzoek mij niet meer te benaderen voor hun vakantiekaart. Vind er maar een raar luchtje aan zitten!

Renske1982,

Heb je echt nooit ergens wat ingevuld waar je je nummer heb achter gelaten?

Maar als je niet meer benaderd wil worden heb je een site www.infofilter.nl waar je kan aangeven dat je niet meer gebeld wil worden.
Het duurt wel 2 tot 6 weken dat het verwerkt kan worden, maar dat geven ze daar dan ook aan als je het invuld.

Ik heb het zelf ook ingevuld (niet dat ik lastig wordt gevallen) want ik geef altijd aan dat mijn gegevens niet aan derden gegeven mag worden. En ik sta ook nergens geregistreerd. En ik ben ook abonnee van de Veronica gids en daar heb ik ook duidelijk aangegeven dat mijn gegevens niet aan derden gegeven mag worden.

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Lau10 »

Veronica beurt geld voor het doorgeven van prive gegevens. :P

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door G7 »

Zeg Lau 10, wordt jij daar nu ook zo moe van, van dat gezeur hier over die vakantiekaart? Wij WILLEN' m niet!
:P
Zullen wij maar eens gauw weer op vakantie gaan, maar dan zonder die kaart? :wink: Wij sturen ze dan wel een kaart!

Mr1
Berichten: 105
Lid geworden op: 16 apr 2006 14:22

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Mr1 »

als ik jou was nam ik bodejos,laurent,lau10 en dutch com frits mee G7,gezellig samen brompotten op de camping. Beter dan elke dag een one-liner plaatsen in dit topic of huilen hoe erg het wel niet is.....maar goed, ik denk dat Lau10 nog erg bang ergens voor is, want die krijgt er maar niet genoeg van.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door G7 »

Nou Mr 1, toch maar niet. Ik hou niet van kamperen.

Ga jij wel met de vakantiekaartkorting op vakantie dan? Nou, have fun!

Trouwens die vond ik ook wel leuk van je, een on-liner plaatsen.

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »


Mr1
Berichten: 105
Lid geworden op: 16 apr 2006 14:22

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Mr1 »

Yip al 4x tot volle tevredenheid, en dat schijnt voor sommige mensen niet goed genoeg te zijn ofzo...ach iedereen zijn eigen ding toch?

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Lau10 »

Mr1, ik hoop dat je met vd Tempel je ding gehad hebt.

Ik ga nu op proef de tombola vakantiekaart eens telefonisch opstarten, ik bericht wel over mijn ervaringen.

queentje
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 aug 2006 21:06

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door queentje »

www.infofilter.nl ofzoiets


Ja dat als je niet meer lastig gevallen wil worden.

En Mr1 ik ben blij dat de kaart bevalt :)

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Chief »

Zelf ben ik ook al twee keer benadert , we waren net een dag terug van vakantie de telefoon ging, een mooi verhaal bla bla bla, en omdat we toch zo'n 2á 3 keer per jaar gaan dacht ik dat is mooi 5%. Ik moest dan wel 5 euro betalen, klonk gelijk al niet zo leuk. Toen ik mijn gegevens aan haar gaf, noemde ze zelf mijn email op [email protected] dat is een adres die ik al 4 jaar niet meer gebruik, dus ik had gelijk wat is dit ik heb haar vriendelijk verzocht om mij uit te schrijven omdat ik het wel vreemd vond dat mijn zogenaamde beloning voor de enquete pas na 4 jaar kwam. Ze heeft me dan ook gelijk weer uitgeschreven zo zie je maar hoe mensen worden belazert met mooie praatjes. Nee als ik voordelig uit wil zijn, dan googel ik wel voor mijn vakantie in sept heb ik op deze manier ook weer 250,00 euro bespaart om eerst even rond te neuzen, dit bedrag lijkt mij iets meer dan die 5% van hun.
Laatst gewijzigd door Chief op 17 aug 2006 23:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Lau10 »

250 euro bespaard, op basis warvan ?. of minder uitgegeven LOL :)

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

50 vakantiekaarten :D :lol: :lol: :lol:

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Lau10 »

dat begint erop te lijken :D :D :shock: :shock:

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: Vakantiekaart

Ongelezen bericht door Chief »

250 euro bespaard, op basis warvan ?. of minder uitgegeven LOL
Humor vind ik leuk hoor :wink:
Maar hoe kan ik nou minder uitgegeven hebben, als ik deze reis nog moet gaan maken :D en als het goed is geven we heel weinig uit want ik ga niet voor niets 5 sterren ultra all incl. :wink:

Maar voor de gene die echt geintereseert zijn, het is werkelijk de moeite waard, je kan wel reisgidsen gaan halen en een beetje vergelijken maar er zijn zoveel andere aanbieders van pakketreizen dat het toch echt de moeite waard is om te googelen.

Het heeft dus echt wel zin om even de naam van het hotel wat je leuk vind op google in te tikken. Je ziet dan gelijk wie de reis in zijn pakket heeft, je gaat een beetje vergelijken, en bingo het scheelde zo met de duurste 250 euro dat vind ik toch echt de moeite waard. En als tweede optie pak je www.vakantiereiswijzer.nl zoek daar het hotel op wat je interesse wekt en je ziet daar gelijk wat voor een beoordeling het hotel heeft, en bovenaan de pagina zie je ook wie de reis aanbied, ook daar kan het per reisorganisatie al gauw vele euro's schelen.
Jammer voor vakantiekaart maar die 5% is werkelijk helemaal niets.

Gesloten