LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Centerparcs De Vossemeren

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
priester
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2006 21:15

Centerparcs De Vossemeren

Ongelezen bericht door priester »

Ik en mijn vriend gaan elk jaar wel een x naar een Centerparcs complex maar wat we dit jaar meemaakten:
Tweede kerstdag vertrokken we voor een midweek naar Belgie, even lekker weg. Op de eerste avond dachten we lekker een hapje te eten van het lopend buffet, dat moesten we wel erg letterlijk nemen want na betaald te hebben en ons bord opgeschept te hebben bleken er geen plekken meer vrij te zijn. We hebben toen maar noodgedwongen met het bord op schoot op een bloembak gezeten. Al na 24 uur werd mijn vriend ziek en moesten we noodgedwongen naar huis. Bij uitcheck werd niet gevraagd waarom we al weggingen en na 2 weken kregen we notabene een brief thuis of ons verblijf naar wens was geweest! Nog 2 weken later kregen we een brief dat de buikgriep er geheerst had en of we even een enquete vd GGD in wilden vullen al wist het park te melden dat het niet door hun kwam.
We hebben de moeite niet genomen een klacht in te dienen aangezien dat toch geen nut heeft, maar terugkomen daar NEE!!!

Globetrotter
Berichten: 124
Lid geworden op: 16 jun 2005 17:40

Re: Centerparcs De Vossemeren

Ongelezen bericht door Globetrotter »

Vervelend om te lezen.
Wat ik mij afvraag: het is meer dan 3 maanden geleden. Waarom zet u het nu pas op het forum?

jbroeders
Berichten: 129
Lid geworden op: 07 aug 2005 21:32

Re: Centerparcs De Vossemeren

Ongelezen bericht door jbroeders »

Er zijn op de andere bezoekers in die periode WEL onderzoeken gedaan en geconstateert is inderdaad dat er een buikgriepvirus heeft rondgewaard. Overigens altijd gaan klagen als u geen zitplek heeft, dan is ie meestal zo geregeld namelijk.

ikbenik

Re: Centerparcs De Vossemeren

Ongelezen bericht door ikbenik »

Er blijven toch altijd mensen die altijd om de kleinste dingen zeuren.
En om nu door dit kleine voorvalletje nu niet meer op het park te komen, is ook behoorlijk overdreven.
Wat een overtrokken reactie!

Heidstra
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 apr 2006 09:48

Re: Centerparcs De Vossemeren

Ongelezen bericht door Heidstra »

Wij hebben ook ooit een probleem met Center parcs gehad. Wij hebben toen meteen bij de receptie ons verhaal gedaan en het werd meteen keurig opgelost. Nu weet Center Parcs niets van uw ongenoegen wat u hier uit omdat u vind dat dat geen zin heeft, maar wat heeft het dan voor een zin om te klagen? En wij zijn ook een keer met een ziek kind weggegaan uit Sunparcs (lag niet aan het park) maar na een week werd er wel gebeld om te vragen hoe het met ons kind ging terwijl we maar een halve dag eerder zijn vertrokken. Kijk bij een receptie kunnen ze niet aan je neus zien wat er aan de hand is. Dat geldt voor alle bungalowparken. Ik vind dit dan ook wel een erg overtrokken reactie als je niet eerst op de dag van vertrek je klacht bij de organisatie neerlegd, zo kun je iedereen wel bekritiseren

ikbenik

Re: Centerparcs De Vossemeren

Ongelezen bericht door ikbenik »

Als er een probleem is, ga ik ook mijn beklag doen.
Als ik merk dat er iets niet in orde is dan ga ik naar de receptie en ik leg kalm uit wat het probleem is. Gewoon rustig.
Maar de mensen beginnen tegenwoordig dingen te eisen, roepen dat het een zooitje is.

Tegenwoordig is het de mode om niet naar de receptie te gaan, maar wel overal roepen dat het een kl*te park is! Gut, je moet zelf stappen ondernemen, misschien wordt je wel moe!

Stel dat je ook altijd zo reageer. Ga maar eens achter de balie staan.
Als een klant zo tegen je tekeer gaat dan denk je ook:
Flikker op! Ik doe niets voor je.

Door gewoon vriendelijk te blijven bereik je het meeste.
Ik kom ook regelmatig bij Center Parcs. En als ik een probleem heb wordt dat altijd netjes opgelost. Ik wordt nooit afgewimpeld, ik krijg nooit een grote bek. Mensen die dat wel krijgen, hebben het personeel zelf eerst een grote bek gegeven en lopen te schelden. Tja, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
En dan later maar klagen hoe ze behandeld zijn! Schijnheilige gedoe! :evil:

geffen
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 jan 2004 20:53

Re: Centerparcs De Vossemeren

Ongelezen bericht door geffen »

Onze ervaringen met cp zijn juist wel goed waar het gaat om "klachten".
Wij zijn vorig jaar eens naar cp port zelande geweest en bij de ingang van het zwembad deden de poortjes aldaar wat moeilijk, daardoor kwam onze jongste dochter eventjes klem te zitten met haar hoofdje, dit was gelukkig maar een fractie van een seconde maar ik had er niet aan moeten denken wat er ook had kunnen gebeuren. Ik heb dit toen gemekd bij het personeel. Bij het uitchecken vroieg men bij de receptie of alles naar wens was geweest en toen ben ik op dit voorval teruggekomen, de receptioniste wilde weten bij wie we dit gemeld hadden, maar ik had toen geen naam gevraagd, maar ze zou er zeker werk van maken en het doorgeven.
Binnen een week werd ik teruggebeld door iemand van cp met nogmaals excuses etc etc en men had die week een meeting of zo ziets en dit zou zeker en vast op de agenda komen en er zou nog een "tegemoetkoming"komen voor ons.
Binnen 2 weken hadden wij een fleurop bloemenbon in huis.
Het gaat mij dan niet om het bedrag of de waarde maar dat er naar je geluisterd wordt, en dat er iets gedaan wordt met je verhaal !

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Centerparcs De Vossemeren

Ongelezen bericht door eeliane »

Eerst een plekje zoeken en dan je eten gaan halen, wil ook nog wel eens helpen...

ehltech
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:59

Re: Centerparcs De Vossemeren

Ongelezen bericht door ehltech »

nou op dat zelfde park was onze vrijwel nieuwe kinderwagen gestolen,gewoon weg!!! dus dat was voor ons ook een nachtmerrie die vakantie

jannys2853
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 jun 2006 23:30

Re: Centerparcs De Vossemeren

Ongelezen bericht door jannys2853 »

Heb je je kinderwagen wel met een slot vastgezet ? Dit heeft natuurlijk niets met het park te maken, want dat kan dus overal gebeuren !!
Wij zijn een aantal x hier geweest en het is altijd heel erg goed bevallen.

dens
Berichten: 280
Lid geworden op: 23 jul 2004 11:37

Re: Centerparcs De Vossemeren

Ongelezen bericht door dens »

Diefstal komt overal voor, dus ook bij CenterParcs. Kun je ze toch moeilijk aansprakelijk voor stellen, ook al is je vakantie verpest....

dedapper
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 aug 2005 16:41

Re: Centerparcs De Vossemeren

Ongelezen bericht door dedapper »

wat wij hebben meegemaakt tart elke verbeelding,
ik had melding gemaakt op de enquite van centerparcs,dat het een
vakantie was van stress,nachtlawaai en oververmoeidheid,rust en stilte hebben we niet gehad of gekend.Wij zijn geen zeurpietten en zijn reeds
van 1999 trouwe gasten van centerparcs.Deze middag kreeg ik telefoon
van een medewerkster van centerparcs,met de vraag of ik zelf een schriftelijke klacht wilde indienen,dat wat er was gebeurd tijdens onze vakantie niet door de beugel kon.20 jonge mannen zijn op politiebevel van het park afgezet,verdere details bespaar ik jullie liever.
dus mensen,schrijf een brief,en als de klacht gegrond is,zijn ze bij centerparcs de eerste om een oplossing te zoeken,waar vind je dat nog ?

GoldenIndy
Berichten: 129
Lid geworden op: 20 jul 2006 13:51

Re: Centerparcs De Vossemeren

Ongelezen bericht door GoldenIndy »

Sorry hoor maar je kinderwagen had overal gestolen kunnen worden dit heeft niets met het park te maken.

marianne53
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 apr 2006 15:43

Re: Centerparcs De Vossemeren

Ongelezen bericht door marianne53 »

EHLTECH, Zat het kind er nog in???? :lol:

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: Centerparcs De Vossemeren

Ongelezen bericht door Lau10 »

vlg de media was het zelfs een tweeling :D

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Centerparcs De Vossemeren

Ongelezen bericht door hharteman »

De parken van cp zijn een beetje een doorgangshuis qua toerisme.
Ik was er jaren niet meer geweest maar had afgelopen winter een midweek geboekt Heijdebos in een aanbieding.
Na enige tijd kwam een brief van CP dat door verbouwing er geen huisje voor ons ter beschikking was dus of we een andere locatie wilden uitzoeken voor dezelfde prijs.
We hebben toen voor de Eemhof gekozen.

Daar aangekomen moesten we ineens 100 Euro bijbetalen.
Dat weigerden wij, want het was niet mijn schuld dat ik in het Heijdebos niet terechtkon en er was toegezegd dat we voor dezelfde prijs naar dit park konden.
Daar moest nogal wat ruggespraak over gedaan worden, en duurde wel 1 uur voordat het rond was.
Hoop gemopper achter ons want er wilden natuurlijk nog wel wat meer mensen inchecken.

De volgend morgen lag er een briefje op de mat of we nog 100 euro wilden bijbetalen.
Mijn vrouw pissed weer na de receptie.
Weer een discussie van zowat 1 uur maar toen was het allemaal geregeld.

Nou dan maar even gaan zwemmen.
Toen ik op een plekje genesteld was wilde ik een sigaretje opsteken, maar helaas dat mocht niet meer.
Op mijn vraag waar er dan een rokersplekje is en of er dan niet in het restaurant gerookt kon worden werd negatief geantwoord.
Je mocht buiten wel een sigaretje roken.
Lekker in je zwembroek met -2 Celsius.
Op mijn vraag aan een medewerker waarom, werd geantwoord dat het niet past in een kindvriendelijke omgeving.
Ik heb er wel begrip voor dat je in een kindvriendelijke omgeving daar rekening mee moet houden, maar er word totaal geen rekening meer gehouden met de roker.
Er was geen plekje beschikbaar om mijn verslaving te botvieren.
Dit stond niet in de folder want anders was ik niet eens gegaan.
Bovendien is dit beleid niet consequent want in de andere restauranten in het park mocht wel gerookt worden en daar zitten toch ook kinderen.
Ik heb de rest van de week het zwembad maar niet meer bezocht.

De dag erop lag er weer een briefje op de mat of we maar even 75 euro wilden bijbetalen voor het ontbijt arrangement wat we hadden afgesloten.
Dit arrangement was al betaald op voorhand.
U begrijpt het al, weer 1 uur discussie bij de receptie.
Gelukkig had mijn vrouw alle bescheiden meegenomen dus we konden het glashard bewijzen allemaal.

Dan maar een etentje geboekt voor de laatste avond wat allemaal prima was.
Toen we de volgende dag wilden uitchecken wilden ze ons nog 136 euro in rekening brengen omdat het etentje niet betaald was.
Opnieuw discussie dus.
Nog maar even het bonnetje uit de vuilniszak gevist die al in de container lag.
Dus weer 1 uur bezig.

Goed, eind goed al goed zult u denken.
Helaas, 2 weken later valt er een rekening in de bus of ik die 75 euro voor het arrangement nog even wil bijbetalen.
Die heb ik dus gewoon maar weg gegooid want ik had geen zin hier weer over in discussie te gaan.
Weer een paar weken later werd ik opgebeld waarom ik die 75 euro nog niet betaald had.
Na mijn uitleg werd er gevraagd of ik e.e.a nog eens schriftelijk wilde bevestigen en de bonnen wilde opsturen.
Dat heb ik geweigerd.
Als ze daar hun administratie niet in orde hebben moeten ze het maar uitzoeken.
Ik wilde er geen moeite meer aan besteden.
Gevraagd werd of ik een klacht wilde indienen.
Dat is natuurlijk allemaal netjes maar ook dit heb ik geweigerd.
Het is gepasseerd en een klacht zal mijn negatieve gevoelens niet wegnemen.

Ik ben klaar met CP en zal het niet meer bezoeken.
Ik heb in de vakantie meer bij de receptie gestaan dan vakantie gevierd.
Zo kom je wel van je klanten af.

Danny-Berg
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 sep 2006 18:04

Re: Centerparcs De Vossemeren

Ongelezen bericht door Danny-Berg »

Ik vindt dit wel erg ver gezocht hoor. wij komen al meer dan 20 jaar bij centerparcs, en nooit problemen gehad over de service, de huisjes, de zwembaden en het terrein. dat je niet mag roken, moet je rekening mee houden, dat is tegenwoordig overal in nederland. en dat jullie meer aan de recepte hebben gestaan dan vakantie hebben gevierd, is jullie eigen fout. wij hebben ook een keer een huisje geboekt bij park loohorst, omdat het ook overboekt was, werden we overgeplaatst naar het meerdal, 100 meter verder. geen probleem. we hebben dat weekend geen problemen gehad over bijbetalingen. en een klacht indienen werkt altijd, en er wordt altijd wat aan gedaan. als de klacht terrecht is, krijg je zelfs een of andere vergoeding in de vorm van een tegoedbon of een korting op een volgend verblijf van centerparcs.
wij hebben nooit problemen gehad.
het einge nadeel van die parken is, het eten op het park zelf
dat is in de meeste gevallen te duur en niet warm of lekker. hoewel smaken verschillen. voor een beter en betaalbaar restaurant, kun je beter even van het park afgaan. en het is er nog rustiger ook.

grtz Danny

henkgeluk
Berichten: 302
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:05

Re: Centerparcs De Vossemeren

Ongelezen bericht door henkgeluk »

een woord" WAARDELOOS"'

ikbenik

Re: Centerparcs De Vossemeren

Ongelezen bericht door ikbenik »

een woord" WAARDELOOS"'
Nee hoor!
Mensen zeuren gewoon teveel!
Hebben bijna geen begrip meer voor de situaties.
Bij onmacht roepen ze gelijk: Waardeloos!

Doe het toch een rustig aan.

Danny-Berg
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 sep 2006 18:04

Re: Centerparcs De Vossemeren

Ongelezen bericht door Danny-Berg »

ja zo denk ik er ook over. niet vergeten dat centerparcs een heel grote organisatie is.

Gesloten