LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring CompuServe met telefonie

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
barto
Berichten: 9
Lid geworden op: 02 jan 2006 12:19

Re: Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door barto »

Ik heb voipbuster ook werkend gekregen met het door compuserve geleverde zyxel multipcmodem. :)

Zwollywood1970
Berichten: 32
Lid geworden op: 21 mar 2006 12:10

Re: Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door Zwollywood1970 »

Als je CompuServe ADSL 2048 & Telefonie (Totaal) hebt, hoef je toch niet te bellen via VOIPBuster oid?

Btw....hoe bevalt het bellen via Compuserve en uberhaupt internetten via hun?
Ik wil overstappen naar hun en een totaalpakket nemen!
Maar ik zie er een beetje tegenop, omdat je veel verschillende reakties leest!

Eneuh....heb je die software van CS nou nodig?

Geronymous
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 feb 2006 22:06

Re: Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door Geronymous »

Ik zou het omdraaien... als je voipbuster gebruikt (gratis!) dan hoef je niet te betalen voor Compuserve Telefonie!

Internetten via Compuserve gaat goed, snelle connectie (sneller dan met Wanadoo Livebox heb ik de indruk) en goede snelheid (1600-1700 gemeten vs de 2048).

De software van CS heb ik geïnstalleerd, maar gebruik bijna nooit. Ik vind het trouwens heel onoverzichtelijk en anders dan de typische software => moeilijk te gebruiken (hetzelfde geldt voor de cs website vind ik). Maar je hebt het nodig om bijvoorbeeld je factuur in te zien.

Zwollywood1970
Berichten: 32
Lid geworden op: 21 mar 2006 12:10

Re: Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door Zwollywood1970 »

ok!

maar voipbuster is ook niet zo gratis meer dan dat ze eerst waren en dat wordt straks toch nog minder gratis als de hele massa er achter komt....

Geronymous
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 feb 2006 22:06

Re: Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door Geronymous »

Klopt... maar je kunt je altijd later opgeven voor CS telefonie, en bovendien zijn er andere voip aanbieders die misschien wel nog steeds een aantal landen gratis dekken.

Zwollywood1970
Berichten: 32
Lid geworden op: 21 mar 2006 12:10

Re: Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door Zwollywood1970 »

maar dan is bellen via CS toch nog aantrekkelijkder :?

je betaald 5eurrie meer voor bellen...
en dan kan je KPN abo naar 9,95 euri (welke je zowiezo nodig hebt voor ADSL)

correct me if i'm wrong!

Geronymous
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 feb 2006 22:06

Re: Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door Geronymous »

wrong dus...

Inderdaad KPN Belbudget... en verder niets! Want voipbuster is gratis voor Nederland (tenminste voorlopig)... dus waarom zou je die 5 euro van CS extra uitgeven?

Mobiel bellen (binnen NL) doe je trouwens nog wel via KPN (Belbudget) omdat het goedkoper is dan Voipbuster

Zwollywood1970
Berichten: 32
Lid geworden op: 21 mar 2006 12:10

Re: Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door Zwollywood1970 »

bijna goed!

je moet tegenwoordig minimaal 10euro "inleggen" bij Voipbuster welke nu nog 120dagen staat! (was voorheen 180 dagen, met de mogelijk om minimaal 1,30 "in te leggen")
(zij kunnen dit veranderen wanneer ze willen)


ok....tis dan nog net iets goedkoper dan CS :)

Geronymous
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 feb 2006 22:06

Re: Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door Geronymous »

ja, maar die 10 Euro gebruik ik dan bijvoorbeeld om naar mobieltjes in het buitenland te bellen (en dat zijn kosten die bij een CS telefonie boven op de 5 Euro per maand komen).

Ik ben het met je eens dat als je alleen binnen NL belt dat het dan niet zoveel uitmaakt...

Succes ermee! :D

Uranus
Berichten: 104
Lid geworden op: 28 jan 2006 05:48

Re: Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door Uranus »

Ik heb de 16 Mbit van CompuServe. Blaast als een gek!! Het is echt goed wat ze doen. De beste keus op internet gebied en de service is perfect!! Veelal zijn er bij verschillende providers klachten bij de financiële administratie; in veruit positieve zin stonden mijn tranen in mijn ogen toen ik 4 dagen na dato mijn teveel betaalde bedrag op mijn bankrekening terug zag. Klachten worden per direct per mail
afgehandeld en ze gaan direct in actie als er wat aan de hand is en het probleem is dan binnen 10-15 minuten opgelost. Dat had ik, omdat er per toeval nog 2 IP adressen via mijn liepen.

Ik kan zeggen dat CS een toonvoorbeeld is hoe het moet!! Perfect bedrijf waar ik in virtuele zin echt `thuis kom'. Uitmuntende service; zeer goed internet; technische helpdesk is behulpzaam en via een mailtje is het allemaal te doen en word direct opgelost en dan snap ik toch in vredesnaam niet dat ze wat gaan adverteren, maar kennelijk hoeven ze dat ook niet.

Ik ga nooit meer weg bij ze. Alleen marketingtechnisch moesten ze even wat geholpen worden. Dat doe ik graag voor ze. En ze gingen er meteen op in ook en ze veranderde alles meteen wat de aanbiedingen betreft. Ze hebben nu een 4 Mbit voor € 17,50 inclusief telefoon. Een aanrader!!

Wanneer je in de Virtuele Hemel wilt zitten moet je CompuServe nemen.

Groet,

Uranus alias Jan Prins.

Uranus
Berichten: 104
Lid geworden op: 28 jan 2006 05:48

Re: Ervaring CompuServe met telefonie

Ongelezen bericht door Uranus »

Ik heb de 16 Mbit van CompuServe. Blaast als een gek!! Het is echt goed wat ze doen. De beste keus op internet gebied en de service is perfect!! Veelal zijn er bij verschillende providers klachten bij de financiële administratie; in veruit positieve zin stonden mijn tranen in mijn ogen toen ik 4 dagen na dato mijn teveel betaalde bedrag op mijn bankrekening terug zag. Klachten worden per direct per mail
afgehandeld en ze gaan direct in actie als er wat aan de hand is en het probleem is dan binnen 10-15 minuten opgelost. Dat had ik, omdat er per toeval nog 2 IP adressen via mijn liepen.

Ik kan zeggen dat CS een toonvoorbeeld is hoe het moet!! Perfect bedrijf waar ik in virtuele zin echt `thuis kom'. Uitmuntende service; zeer goed internet; technische helpdesk is behulpzaam en via een mailtje is het allemaal te doen en word direct opgelost en dan snap ik toch in vredesnaam niet dat ze wat gaan adverteren, maar kennelijk hoeven ze dat ook niet.

Ik ga nooit meer weg bij ze. Alleen marketingtechnisch moesten ze even wat geholpen worden. Dat doe ik graag voor ze. En ze gingen er meteen op in ook en ze veranderde alles meteen wat de aanbiedingen betreft. Ze hebben nu een 4 Mbit voor € 17,50 inclusief telefoon. Een aanrader!!

Wanneer je in de Virtuele Hemel wilt zitten moet je CompuServe nemen.

Rinkens, dat had ik ook gedaan en ik ben gelukkig net daarvan verlost geweest. Ik heb nog snel CS kunnen nemen. Kijk technische storingen zullen altijd bestaan, maar dan gaat het erom hoe dat opgelost word. Bij CS sneller dan het licht. Ik zat er dus zo weer op.

Groet,

Uranus alias Jan Prins.

Gesloten