LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] agressieve verkoop kpn'er
agressieve verkoop kpn'er
Als u erover denkt een internetplusbel abonnement telefonisch af te sluiten bij KPN moet u het heel zeker weten. Ik ontdekte dat ik verkeerd ingeinformeerd was en wilde het abonnement annuleren. De kpn'er die ik aan de lijn kreeg weigerde mijn verzoek af te handelen. Ik wilde annuleren, hij wilde een discussie aangaan..na zoveel keren gewoon verzocht te hebben te annuleren heb ik maar de telefoon op de haak gegooid. Tegenwoordig wil kpn je hun abonnement gewoon door de strot duwen. Voortaan gooi ik de hoorn ook maar gelijk erop als ik wordt gebeld.
Re: agressieve verkoop kpn'er
Je moet toch wat als KPN zijnde als je klanten als een gek weglopen.
Re: agressieve verkoop kpn'er
voor koop opafstand geldt de regel dat je binnen 8 dagen de overeenkomst mag annuleren.
Je kunt het ook proberen om de overeenkomst terug te draaien omdat de medewerker van KPN verkeerde informatie heeft gegeven. Ben alleen bang dat het moeilijk te bewijzen is dat er verkeerde info gegeven is.
Je kunt het ook proberen om de overeenkomst terug te draaien omdat de medewerker van KPN verkeerde informatie heeft gegeven. Ben alleen bang dat het moeilijk te bewijzen is dat er verkeerde info gegeven is.
Re: agressieve verkoop kpn'er
is dit wel een kpn er ??? er zijn vaak callcenters actief die verkopen met provisie
Re: agressieve verkoop kpn'er
Laat ik maar toch een aangetekende brief sturen om het te annuleren.
Re: agressieve verkoop kpn'er
ze zijn aan het verkopen voor KPN. Jij als consument kent alleen KPN en niet het callcenter. Dus KPN kan je aanspreken
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 04 aug 2006 20:55
Re: agressieve verkoop kpn'er
hoi angela
helaas zit ik in dezelfde situatie,
bel al vanaf FEBRUARI bezig te annuleren. Ik had een informatiepakket aangevraagd , blijkt die telefoniste mij te hebben aangemeld.
Ik heb GEEN modem Geen internet via KPN. Hoe ze aan m'n rekeningnummer komen weet ik niet , maar er wordt iedere maand wel zomaar geld van mijn rekening gehaald!! Dus 1 tip : zorg dat je je rekening in de gaten houdt en laat je geld zonodig bij de bank storneren.
Bij mij is het overigens nog steeds niet opgelost en krijg nu al dreigbrieven dat ze t internet komen afsluiten. Ik meteen gebeld: kom aub nu maar!!
Niemand gezien.. . . Bij 1 van mijn zoveelste telefoontje vertelde 1 van de dames doodleuk dat er waarschijnlijk fraude onder de medewerkers van KPN wordt gepleegd en dat dit onderzoek nog loopt. Ik wacht af .........
helaas zit ik in dezelfde situatie,
bel al vanaf FEBRUARI bezig te annuleren. Ik had een informatiepakket aangevraagd , blijkt die telefoniste mij te hebben aangemeld.
Ik heb GEEN modem Geen internet via KPN. Hoe ze aan m'n rekeningnummer komen weet ik niet , maar er wordt iedere maand wel zomaar geld van mijn rekening gehaald!! Dus 1 tip : zorg dat je je rekening in de gaten houdt en laat je geld zonodig bij de bank storneren.
Bij mij is het overigens nog steeds niet opgelost en krijg nu al dreigbrieven dat ze t internet komen afsluiten. Ik meteen gebeld: kom aub nu maar!!
Niemand gezien.. . . Bij 1 van mijn zoveelste telefoontje vertelde 1 van de dames doodleuk dat er waarschijnlijk fraude onder de medewerkers van KPN wordt gepleegd en dat dit onderzoek nog loopt. Ik wacht af .........
Re: agressieve verkoop kpn'er
zijn geen KPN medewerkers maar callcentre medewerkers.. meestal studentjes die targets krijgen om meer geld binnen te halen
Re: agressieve verkoop kpn'er
Dat zou ook wel eens drie maanden kunnen zijn in dit geval. KNP moet belangrijkste kenmerken over de dienst schriftelijk hebben toegestuurd. Daarnaast moet ze o.a. ook over de zeven dagen bedenktijd zijn geinformeerd. Pas wanneer KNP aan alle informatie voorwaarden heeft voldaan gaat de termijn van 7 dagen lopen.voor koop opafstand geldt de regel dat je binnen 8 dagen de overeenkomst mag annuleren.
Je kunt het ook proberen om de overeenkomst terug te draaien omdat de medewerker van KPN verkeerde informatie heeft gegeven. Ben alleen bang dat het moeilijk te bewijzen is dat er verkeerde info gegeven is.
http://www.iusmentis.com/zakendoen/wetkoopopafstand/
Lees vooral de tekst onder de kop: Tijdige en voldoende informatie
Re: agressieve verkoop kpn'er
KPN doet de verkoop inderdaad via een Callcenter. Eerst was dit SNT nu overgenomen door KPN, het heet KPN Contact.
Het zijn inderdaad allemaal studenten, herintreders met harde targets.
Target niet halen betekent ontslag. (ze willen nl. hun COPC certificaat behouden)
het pand waar ze in zitten is echt een verkoopfabriek, heel erg onhygiënisch, oud meubilair, vlekken op de vloer en de muur etc.
Compleet uitgewoond
Het zijn inderdaad allemaal studenten, herintreders met harde targets.
Target niet halen betekent ontslag. (ze willen nl. hun COPC certificaat behouden)
het pand waar ze in zitten is echt een verkoopfabriek, heel erg onhygiënisch, oud meubilair, vlekken op de vloer en de muur etc.
Compleet uitgewoond
Re: agressieve verkoop kpn'er
Inderdaad het zijn callcenter mederwerkers, hebben een target en die willen ze halen anders kost het hun baan.
maar.....
@ klaas56 (Geplaatst op 15 Aug 2006 15:39)
KPN doet de verkoop inderdaad via een Callcenter. Eerst was dit SNT nu overgenomen door KPN, het heet KPN Contact.
Volgens mij is SNT nog steeds een apart bedrijf maar weet ik niet zeker zie http://www.snt.nl
het pand waar ze in zitten is echt een verkoopfabriek, heel erg onhygiënisch, oud meubilair, vlekken op de vloer en de muur etc.
Compleet uitgewoond
Dus je bent er al geweest???? ben voor KPN bij verschillende vestigingen van SNT in Groningen geweest maar zag er altijd schoon en netjes uit. Absoluut niet uitgewoond en zeker geen oud meubilair
maar.....
@ klaas56 (Geplaatst op 15 Aug 2006 15:39)
KPN doet de verkoop inderdaad via een Callcenter. Eerst was dit SNT nu overgenomen door KPN, het heet KPN Contact.
Volgens mij is SNT nog steeds een apart bedrijf maar weet ik niet zeker zie http://www.snt.nl
het pand waar ze in zitten is echt een verkoopfabriek, heel erg onhygiënisch, oud meubilair, vlekken op de vloer en de muur etc.
Compleet uitgewoond
Dus je bent er al geweest???? ben voor KPN bij verschillende vestigingen van SNT in Groningen geweest maar zag er altijd schoon en netjes uit. Absoluut niet uitgewoond en zeker geen oud meubilair
Re: agressieve verkoop kpn'er
KPN, SNT en KPN Contact
Zowel KPN zelf (KPN Contact) als SNT handelen in-/outboudactiviteiten
voor KPN af. KPN heeft in 2001 zijn BV KPN Callcenters ondergebracht bij SNT. SNT was tot dat moment een zelfstandige onderneming, waar o.a. voor Readers Digest callcenteractiviteiten werden verricht. SNT fungeerde tot 2001 ook als backup bij bepaalde marketingacties. In 2001 werden KPN Callcenters en SNT samengevoegd tot 1 bedrijf. In 2004 werd er een grote reorganisatie doorgevoerd, waarbij het merendeel van de oud/KPN/ers het veld moesten ruimen. Vanaf 2004, is SNT in een sterk afgeslankte vorm doorgegaan en heeft KPN een aantal specifieke KPN-diensten weer teruggenomen (het huidige KPN Contact). De locaties waar SNT gehuisvest is, is een mengelmoes van eigen panden en KPN-panden. In Amsterdam en Capelle a/d IJssel betreft het een KPN-pand. Ede, Zoetermeer en Antwerpen zijn echte SNT-panden. Het verrichten van de werkzaamheden gebeurt in een professionele omgeving, waarbij de uitstraling van de kantoorruimten een afspiegeling is van de gemiddelde kantoorruimte in Nederland.
Wel geldt het principe dat iedere m2 geld kost en zo optimaal mogelijk moet worden benut. Iets wat niet eens zo vreemd is.
Het moeten halen van targets is eveneens geen vreemd verschijnsel. Van het merendeel van de werkzame burgers wordt het behalen daarvan op de één of andere manier verwacht.
Een bedrijf wat serviceverlenende (callcenter)activiteiten heeft, wil dit graag tegen zo gering mogelijke kosten doen. Kosten, die anders doorberekend moeten worden naar de klanten.
Zowel KPN zelf (KPN Contact) als SNT handelen in-/outboudactiviteiten
voor KPN af. KPN heeft in 2001 zijn BV KPN Callcenters ondergebracht bij SNT. SNT was tot dat moment een zelfstandige onderneming, waar o.a. voor Readers Digest callcenteractiviteiten werden verricht. SNT fungeerde tot 2001 ook als backup bij bepaalde marketingacties. In 2001 werden KPN Callcenters en SNT samengevoegd tot 1 bedrijf. In 2004 werd er een grote reorganisatie doorgevoerd, waarbij het merendeel van de oud/KPN/ers het veld moesten ruimen. Vanaf 2004, is SNT in een sterk afgeslankte vorm doorgegaan en heeft KPN een aantal specifieke KPN-diensten weer teruggenomen (het huidige KPN Contact). De locaties waar SNT gehuisvest is, is een mengelmoes van eigen panden en KPN-panden. In Amsterdam en Capelle a/d IJssel betreft het een KPN-pand. Ede, Zoetermeer en Antwerpen zijn echte SNT-panden. Het verrichten van de werkzaamheden gebeurt in een professionele omgeving, waarbij de uitstraling van de kantoorruimten een afspiegeling is van de gemiddelde kantoorruimte in Nederland.
Wel geldt het principe dat iedere m2 geld kost en zo optimaal mogelijk moet worden benut. Iets wat niet eens zo vreemd is.
Het moeten halen van targets is eveneens geen vreemd verschijnsel. Van het merendeel van de werkzame burgers wordt het behalen daarvan op de één of andere manier verwacht.
Een bedrijf wat serviceverlenende (callcenter)activiteiten heeft, wil dit graag tegen zo gering mogelijke kosten doen. Kosten, die anders doorberekend moeten worden naar de klanten.
Re: agressieve verkoop kpn'er
Dus je bent er al geweest???? ben voor KPN bij verschillende vestigingen van SNT in Groningen geweest maar zag er altijd schoon en netjes uit. Absoluut niet uitgewoond en zeker geen oud meubilair
@ queenfan
ben je wel eens in de vestiging Eindhoven geweest? Pastoor Peterstraat bedoel ik dan. Je weet niet wat je ziet, vieze wc's, geen zeep om je handen te wassen, vlekken op de vloerbedekking, gaten in de stoelbekleding, uitpuilende prullenbakken,vieze airco (die vaak uitvalt, afgelopen juli was het 36 graden in het pand ), rookruimtes met bruine muren, erg slechte lucht in het gebouw (er zijn metingen gedaan wat betreft de kwaliteit, de uitslag is geheim gehouden).......HET IS ER ECHT SMERIG!!!
niet voor niets is het verloop onder personeel 80%, d.w.z. 4 op de 5 nieuwe medewerkers vertrekt binnen 1 jaar.
Ik wil overigens best geloven dat andere vestigingen er beter en meer professioneel uitzien
Re: agressieve verkoop kpn'er
kpn belt ook vanuit andere callcenters, oa cendrisBSC in Nijmegen
-
- Berichten: 414
- Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35
Re: agressieve verkoop kpn'er
ik ben ooit eens afgewezen bij SNT omdat ik te eerlijk was.... ik had echt zoiets van WTF? hoe ken dat dan? maar als ik het zo lees
Re: agressieve verkoop kpn'er
Heeft u problemen met KPN, over aansluitingen, slechte verbindingen of het gedrag van de call center medewerkers.
Meld dit dan op het centrale KPN klachten meldpunt www.kpnsluitjenietaan.nl
of mail naar [email protected]
Meld dit dan op het centrale KPN klachten meldpunt www.kpnsluitjenietaan.nl
of mail naar [email protected]