LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vertrektijden

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: vertrektijden

Ongelezen bericht door Laurent »

33 broer,

droom maar verder, dan ben jij de enigste die zijn tijden kan programmeren en de vliegtuigen passen zich aan jouw vertrek-retourtijden, knap btoer, hoe doe jij dat, dit is een gat in de markt als reisbemiddelaar. :D :D :D :D :D :D

broertje33
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 aug 2006 20:55

Re: vertrektijden

Ongelezen bericht door broertje33 »

kijk maar een op de side van BEX.nl daarstaan de vluchtnummers en die kun via schiphol.nl zien wanneeer de vertrektijden zijn

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: vertrektijden

Ongelezen bericht door Laurent »

kijk maar een op de side van BEX.nl daarstaan de vluchtnummers en die kun via schiphol.nl zien wanneeer de vertrektijden zijn


Toch fijn dat het op een site vermeld staat, de praktijk is jammer genoeg heel anders, vlieg jij voor de 1* keer naar Turkije ??>

broertje33
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 aug 2006 20:55

Re: vertrektijden

Ongelezen bericht door broertje33 »

nee voor de derde maal en daar voor naar spanje(10 x) wij hebben nog steeds de vertrektijden bij het boeken gehad en gekregen vroeg heen en laat terug :lol: :lol: :lol: :lol:

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: vertrektijden

Ongelezen bericht door hharteman »

quote
----------------------------------------------------------------
kijk maar een op de side van BEX.nl daarstaan de vluchtnummers en die kun via schiphol.nl zien wanneeer de vertrektijden zijn
----------------------------------------------------------------

Inderdaad zal dat de planning zijn, maar dat is niet altijd de realiteit.
Al verschillende malen meegemaakt dat een paar weken, of zelfs een paar dagen voor vertrek naar heel andere tijden gewijzigd werd.
Als ze maar 20 man voor die vlucht hebben dan word je gewoon ergens anders ondergebracht.

forrelletje
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 dec 2004 20:54

Re: vertrektijden

Ongelezen bericht door forrelletje »

Nou wij hebben ook een reis geboekt bij Bex.en hebben gekozen om vanaf Rotterdam te vliegen as.Zaterdag.
Kreeg een telefoontje dat we nu vertrekken van af Amsterdam en terug komen op Rotterdam.
Je begrijpt daar zijn wij helemaal niet blij mee, ook de vertrektijden nu gaan wij om 6.30uur de lucht in.
Moeten maar zien hoe je er komt want met de auto is geen optie omdat we in rotterdam terugkomen.

Suc6 fijne vakantie Marijke

Zarine
Berichten: 247
Lid geworden op: 11 apr 2006 00:21

Re: vertrektijden

Ongelezen bericht door Zarine »

Ik stel voor alle chartervluchten om 07:00 te laten vertrekken vanuit Nederland en alle terugvluchten te laten vertrekken om 18:00. :P

Zo wordt niemand 'bestolen!'

Houdt u wel rekening met een file op de start- en landingsbanen.

Dutchie
Berichten: 163
Lid geworden op: 02 aug 2004 09:18

Re: vertrektijden

Ongelezen bericht door Dutchie »

en hou dan ook rekening met een 3x zo hoge prijs!

Captain Peacock
Berichten: 95
Lid geworden op: 08 jun 2005 08:21

Re: vertrektijden

Ongelezen bericht door Captain Peacock »

en dus wordt er maar de helf van de toeristen vervoerd? dus veel vraag weinig aanbod = hoge prijzen

niet echt een oplossing..beter is:

Niet zo zeuren over een paar uur meer of minder...dan is het opgelost...

nanda 47
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 okt 2006 00:19

Re: vertrektijden

Ongelezen bericht door nanda 47 »

ben ook ff pissig over de 2 weggegooide all inn dagen hoor,niks paar uurtjes!!S,avonds om 20,40u vliegen naar Turkije,om 5 u in de nacht kom je aan,DAG 1 van je al iin dag gepikt,wel betaald!!Terug,in de nacht om 03,00u opgehaald met de bus,en om 07,00 vliegen,om 10,00u weer op schiphol!!!De 2e all inn dag gepikt!!Dat was een last min.reis!!je ontbijt red je ook niet hoor,als je net bent aangekomen,je ligt half 7 in je bed en t ontbijt is tot 11uur,ook dat stukje all inn is weg,ook de terug reis!!Kan je op t vliegveld in Turkije of in t vliegtuig je ontbijt gaan kopen,terwijl er al betaald is??En wij moeten niet zeuren??Over een paar uurtjes??En over 100euro per dag???Dure last minutehoor,ik heb t reisburo en radar mn beklag gedaan,maar wij hebben denk ik gewoon pech,maar will 49 ik vind dat hier eens wat aan gedaan moet worden,pure diefstal is dit!!!

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: vertrektijden

Ongelezen bericht door Laurent »

Nanda, jij betaalt voor 6 echte vakantiedagen en bij geluk heb je aan de twee resterende dagen nog wat vakantieplezier, dit is al jaren zo en het is jammer dat je niet beter geinformeerd hebt bij het reisburo, achteraf claimen zal niet lukken.

nanda 47
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 okt 2006 00:19

Re: vertrektijden

Ongelezen bericht door nanda 47 »

wat ik al schreef,was een last min.reis,dan heb je weinig keus meer hoor,maar even gerekend,die "paar uurtjes"waar wij ons druk over maken,zijn 53 uurtjes!!!dat is meer dan 2 dgn!!!En als je last min.boekt via internet,dan krijg je later je bevestiging met ditect je vlucht tijden,je kan niet meer zelf je vlucht samen stellen!Maar ik ben het met Will 49 eens,hier moet gewoon eens wat aan gedaan worden,net als de prijzen,waar nu alles incl.berekend moet worden!Als de reizigers 1 front gaan vormen en blijven klagen moet er ooit eens wat mee gebeuren?Diefstal,wat ik dit zeker vind,mag nou eenmaal niet!!53 uur vakantie van ons pikken,is niet mijn schuld hoor,en al is het al jaren,wie is er dan dom??Wij toch?Wij blijven t maar pikken!!

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: vertrektijden

Ongelezen bericht door tienepien »

Maar Nanda, je HOEFT toch niet op vakantie en zeker niet met die reis? Daar kies je toch zelf voor? En zoals je zelf zegt: je weet de tijden bij last minute toch van te voren?

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: vertrektijden

Ongelezen bericht door Laurent »

Nanda. iedereen weet dat een chartervlucht van 8 dagen minimaal 6 dagen werkelijke vakantiedagen geeft, daar is de prijs ook op afgestemd.

Richt jij een actie commite op ?

nanda 47
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 okt 2006 00:19

Re: vertrektijden

Ongelezen bericht door nanda 47 »

als je via internet boekt,d-reizen,krijg je later pas je tijden door hoor,en als je voor de 8 daagse reis en 7 nachten kiest,verwacht je hoe dan ook niet 5 dagen en 19 uur op vakantie te gaan??en de prijs alles bij elkaar,voor 2 per.1249euro??Voor 5 dgn en 19 uur??als je dat toch van te voren weet,ga je dat boeken??wat denk je zelf??En ik een iets oprichten,zeker niet met mensen die nog zo laks reageren??De mensen die nog dit nooit hebben gehad reageren zo,de enige die de zelfde reactie had was wil49,en daar werd ook al zo raar op gereageerd??daarom kunnen de reisburo,s en vliegmaatschapijen zo lekker doorgaan,want ach,je betaald er na???belachelijke reactie hoor!

nanda 47
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 okt 2006 00:19

Re: vertrektijden

Ongelezen bericht door nanda 47 »

en tienepien,als IK op vakantie wil is dat mijn keus en als ik voor die vakantie kies ook,alleen als je beter leest,krijg je de vluchttijden niet meteen te zien hoor!!Later na de bevestiging pas!!Wat een reactie zeg??met zulke mensen kan je zeker een actie comitee oprichten!!

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: vertrektijden

Ongelezen bericht door Laurent »

Nanda, zegt het woord Nada jouw iets= volgens mij zuigt jij alles uit je duim.

8 dagen is 7 nachten een bed hebben voor langere of kortere tijd, dit is al jaren zo, de door jouw genoemde prijs is voor 6 personen ±'

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: vertrektijden

Ongelezen bericht door agro »

Nanda, zegt het woord Nada jouw iets= volgens mij zuigt jij alles uit je duim.
Moet je eens kijken wat laurent bij de topics over upc (internet en telefonie) allemaal uit zijn duim kan zuigen, dan is wat hier gebeurt nog niks, vergeleken met wat hij daar presteert.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: vertrektijden

Ongelezen bericht door Laurent »

Blonde Agro , laat het bij UPC blijven en ga niet stalken.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: vertrektijden

Ongelezen bericht door agro »

Op je teentjes getrapt nu?
En over blonT gesproken, verwijs ik eenieder naar de intelligente beweringen gedaan door laurent bij de topics van upc internet en telefoon, en oordeel dan zelf.

Gesloten