LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] onvrede over Corendon
onvrede over Corendon
In mei 2006 een vijfdaagse reis geboekt naar Istanbul in hotel Golden Crown.
Ik heb deze reis uitgekozen, omdat hierbij tijden vermeld stonden, waarop wij beide keren (heen- èn terugreis) met de trein vanuit onze woonplaats (oosten des lands) naar Schiphol konden reizen.
Ongeveer 2 weken voor vertrek belt Corendon, dat de vertrektijden waren aangepast. Wij zouden nu op zondagmorgen 11.06.2006 om 11.45 uur moeten vertrekken vanaf Schiphol (bij deze tijd is het niet mogelijk om op zondagmorgen vanuit onze woonplaats per trein naar Schiphol te reizen) en donderdag 15.06.2006 om 04.45 uur vanuit Istanbul.
Het eerste heb ik geaccepteerd (maar ik was nu wel genoodzaakt vervoer per auto naar Schiphol moest regelen), maar de terugreistijd vanuit Istanbul was voor ons onoverkomelijk.
Na lang overleg heb ik een extra dag bijgeboekt, waardoor wij op 16.06.2006, zoals mij verzekerd werd, wel om 17.15 uur uit Istanbul zouden kunnen vertrekken.
Wat schetst onze verbazing, dat wij op donderdagavond 15.06.2006 om 19.30 uur op het publicatiebord in het hotel moeten lezen, dat wij op 16.06.2006 om 01.00 uur klaar moeten staan, omdat de terugreis om 04.45 uur gepland stond. Met grote zekerheid weten we dat
’s morgens (15.06.2006) om 10.00 uur nog niets vermeld stond over de gewijzigde vertrektijden. (Wat bedoelt Corendon met de opmerking dat 24 uur van te voren op het publicatiebord gekeken moet worden, wat de exacte vertrektijden zijn?).
Bij toeval kwamen wij ’s avonds om 19.30 uur terug in ons hotel, terwijl ons plan was in de stad te blijven voor het bijwonen van een concert.
Wij zijn ontstemd in de buurt van ons hotel gebleven en toen wij om 00.30 uur bij de receptie onze paspoorten gingen ophalen, was een briefje op onze paspoorten geplakt, waarop stond, dat wij op 16.06.2006 om 01.00 uur klaar moesten staan voor vertrek!!
Na een tussenstop van een uur in Eindhoven kwamen we uiteindelijk om 11.30 uur aan op Schiphol en na het afhalen van onze bagage en een treinreis arriveerden we om 13.00 uur in onze woonplaats. Hierdoor zijn we meer dan 30 uur in touw geweest.
We hebben de afgelopen jaren 4 keer een reis geboekt via Corendon, waarbij we nu 2 keer zo’n zeer vervelende ervaring hebben opgedaan m.b.t. de reistijden.
M.a.w. voor ons nooit meer Corendon
Ik heb deze reis uitgekozen, omdat hierbij tijden vermeld stonden, waarop wij beide keren (heen- èn terugreis) met de trein vanuit onze woonplaats (oosten des lands) naar Schiphol konden reizen.
Ongeveer 2 weken voor vertrek belt Corendon, dat de vertrektijden waren aangepast. Wij zouden nu op zondagmorgen 11.06.2006 om 11.45 uur moeten vertrekken vanaf Schiphol (bij deze tijd is het niet mogelijk om op zondagmorgen vanuit onze woonplaats per trein naar Schiphol te reizen) en donderdag 15.06.2006 om 04.45 uur vanuit Istanbul.
Het eerste heb ik geaccepteerd (maar ik was nu wel genoodzaakt vervoer per auto naar Schiphol moest regelen), maar de terugreistijd vanuit Istanbul was voor ons onoverkomelijk.
Na lang overleg heb ik een extra dag bijgeboekt, waardoor wij op 16.06.2006, zoals mij verzekerd werd, wel om 17.15 uur uit Istanbul zouden kunnen vertrekken.
Wat schetst onze verbazing, dat wij op donderdagavond 15.06.2006 om 19.30 uur op het publicatiebord in het hotel moeten lezen, dat wij op 16.06.2006 om 01.00 uur klaar moeten staan, omdat de terugreis om 04.45 uur gepland stond. Met grote zekerheid weten we dat
’s morgens (15.06.2006) om 10.00 uur nog niets vermeld stond over de gewijzigde vertrektijden. (Wat bedoelt Corendon met de opmerking dat 24 uur van te voren op het publicatiebord gekeken moet worden, wat de exacte vertrektijden zijn?).
Bij toeval kwamen wij ’s avonds om 19.30 uur terug in ons hotel, terwijl ons plan was in de stad te blijven voor het bijwonen van een concert.
Wij zijn ontstemd in de buurt van ons hotel gebleven en toen wij om 00.30 uur bij de receptie onze paspoorten gingen ophalen, was een briefje op onze paspoorten geplakt, waarop stond, dat wij op 16.06.2006 om 01.00 uur klaar moesten staan voor vertrek!!
Na een tussenstop van een uur in Eindhoven kwamen we uiteindelijk om 11.30 uur aan op Schiphol en na het afhalen van onze bagage en een treinreis arriveerden we om 13.00 uur in onze woonplaats. Hierdoor zijn we meer dan 30 uur in touw geweest.
We hebben de afgelopen jaren 4 keer een reis geboekt via Corendon, waarbij we nu 2 keer zo’n zeer vervelende ervaring hebben opgedaan m.b.t. de reistijden.
M.a.w. voor ons nooit meer Corendon
Re: onvrede over Corendon
Jeetje wat erg ik vertrek morgenavond met corendon, mag ik vragen met wat voor vliegmaatschappij jullie vlogen, ik heb dit nl al meer gehoord en daarom gekozen voor het vliegen met transavia.
Ik heb mij nl laten vertellen dat dit dan niet voorkomt.
Vorig jaar in het hotel waar wij toen zaten gingen er ook al mensen een dag eerder weg met onur air,
Ik heb mij nl laten vertellen dat dit dan niet voorkomt.
Vorig jaar in het hotel waar wij toen zaten gingen er ook al mensen een dag eerder weg met onur air,
Re: onvrede over Corendon
wij hebben met een vliegtuig van Corendon Air zelf gevlogen.
Re: onvrede over Corendon
Ja dat heb ik dus al vaker gehoord.
Daarom hebben wij ook voor transavia gekozen.
Je betaald dan wel iets extra, maar laten we eerlijk zijn dan nog is corendon een stuk goedkoper met sommige reizen als de andere.
Laten we maar hopen dat alles goed gaat.
Ik hou gewoon het vertrouwen.
Daarom hebben wij ook voor transavia gekozen.
Je betaald dan wel iets extra, maar laten we eerlijk zijn dan nog is corendon een stuk goedkoper met sommige reizen als de andere.
Laten we maar hopen dat alles goed gaat.
Ik hou gewoon het vertrouwen.
Re: onvrede over Corendon
Helaas komen dit soort dingen vaker voor bij Turkse charters. Tenminste het is zelfs bijan gebruikelijk dat je met een turkse charter altijd s'avonds heen gaat en snachts/s'ochtends terug.
Jammer maar helaas...over het algemeen betaal je meestal wel iets minder dan met martinair...
Jammer maar helaas...over het algemeen betaal je meestal wel iets minder dan met martinair...
Re: onvrede over Corendon
Nou ,zulke problemen komen echt niet alleen bij Corendon voor.
Wij vlogen met Transavia en hebben 36 uur vertraging gehad op de terugreis.
Ook hadden wij op de heenvlucht een tussenstop van 90 min. in Enschede.
Wij hoorden juist in Turkije dat Transavia er dit jaar een potje van maakt.
Wij vlogen met Transavia en hebben 36 uur vertraging gehad op de terugreis.
Ook hadden wij op de heenvlucht een tussenstop van 90 min. in Enschede.
Wij hoorden juist in Turkije dat Transavia er dit jaar een potje van maakt.
Re: onvrede over Corendon
Wij vlogen ook met tranavia(geboekt via Corendon) en zijn op tijd zowel heen als terug vertrokken.
Wij hadden dus geluk want de vlucht na ons ook Transavia had toen wij vertrokken al 4 uur vertraging, dus het ia altijd mogelijk.
Wij hadden dus geluk want de vlucht na ons ook Transavia had toen wij vertrokken al 4 uur vertraging, dus het ia altijd mogelijk.
Re: onvrede over Corendon
Vertraging is altijd mogelijk, maar bij Corendon is het geen vertraging maar gewoon continue schuiven met de vluchten.
Wij zouden 's morgens vanaf Eindhoven vertrekken, zodat we vroeg in Istanbul waren en in ieder geval nog de hele avond hadden. Een dag van te voren gebeld of alles nog steeds hetzelfde was. Toen kregen we te horen dat we om 17:00 vanaf Schiphol zouden vertrekken. Omdat we wel in Eindhoven zouden landen toch maar met de auto naar Eindhoven gegaan. Vanaf daar om 13:00 met de bus naar Schiphol om zodoende midden in de nacht in Istanbul aan te komen.
De terugvlucht zou rond een uur of 11 zijn. Op het prikbord wat je in de gaten moest houden stond ineens dat we om 02:00 zouden vliegen. Dus ipv die avond nog in Istanbul rond te kunnen hangen kon je ineens je koffertje gaan inpakken.
En natuurlijk vlogen we naar Schiphol ipv Eindhoven, waar weer een bus stond te wachten.
Al met al, nooooooit meer Correndon. Dan betaal ik wel een paar euro meer. Vakantie is niet om je kapot te ergeren.
Wij zouden 's morgens vanaf Eindhoven vertrekken, zodat we vroeg in Istanbul waren en in ieder geval nog de hele avond hadden. Een dag van te voren gebeld of alles nog steeds hetzelfde was. Toen kregen we te horen dat we om 17:00 vanaf Schiphol zouden vertrekken. Omdat we wel in Eindhoven zouden landen toch maar met de auto naar Eindhoven gegaan. Vanaf daar om 13:00 met de bus naar Schiphol om zodoende midden in de nacht in Istanbul aan te komen.
De terugvlucht zou rond een uur of 11 zijn. Op het prikbord wat je in de gaten moest houden stond ineens dat we om 02:00 zouden vliegen. Dus ipv die avond nog in Istanbul rond te kunnen hangen kon je ineens je koffertje gaan inpakken.
En natuurlijk vlogen we naar Schiphol ipv Eindhoven, waar weer een bus stond te wachten.
Al met al, nooooooit meer Correndon. Dan betaal ik wel een paar euro meer. Vakantie is niet om je kapot te ergeren.
Re: onvrede over Corendon
Ik reis graag met Corendon, de omschreven troubles ,komen mij onbekend over, uiteraard naar de aanplakborden kijken voor d eterugreis, dit is heel normaal , Toch ???
Re: onvrede over Corendon
Volgens mij deden die mensen dat ook Lau 10, anders wisten ze niet dat ze eerder moesten vertrekken.
Mij komt het wel bekend voor. Heel bekend zelfs!
Ik moet wel weer even aan je nieuwe naam wennen hoor Lau 10!
Mij komt het wel bekend voor. Heel bekend zelfs!
Ik moet wel weer even aan je nieuwe naam wennen hoor Lau 10!
Re: onvrede over Corendon
ja komt mijn bekend voor bij corendon het is en blijft een vlut bedrijf
heb er zelf ook mee gevlogen heen ging het goed maar terug was een kompleet drama
wij zouden op vrijdag terug gaan de tijden zouden we 24 uur van te voren krijgen en wat doen ze nee geen 24 er voor maar 3 uur voor vertrek kom je aan op het vliegveld staat daar zo lijken kist van 13 jaar oud wij er in in de veronde stellen dat we lekker met zijn 3 naast elkaar zaten nou nee hoor toestel kwam uit istanbul en zat al vrij vol heel warm in dat ding geen airco deze was stuk zij men een stel kloten bedienders met een smoel dat wil je niet mee maken
wij de lucht in nou ik dacht dit kost mijn leven wat een ramel kist
nee kortom nooit meer deze corendon vlieg liever met onuair is veel beter
heb er zelf ook mee gevlogen heen ging het goed maar terug was een kompleet drama
wij zouden op vrijdag terug gaan de tijden zouden we 24 uur van te voren krijgen en wat doen ze nee geen 24 er voor maar 3 uur voor vertrek kom je aan op het vliegveld staat daar zo lijken kist van 13 jaar oud wij er in in de veronde stellen dat we lekker met zijn 3 naast elkaar zaten nou nee hoor toestel kwam uit istanbul en zat al vrij vol heel warm in dat ding geen airco deze was stuk zij men een stel kloten bedienders met een smoel dat wil je niet mee maken
wij de lucht in nou ik dacht dit kost mijn leven wat een ramel kist
nee kortom nooit meer deze corendon vlieg liever met onuair is veel beter
Re: onvrede over Corendon
Vorig jaar een reis geboekt bij Corendon, speciaal Transavia geboekt de tickets kwamen binnen met prachtige aankomst en vertrektijden.
Een dag later ging de telefoon, dat de geplande reis niet door kon gaan op die dag overboeking, dat kan gebeuren alleen vertrokken we nu twee dagen later 's avonds in plaats van 's morgens, dus een hoop geregel de hond konden we gelukkig nog twee dagen later naar het pension brengen, de taxi naar de trein hebben we gelukkig kunnen anuleren, al met al een hoop geregel. Na 14 dagen een avond van te voren op het boord gekeken, hoelaat we werden opgehaald er stond niets op dus weer vele vraagtekens, bij navraag aan de receptie hebben hun voor ons gemaild het was inmiddels 22.00 uur en wat schetst onze verbazing, we vlogen terug met onur air en dat terwijl we transavia hadden geboekt. In Nederland klacht ingediend, we hebben toen wel ons extra betaalde geld voor de transavia toeslag terug gehad.
Dus boek je transavia dan nog heb je geen zekerheid dat je er mee terug vlieg.
Een dag later ging de telefoon, dat de geplande reis niet door kon gaan op die dag overboeking, dat kan gebeuren alleen vertrokken we nu twee dagen later 's avonds in plaats van 's morgens, dus een hoop geregel de hond konden we gelukkig nog twee dagen later naar het pension brengen, de taxi naar de trein hebben we gelukkig kunnen anuleren, al met al een hoop geregel. Na 14 dagen een avond van te voren op het boord gekeken, hoelaat we werden opgehaald er stond niets op dus weer vele vraagtekens, bij navraag aan de receptie hebben hun voor ons gemaild het was inmiddels 22.00 uur en wat schetst onze verbazing, we vlogen terug met onur air en dat terwijl we transavia hadden geboekt. In Nederland klacht ingediend, we hebben toen wel ons extra betaalde geld voor de transavia toeslag terug gehad.
Dus boek je transavia dan nog heb je geen zekerheid dat je er mee terug vlieg.
Re: onvrede over Corendon
Voor diegene onder ons die net als ik een rolstoel meenemen opgelet:
Als je vliegt met Correndon bv naar Istanboel low budget vraag dan goed na of je rolstoel mee kan want in de reisvoorwaarden staat dat ze vanwege het low budget karakter van de maatschappij helaas geen rolstoelen accepteren.
Over discriminatie gesproken!!!
Als je vliegt met Correndon bv naar Istanboel low budget vraag dan goed na of je rolstoel mee kan want in de reisvoorwaarden staat dat ze vanwege het low budget karakter van de maatschappij helaas geen rolstoelen accepteren.
Over discriminatie gesproken!!!
Re: onvrede over Corendon
Dit soort dingen komt regelmatig voor en vooral in het voor/na-seizoen.
Niet alleen bij corendon maar om het even met elke charter maatschappij die vliegt op Turkije.
Als er vluchten geannuleerd worden dan is het logisch dat de retour passagiers worden ondergebracht bij een vliegtuig wat nog plek heeft en de vliegmaatschappijen ruilen vrolijk hun pasagiers bij elkaar uit.
Hierdoor kan je vakantie iets verkort of verlengd worden.
Vervelend als het je treft maar weinig aan te doen.
Het is voor mij de reden dat ik altijd een wat langere periode boek.
Je moet altijd rekening houden met 2 reisdagen en je bent altijd overgeleverd aan de grillen van de vliegmaatschappij.
Het is dan ook niet meer dan normaal dat je het reisorganisatorenbord in het hotel bekijkt een dag voor je terug gaat voor de exacte vliegtijden.
Heb het al geregeld meegemaakt dat mensen nog uit het zwembad moesten worden gehaald om dat de transferbus al voor de deur stond.
Heb me hier in het verleden ook wel eens aan geergerd.
Gewoon even slikken en life goes on as usual.
Het is logisch dat een chartervlucht niet minder als halfvol gaat vliegen en dat ze dan pasagiers bij elkaar onderbrengen.
Als je echt op de gewenste tijden wil vliegen moet je een lijnvlucht nemen, en dan zijn vertragingen ook niet uitgesloten.
Maarja, daar hangt een ander prijskaartje aan plus dat je dan zelf je hotel moet regelen en die zijn niet goedkoop als je zo even binnen komt stappen.
Gezien de prijsjes die je voor dit soort reisjes betaald kun je ook niet alles verwachten.
Just my 2 cents
Niet alleen bij corendon maar om het even met elke charter maatschappij die vliegt op Turkije.
Als er vluchten geannuleerd worden dan is het logisch dat de retour passagiers worden ondergebracht bij een vliegtuig wat nog plek heeft en de vliegmaatschappijen ruilen vrolijk hun pasagiers bij elkaar uit.
Hierdoor kan je vakantie iets verkort of verlengd worden.
Vervelend als het je treft maar weinig aan te doen.
Het is voor mij de reden dat ik altijd een wat langere periode boek.
Je moet altijd rekening houden met 2 reisdagen en je bent altijd overgeleverd aan de grillen van de vliegmaatschappij.
Het is dan ook niet meer dan normaal dat je het reisorganisatorenbord in het hotel bekijkt een dag voor je terug gaat voor de exacte vliegtijden.
Heb het al geregeld meegemaakt dat mensen nog uit het zwembad moesten worden gehaald om dat de transferbus al voor de deur stond.
Heb me hier in het verleden ook wel eens aan geergerd.
Gewoon even slikken en life goes on as usual.
Het is logisch dat een chartervlucht niet minder als halfvol gaat vliegen en dat ze dan pasagiers bij elkaar onderbrengen.
Als je echt op de gewenste tijden wil vliegen moet je een lijnvlucht nemen, en dan zijn vertragingen ook niet uitgesloten.
Maarja, daar hangt een ander prijskaartje aan plus dat je dan zelf je hotel moet regelen en die zijn niet goedkoop als je zo even binnen komt stappen.
Gezien de prijsjes die je voor dit soort reisjes betaald kun je ook niet alles verwachten.
Just my 2 cents
Re: onvrede over Corendon
De 767 toestellen van Martinair en ArkeFly zijn ouder! En de oudste 737 van KLM op dit moment is 20 jaar oud. Leeftijd zegt niks, onderhoud alles!kom je aan op het vliegveld staat daar zo lijken kist van 13 jaar oud
Re: onvrede over Corendon
Wij hebben net een zéér slechte ervaring achter de rug met een reis van Corendon naar Side.
Het hotel was bar en boos op alle fronten,maar wat werkelijk álles sloeg was de service van Corendon.
De hostess lachte je gewoon uit als je met je klachten kwam,nam 's avonds gewoon niet de telefoon aan toen we "overboekt" zonder kamer zaten.Dreigde andere klagers met uitzetting uit het hotel en plaatsing op de zwarte lijst. al met al een zéér intimiderende "dame".
Het hoofdkantoor in Alanya (ene Esther) zei er iets aan te gaan doen en zou direct iemand sturen, niemand gezien in 14 dagen!
Het hoofdkantoor in Nederland gebeld en die
verwees ons weer naar die Esther.Na een heftige woordenwisseling over de telefoon werd ons door die vent in Nederland beloofd dat er de volgende dag iemand naar ons hotel uit nederland zou komen, nooit geweest dus! Je wordt gwoon belazerd! Ze durven waarschijnlijk zélf niet in die vliegtuigen te vliegen van hun!
Wat een waardeloos bedrijf!
Het hotel was bar en boos op alle fronten,maar wat werkelijk álles sloeg was de service van Corendon.
De hostess lachte je gewoon uit als je met je klachten kwam,nam 's avonds gewoon niet de telefoon aan toen we "overboekt" zonder kamer zaten.Dreigde andere klagers met uitzetting uit het hotel en plaatsing op de zwarte lijst. al met al een zéér intimiderende "dame".
Het hoofdkantoor in Alanya (ene Esther) zei er iets aan te gaan doen en zou direct iemand sturen, niemand gezien in 14 dagen!
Het hoofdkantoor in Nederland gebeld en die
verwees ons weer naar die Esther.Na een heftige woordenwisseling over de telefoon werd ons door die vent in Nederland beloofd dat er de volgende dag iemand naar ons hotel uit nederland zou komen, nooit geweest dus! Je wordt gwoon belazerd! Ze durven waarschijnlijk zélf niet in die vliegtuigen te vliegen van hun!
Wat een waardeloos bedrijf!
Re: onvrede over Corendon
euh, je bent overboekt en hebt niemand gezien ?
Hoe is dat opgelost dan?
Welk hotel zat je in Side en wat voor klachten had je over het hotel ?
Is wel handig om te weten voor de bezoekers hier.
Hoe is dat opgelost dan?
Welk hotel zat je in Side en wat voor klachten had je over het hotel ?
Is wel handig om te weten voor de bezoekers hier.
Re: onvrede over Corendon
Het betrof "Hotel Dream Paradise Suit" te Side.
We kwamen door vertraging 's nachts om ongeveer 4 uur aan.
Er was wel een receptie,maar die spraken alleen Turks (naar later bleek konden ze wel Engels spreken,maar dat kwam ze toen wat beter uit denk ik).
Het bleek dat er geen kamers waren voor ons en nog 3 gezinnen ,dat konden ze ons nog wel duidelijk maken.
Na veel gepraat met handen en voeten ,stemverheffingen en vruchteloze pogingen om de "hostess" te bereiken ,kregen we een kamer in een hotel onderaan de heuvel waarop Dream Paradise stond.
Wij erheen met de koffrs etc.
De volgende dag om 12 uur wéér geen kamers beschikbaar, hostess weer onbereikbaar!
Eindelijk om half drie een "kamer", beslist niet geschikt om ook maar naar binnen te gaan.
Te smerig voor woorden,wij die natuurlijk geweigerd!
Om 3 uur kwam "hostess"eindelijk aankakken.Ze vroeg wat we dan wel van haar verwachten!
Nou, riep iedereen in koor: wat zou u denken van een kamer?
Woest werd ze, ze had het al zo druk en we moesten niet zeuren anders deed ze niets meer voor ons.
Ze had nog helemaal NIETS gedaan!
Om een lang verhaal kort te maken,hebben alle gasten na weer eindeloze discussies eindelijk 's avonds om 7 uur een kamer gekregen,die wel niet was wat we geboekt hadden,maar we hadden in ieder geval IETS!
Het gaat te ver om het hele verhaal te vertellen,maar neem van ons aan:
Het hotel is een afrader en Corendon doet HELEMAAL NIETS voor gestrande gasten!
We kwamen door vertraging 's nachts om ongeveer 4 uur aan.
Er was wel een receptie,maar die spraken alleen Turks (naar later bleek konden ze wel Engels spreken,maar dat kwam ze toen wat beter uit denk ik).
Het bleek dat er geen kamers waren voor ons en nog 3 gezinnen ,dat konden ze ons nog wel duidelijk maken.
Na veel gepraat met handen en voeten ,stemverheffingen en vruchteloze pogingen om de "hostess" te bereiken ,kregen we een kamer in een hotel onderaan de heuvel waarop Dream Paradise stond.
Wij erheen met de koffrs etc.
De volgende dag om 12 uur wéér geen kamers beschikbaar, hostess weer onbereikbaar!
Eindelijk om half drie een "kamer", beslist niet geschikt om ook maar naar binnen te gaan.
Te smerig voor woorden,wij die natuurlijk geweigerd!
Om 3 uur kwam "hostess"eindelijk aankakken.Ze vroeg wat we dan wel van haar verwachten!
Nou, riep iedereen in koor: wat zou u denken van een kamer?
Woest werd ze, ze had het al zo druk en we moesten niet zeuren anders deed ze niets meer voor ons.
Ze had nog helemaal NIETS gedaan!
Om een lang verhaal kort te maken,hebben alle gasten na weer eindeloze discussies eindelijk 's avonds om 7 uur een kamer gekregen,die wel niet was wat we geboekt hadden,maar we hadden in ieder geval IETS!
Het gaat te ver om het hele verhaal te vertellen,maar neem van ons aan:
Het hotel is een afrader en Corendon doet HELEMAAL NIETS voor gestrande gasten!
Re: onvrede over Corendon
ja de leef tijd zegt niets maar onderhoud wel dat kunnen ze niet bij corendon geloof me maar
-
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 11 dec 2005 20:15
Re: onvrede over Corendon
De vliegtuigen zijn idd oud en we hebben zowel op de heen als op de terugreis meegemaakt dat het cabinepersoneel zich ook geen raad weet.
Mensen gaan op verkeerde stoelen zitten etc. Dit kan gebeuren, maar zo´n stewardess weet dat niet hoe ze dit moet oplossen....
Overigens is vliegmaatschappy correndon 1 ding, het cabinepersoneel wordt op een andere manier ingehuurd, ze vliegen vóór correndon!!!
Verder leek heb me vrij normaal dat je het kunt verstaan als er iets omgeroepen wordt, niet dus!!!
Matig[/b]
Mensen gaan op verkeerde stoelen zitten etc. Dit kan gebeuren, maar zo´n stewardess weet dat niet hoe ze dit moet oplossen....
Overigens is vliegmaatschappy correndon 1 ding, het cabinepersoneel wordt op een andere manier ingehuurd, ze vliegen vóór correndon!!!
Verder leek heb me vrij normaal dat je het kunt verstaan als er iets omgeroepen wordt, niet dus!!!
Matig[/b]