LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.
Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.
Hierbij wil ik iedereen oproepen die net als wij en met ons een hele grote groep gezinnen, een volkomen verpeste vakantie hebben gehad in Hotel Dream Paradise te Side om te reageren.
Wij zijn als groep gedupeerden van mening dat het niet mag gebeuren dat Corendon nog meer mensen naar dat "Hotel"stuurt en de mensen daar dan volkomen aan hun lot overlaat als ze klagen over het Hotel etc..
Heeft u ook dergelijke ervaringen laat het even weten!
Alvast bedankt!
Wij zijn als groep gedupeerden van mening dat het niet mag gebeuren dat Corendon nog meer mensen naar dat "Hotel"stuurt en de mensen daar dan volkomen aan hun lot overlaat als ze klagen over het Hotel etc..
Heeft u ook dergelijke ervaringen laat het even weten!
Alvast bedankt!
Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.
en ja hoor weer een verhaal over corendon
het zal toch weer eens niet waar zijn mensen toch
boek niet bij corendon ze vliegen met doods kisten en kunnen ook geen goed hotel vinden dus let op boek niet bij corendon
het zal toch weer eens niet waar zijn mensen toch
boek niet bij corendon ze vliegen met doods kisten en kunnen ook geen goed hotel vinden dus let op boek niet bij corendon
Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.
Helemaal mee eens, ik ga NOOIT meer met Corendon op vakantie.
Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.
Eerts boeken jullie bij Corendon en daana beginnen de klaagzangen, als jullie je eerst laten voorlichten en alle informaties opvragen kun je veel troubles voorkomen.
Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.
we hebben ons wel degelijk(dachten we) goed laten voorlichten door het reisbureau waar we boekten,in ons geval D-reizen.
Ze wisten ons niet alles te vertellen over het hotel,maar omdat Corendon de "Turkye-specialist" is dachten we daar ons geen bult aan te kunnen vallen. Ze zijn zelfs aangesloten bij de ANVR!
Het zou trouwens te gek worden dat als op vakantie wilt je eerst"álles goed moet doorlichten voor je gaat boeken.
Kun je dan NIEMAND meer vertrouwen?
Ze wisten ons niet alles te vertellen over het hotel,maar omdat Corendon de "Turkye-specialist" is dachten we daar ons geen bult aan te kunnen vallen. Ze zijn zelfs aangesloten bij de ANVR!
Het zou trouwens te gek worden dat als op vakantie wilt je eerst"álles goed moet doorlichten voor je gaat boeken.
Kun je dan NIEMAND meer vertrouwen?
Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.
ja daar heb je het al D-reizen EN Corendon, das vragen om problemen. De echte reisbureau doen geen zaken meer met corendon omdat ze bijna nooit iets goeds doen.
Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.
Heeft D-Reizen dan ook al een slechte naam?
We dachten nog wel dat dat wel goed zat.
Ze zijn in elk geval wel behulpzaam met ons probleem.
Ik hoop dat ze het netjes voor ons oplossen,anders moeten we naar de geschillencommissie.
Hoe komen we daar eigenlijk mee in contact?
We dachten nog wel dat dat wel goed zat.
Ze zijn in elk geval wel behulpzaam met ons probleem.
Ik hoop dat ze het netjes voor ons oplossen,anders moeten we naar de geschillencommissie.
Hoe komen we daar eigenlijk mee in contact?
Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.
Hoi Jala,
Je kan je aanmelden bij de geschillencommissie op www.geschillencommissie.nl. Daar staan de telefoonnummers vermeld en kan je de papieren opvragen, volgens mij kunnen de formulieren ook worden gedownload op deze site. Het is belangrijk dat je de klacht binnen 3 maanden na terugkomst indiend bij de geschillencommissie. Je kan nu al pro forma de formulieren opsturen. Corendon is helaas niet zo snel met de klachtenafhandeling en dit kan soms oplopen tot maanden, voordat ze eens een antwoord geven.
Wat mij niet duidelijk is in je verhaal is hebben ze je een alternatief aangeboden, zo ja ben je hiermee akkoord gegaan. Het je een klachtenrapport van de reisleiding? Dit zijn hele belangrijke dingen voor de commissie en zonder staan jullie helaas niet zo sterk. Als het goed is het je van het reisburo een boekje gehad met de ANVR Reisvoorwaarden hierin kan je een hoop informatie vinden over de klachtenprocudure's.
Succes toegewenst.
Groetjes Jinxy
Je kan je aanmelden bij de geschillencommissie op www.geschillencommissie.nl. Daar staan de telefoonnummers vermeld en kan je de papieren opvragen, volgens mij kunnen de formulieren ook worden gedownload op deze site. Het is belangrijk dat je de klacht binnen 3 maanden na terugkomst indiend bij de geschillencommissie. Je kan nu al pro forma de formulieren opsturen. Corendon is helaas niet zo snel met de klachtenafhandeling en dit kan soms oplopen tot maanden, voordat ze eens een antwoord geven.
Wat mij niet duidelijk is in je verhaal is hebben ze je een alternatief aangeboden, zo ja ben je hiermee akkoord gegaan. Het je een klachtenrapport van de reisleiding? Dit zijn hele belangrijke dingen voor de commissie en zonder staan jullie helaas niet zo sterk. Als het goed is het je van het reisburo een boekje gehad met de ANVR Reisvoorwaarden hierin kan je een hoop informatie vinden over de klachtenprocudure's.
Succes toegewenst.
Groetjes Jinxy
Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.
Misschien kun je hierdoor met andere gedupeerden in contact komen?
http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakant ... uit-hotel/
http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakant ... uit-hotel/
Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.
Laurent...........
Ik erger me voordurend aan jouw reacties. Als je geen zinnig antwoord hebt, hou dan je mond!
Ik erger me voordurend aan jouw reacties. Als je geen zinnig antwoord hebt, hou dan je mond!
Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.
Hoi Jinxy,
we hebben een alternatief aangeboden gekregen: een goedkoper hotel dat ongeveer 1 km van het strand lag ,maar dan moesten we wel nog even 90 euro pp. bijbetalen!
Niemand van alle gasten heeft dit gedaan zoals je begrijpt.
We hebben inderdaad een klachtenformulier ingevuld en ondertekend teruggekregen.
De tip om het alvast met de geschillencommissie op te nemen is erg goed!
Dat zal ik direct doen,want ik ben ook bang dat Corendon de boel zal trachten op te houden ondanks een ultimatum dat ik ze gesteld heb.
Ik ben blij dat er met mij nog meer mensen een klacht gestuurd hebben,samen staan we sterk!
Ik beschik ook nog over video en fotomateriaal,dus ik denk dat we wel een redelijke kans maken.
Bedankt voor de reactie!
we hebben een alternatief aangeboden gekregen: een goedkoper hotel dat ongeveer 1 km van het strand lag ,maar dan moesten we wel nog even 90 euro pp. bijbetalen!
Niemand van alle gasten heeft dit gedaan zoals je begrijpt.
We hebben inderdaad een klachtenformulier ingevuld en ondertekend teruggekregen.
De tip om het alvast met de geschillencommissie op te nemen is erg goed!
Dat zal ik direct doen,want ik ben ook bang dat Corendon de boel zal trachten op te houden ondanks een ultimatum dat ik ze gesteld heb.
Ik ben blij dat er met mij nog meer mensen een klacht gestuurd hebben,samen staan we sterk!
Ik beschik ook nog over video en fotomateriaal,dus ik denk dat we wel een redelijke kans maken.
Bedankt voor de reactie!
Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.
Hoi Wankytan,
helaas hebben de meesten geen op die site niet hun email-adres achtergelaten.
helaas hebben de meesten geen op die site niet hun email-adres achtergelaten.
Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.
Dag renee112,
Als je werk net zo slecht is als je taalgebruik, zou ik niet graag in een vliegtuig stappen waaraan jij gesleuteld hebt!!!
Vriendelijke groet, Maxiem.
Als je werk net zo slecht is als je taalgebruik, zou ik niet graag in een vliegtuig stappen waaraan jij gesleuteld hebt!!!
Vriendelijke groet, Maxiem.
Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.
Jala, dat is jammer............misschien kun je er een oproep plaatsen?
Succes in ieder geval!
Succes in ieder geval!
Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.
@rene
ben toch benieuwd welke toestellen ex KLM en Trans zijn. Zover ik kan nagaan heeft Corendon 3 eigen toestellen welke allen niet voor bovengenoemde 2 hebben gevlogen:
733/cn27633, 734/cn25374 en 734/cn25375
ben toch benieuwd welke toestellen ex KLM en Trans zijn. Zover ik kan nagaan heeft Corendon 3 eigen toestellen welke allen niet voor bovengenoemde 2 hebben gevlogen:
733/cn27633, 734/cn25374 en 734/cn25375
Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.
op dit moment heeft corendon er 4 en er staan er nog 2 in besteling
maar vraag het maar aan corenden zelf die zeggen dat er zowel van de klm de 737-300 en een van transavia een 737-400 hebben ik weet wel dat er 2 bij komen de nieuw zijn en dat zijn de 737-800
dat heb ik gehoord
maar vraag het maar aan corenden zelf die zeggen dat er zowel van de klm de 737-300 en een van transavia een 737-400 hebben ik weet wel dat er 2 bij komen de nieuw zijn en dat zijn de 737-800
dat heb ik gehoord
Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.
rene, check even aerotransport.org; zie je de complete historie per toestel
Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.
Jala,
ik snap dat je een verpeste vakantie hebt gehad, maar zie geen verhaal staan.........
Krijgen we dat nog te horen? Dan weten we tenminste WAAROM we hier niet naar toe moeten gaan.
PS Ik wilde bij dit hotel boeken, maar hoorde dat het hier zo "slecht"is, ook zonder verder verhaal.
Heb trouwens zelf mijn vliegticket bij Corendon geboekt, ben benieuwd
ik snap dat je een verpeste vakantie hebt gehad, maar zie geen verhaal staan.........
Krijgen we dat nog te horen? Dan weten we tenminste WAAROM we hier niet naar toe moeten gaan.
PS Ik wilde bij dit hotel boeken, maar hoorde dat het hier zo "slecht"is, ook zonder verder verhaal.
Heb trouwens zelf mijn vliegticket bij Corendon geboekt, ben benieuwd
Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.
Hoi Kleinem,
ik zal proberen in het kort een veslag te geven:
we kwamen na een vliegreis met (uiteraard) vertraging om 4 uur 's nachts in dit hotel aan>totaal geen ontvangst>ze spraken er alleen turks en begrepen niet dat we mischien iets te drinken wilden>het hoge woord kwam er na lang zeuren door ons en nog meer gezinnen met handen en voeten bleek het hotel overboekt>moesten dus midden in de nacht naar een ander hotel onder aan de heuvel waarop Dream Paradise staat met koffers en kleine kinderen in optocht> 's morgens daar geen ontbijt>moesten weer de heuvel(erg steil!) op naar Dream Paradise>geen ontbijt,want integenstelling tot wat in de folder staat is er géén laat ontbijt>om 12 uur nog geen kamer> nu spraken ze opeens wél Engels of Duits en na veel geruzie van alle gedupeerden(in totaal ongeveer 5 gezinnen,mét ook kleine kinderen daarbij) eindelijk een kamer om half drie> een echte zwijnestal: schimmel op de muur,kakkerlakken die dood en levend in de hoeken bivakkerden tussen de achtergelaten zwemkleding van de vorige gasten,bedden bestonden uit twee vuile matrassen die op elkaar waren gestapeld ,de vloer kleefde van het vuil,de airco deed het niet etc. etc.> iedereen weer terug naar de receptie> de andere gezinnen hadden net zo'n kamer gekregen> eindelijk kwam er om drie uur een "hostess"van Corendon die ons allemaal aanhoorde en doodleuk vroeg wat we dan wel van haar verwachtten!> onze reactie:"wat dacht u van een fatsoenlijke kamer"> vond ze niet leuk: we moesten niet zo zeuren anders konden we vertrekken!> ze heeft toen daadwerkelijk een stel het "hotel uitgezet> ze vertelde dat we rond 7 uur waarschijnlijk wel een kamer zouden krijgen en vertrok> inderdaad om half 7 een kamer gekregen,niet wat er in de folder stond,maar wel redelijk bewoonbaar>
eindelijk rond 7 uur wat te eten en te drinken gekregen,de lunch hadden we natuurlijk ook al gemist!>jammer want het warme eten was koud en het eten dat koud bedoeld was was warm,erg gevaarlijk!>het warme eten werd niet bewaard in verwarmde bakken en het eten als salades en dergelijke word zó op het "buffet" gezet,volkomen ongekoeld en dat mey ruim 40 graden!> natuurlijk nog contact opgenomen met Corendon: vanuit Antalya zouden ze iemand sturen,nooit gekomen. vanuit Nederland krgen we na telefonisch contact kregen we hetzelfde te horen,nooit iemand gezien!>
Het hotel zelf:
in de brochure staat dat er een lift is: NIET DUS, alleen overal trappen,spekglad!
In de kamer zou een minibar zijn: NIET DUS,een klein leeg koelkstje
Het hotel is 200 meter van het strand:klopt> onder aan een enorme steile heuvel,kinderen redden het niet omhoog!
Het mineraalwater dat je kunt pakken: de flessen worden gevuld met KRAANWATER evenals de frisdranken die met dit water worden aangelengd.
Het eten is vaak bedorven door de totaal verkeerde presentatie
Het personeel heeft vieze kleding aan,erg onsmakelijk!
Het all-inclusive houdt in: 's morgens tot 10 uur kun je eten van het buffet> zweetkaas,bedorven worst en jam, melk(warm geworden) of koffie uit een automaat ,limonadeGemaakt met kraanwater). Jus d'orange kost een euro.eieren worden na 9 uur niet meer gebakken.
Lunch eigenlijk hetzelfde,met een of twee "warme"gerchten en wat gebak(ook weer warm geworden omdat het niet wordt gekoeld)
's middags is er rond 4 uur een bak koffie of thee te krijgen mét de gebakjes die over zijn van de lunch. eeen wafel kan,kost wel 1 euro.
Het diner is eigenlijk hetzelfde als de lunch met wat meer keus in warme gerechten.
Veel mensen met "buikloop"!
Het drinken: er is een bar aan het zwembad dat nooit wordt schoongemaakt (veel mensen met oorontsteking). Hier kun je drankjes halen tot 6 uur 's avonds en ná 8 uur 's avonds tot 11 uur. een aperitief voor het eten is erg moeilijk te krijgen,want de bar in het restaurant gaat pas open als het restaurant open gaat om 7 uur.
De hele dag keiharde muziek bij het zwembad,je raakt schor van het schreeuwen.
Entertainment: een uurtje kinderdisco 's avonds en daarna een of ander stukje van de twee "entertainers",waardeloos.
Voor de kinderen: kinderdisco,punt!
De glijbaan van het zwembad is slechts af en toe in werking,de vloer rond het zwembad is spekglad,veel valpartijen want je moet hier langs voor een drankje aan de bar.
De matrasjes van de ligbedden staat stijf van de schimmel.
Op weg naar het restaurant kom je langs een open deur waar een lucht uitkomt die allen te vergelijken is met een vuilcontainer.
dit schijnt de deur te zijn naar de afwaskeuken.
Kortom: dit hotel is een echte afrader!
En de service van Corendon is zo mogelijk nóg slechter!
Ik hoop dat ik zo wat duidelijkheid heb kunnen scheppen,ik zou niet voor dit hotel kiezen als ik u was!
Kijk ook eens naar de beoordelingen die op de site van Corendon voor dit hotel zijn gegeven,ik geloof dat het nu op een gemiddelde zit van 5,4!
ik zal proberen in het kort een veslag te geven:
we kwamen na een vliegreis met (uiteraard) vertraging om 4 uur 's nachts in dit hotel aan>totaal geen ontvangst>ze spraken er alleen turks en begrepen niet dat we mischien iets te drinken wilden>het hoge woord kwam er na lang zeuren door ons en nog meer gezinnen met handen en voeten bleek het hotel overboekt>moesten dus midden in de nacht naar een ander hotel onder aan de heuvel waarop Dream Paradise staat met koffers en kleine kinderen in optocht> 's morgens daar geen ontbijt>moesten weer de heuvel(erg steil!) op naar Dream Paradise>geen ontbijt,want integenstelling tot wat in de folder staat is er géén laat ontbijt>om 12 uur nog geen kamer> nu spraken ze opeens wél Engels of Duits en na veel geruzie van alle gedupeerden(in totaal ongeveer 5 gezinnen,mét ook kleine kinderen daarbij) eindelijk een kamer om half drie> een echte zwijnestal: schimmel op de muur,kakkerlakken die dood en levend in de hoeken bivakkerden tussen de achtergelaten zwemkleding van de vorige gasten,bedden bestonden uit twee vuile matrassen die op elkaar waren gestapeld ,de vloer kleefde van het vuil,de airco deed het niet etc. etc.> iedereen weer terug naar de receptie> de andere gezinnen hadden net zo'n kamer gekregen> eindelijk kwam er om drie uur een "hostess"van Corendon die ons allemaal aanhoorde en doodleuk vroeg wat we dan wel van haar verwachtten!> onze reactie:"wat dacht u van een fatsoenlijke kamer"> vond ze niet leuk: we moesten niet zo zeuren anders konden we vertrekken!> ze heeft toen daadwerkelijk een stel het "hotel uitgezet> ze vertelde dat we rond 7 uur waarschijnlijk wel een kamer zouden krijgen en vertrok> inderdaad om half 7 een kamer gekregen,niet wat er in de folder stond,maar wel redelijk bewoonbaar>
eindelijk rond 7 uur wat te eten en te drinken gekregen,de lunch hadden we natuurlijk ook al gemist!>jammer want het warme eten was koud en het eten dat koud bedoeld was was warm,erg gevaarlijk!>het warme eten werd niet bewaard in verwarmde bakken en het eten als salades en dergelijke word zó op het "buffet" gezet,volkomen ongekoeld en dat mey ruim 40 graden!> natuurlijk nog contact opgenomen met Corendon: vanuit Antalya zouden ze iemand sturen,nooit gekomen. vanuit Nederland krgen we na telefonisch contact kregen we hetzelfde te horen,nooit iemand gezien!>
Het hotel zelf:
in de brochure staat dat er een lift is: NIET DUS, alleen overal trappen,spekglad!
In de kamer zou een minibar zijn: NIET DUS,een klein leeg koelkstje
Het hotel is 200 meter van het strand:klopt> onder aan een enorme steile heuvel,kinderen redden het niet omhoog!
Het mineraalwater dat je kunt pakken: de flessen worden gevuld met KRAANWATER evenals de frisdranken die met dit water worden aangelengd.
Het eten is vaak bedorven door de totaal verkeerde presentatie
Het personeel heeft vieze kleding aan,erg onsmakelijk!
Het all-inclusive houdt in: 's morgens tot 10 uur kun je eten van het buffet> zweetkaas,bedorven worst en jam, melk(warm geworden) of koffie uit een automaat ,limonadeGemaakt met kraanwater). Jus d'orange kost een euro.eieren worden na 9 uur niet meer gebakken.
Lunch eigenlijk hetzelfde,met een of twee "warme"gerchten en wat gebak(ook weer warm geworden omdat het niet wordt gekoeld)
's middags is er rond 4 uur een bak koffie of thee te krijgen mét de gebakjes die over zijn van de lunch. eeen wafel kan,kost wel 1 euro.
Het diner is eigenlijk hetzelfde als de lunch met wat meer keus in warme gerechten.
Veel mensen met "buikloop"!
Het drinken: er is een bar aan het zwembad dat nooit wordt schoongemaakt (veel mensen met oorontsteking). Hier kun je drankjes halen tot 6 uur 's avonds en ná 8 uur 's avonds tot 11 uur. een aperitief voor het eten is erg moeilijk te krijgen,want de bar in het restaurant gaat pas open als het restaurant open gaat om 7 uur.
De hele dag keiharde muziek bij het zwembad,je raakt schor van het schreeuwen.
Entertainment: een uurtje kinderdisco 's avonds en daarna een of ander stukje van de twee "entertainers",waardeloos.
Voor de kinderen: kinderdisco,punt!
De glijbaan van het zwembad is slechts af en toe in werking,de vloer rond het zwembad is spekglad,veel valpartijen want je moet hier langs voor een drankje aan de bar.
De matrasjes van de ligbedden staat stijf van de schimmel.
Op weg naar het restaurant kom je langs een open deur waar een lucht uitkomt die allen te vergelijken is met een vuilcontainer.
dit schijnt de deur te zijn naar de afwaskeuken.
Kortom: dit hotel is een echte afrader!
En de service van Corendon is zo mogelijk nóg slechter!
Ik hoop dat ik zo wat duidelijkheid heb kunnen scheppen,ik zou niet voor dit hotel kiezen als ik u was!
Kijk ook eens naar de beoordelingen die op de site van Corendon voor dit hotel zijn gegeven,ik geloof dat het nu op een gemiddelde zit van 5,4!
Re: Hotel Dream Paradise Suit,Side. Vakantie verpest.
Ik denk dat u rijp bent voor het 5 sterren hotel.
Dit is maar een 3 sterren hotel dat is vrij minimaal voor onze begrippen.
Een aantal zaken die hier gepasseerd zijn natuurlijk niet goed te praten en overboeking kan net zo goed een fout van het hotel zijn, maar dat neemt niet weg dat het adequaat afgehandeld had moeten worden.
Ik bezoek geregeld in Turkije 3-4 en 5 sterren hotels.
Ik ga naar een 3 * met minimale verwachtingen, en alles wat wel goed is, is dan meegenomen.
Kost over het algemeen ook weinig.
De zon schijnt ook in een 3 ster.
Als ik de recensies van het hotel bekijk op V-reiswijzer zijn er een aantal goede em slechte ervaringen.
Meer als de helft van de reacties zijn negatief.
Niet iedereen vind het slecht dus.
Het is dus maar net hoe hoog je de lat legt.
Volgende keer toch maar een paar sterren meer boeken.
Alle waar is naar zijn geld.
Dit is maar een 3 sterren hotel dat is vrij minimaal voor onze begrippen.
Een aantal zaken die hier gepasseerd zijn natuurlijk niet goed te praten en overboeking kan net zo goed een fout van het hotel zijn, maar dat neemt niet weg dat het adequaat afgehandeld had moeten worden.
Ik bezoek geregeld in Turkije 3-4 en 5 sterren hotels.
Ik ga naar een 3 * met minimale verwachtingen, en alles wat wel goed is, is dan meegenomen.
Kost over het algemeen ook weinig.
De zon schijnt ook in een 3 ster.
Als ik de recensies van het hotel bekijk op V-reiswijzer zijn er een aantal goede em slechte ervaringen.
Meer als de helft van de reacties zijn negatief.
Niet iedereen vind het slecht dus.
Het is dus maar net hoe hoog je de lat legt.
Volgende keer toch maar een paar sterren meer boeken.
Alle waar is naar zijn geld.