LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Factuur/klacht @home
-
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 15 aug 2006 21:26
Re: Factuur/klacht @home
Jaaaaaaa en inmiddels heb ik weer zo'n fantastisch antwoord. Op het eerste gezicht denken lezers nu misschien: Oh maar dat klinkt toch goed dat het nu is doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling maar geloof me: DAAR IS NIEMAND VERANTWOORDELIJK WANT DIT HOOR IK AL SINDS MAART EN SINDS MAART WORD IK AL VAN HET KASTJE NAAR DE MUUR GESTUURD! :
Geachte heer/mevrouw xxxx,
Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.
Uw melding is doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling en wordt
daar zo snel mogelijk in behandeling genomen.
Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via http://help.home.nl/.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
@Home
Afdeling Klantenservice
Behandeld door: xxxx
Geachte heer/mevrouw xxxx,
Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.
Uw melding is doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling en wordt
daar zo snel mogelijk in behandeling genomen.
Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via http://help.home.nl/.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
@Home
Afdeling Klantenservice
Behandeld door: xxxx
Re: Factuur/klacht @home
Het wordt met de minuut lachwekkender. Ga vooral door, mijn vakantie is goed....
Re: Factuur/klacht @home
Hier nog een ontevreden klant van @home.
Zonder opgave en zonder factuur (online factuur is zelfs niet beschikbaar) wordt ten onrechte geld van mijn rekening afgehouden.
Na meer dan 1,5 uur bellen, waarvan 1 uur in gesprek, ben ik behalve dat ik ben beledigd door iemand die zijn naam wijgerde te noemen, niets opgeschoten. Telkens wordt mij toegezegd dat het geld wordt teruggestort maar dat is tot op heden niet gebeurd. Op emails naar de klantenservice, op aanraden van de helpdesk, krijjg ik helemaal geen reactie. Ik overweeg dan ook aangifte van diefstal te gaan doen. Wel heb ik het abonnementsgeld (automatische incasso) van deze maand teruggevorderd.
@home is in mijn ogen volledig de weg kwijt en ik kan dan ook iedereen die overweegt klant te worden bij @home hiervan af te zien!
Zonder opgave en zonder factuur (online factuur is zelfs niet beschikbaar) wordt ten onrechte geld van mijn rekening afgehouden.
Na meer dan 1,5 uur bellen, waarvan 1 uur in gesprek, ben ik behalve dat ik ben beledigd door iemand die zijn naam wijgerde te noemen, niets opgeschoten. Telkens wordt mij toegezegd dat het geld wordt teruggestort maar dat is tot op heden niet gebeurd. Op emails naar de klantenservice, op aanraden van de helpdesk, krijjg ik helemaal geen reactie. Ik overweeg dan ook aangifte van diefstal te gaan doen. Wel heb ik het abonnementsgeld (automatische incasso) van deze maand teruggevorderd.
@home is in mijn ogen volledig de weg kwijt en ik kan dan ook iedereen die overweegt klant te worden bij @home hiervan af te zien!
Re: Factuur/klacht @home
Stuur eerst een aangetekende brief. (Deze kosten zijn uiteraard voor hen) Waarin u zakelijk uw situatie uitlegt en eist dat ze het te veel binnen 14 dagen terug storen. U heeft namelijk geen bewijs dat de email ook daadwerkelijk zijn aangekomen. Dat zelfde geld voor de telefoontjes.
Re: Factuur/klacht @home
@fanvanradar:
E-mails zoals die van jouw worden bij ons op het prikbord gehangen. Hebben we nog wat te lachen tijdens de pauze. Natuurlijk wordt je niet serieus genomen als je zo'n mails stuurt. En vooral veel aanhalen gebruiken,
E-mails zoals die van jouw worden bij ons op het prikbord gehangen. Hebben we nog wat te lachen tijdens de pauze. Natuurlijk wordt je niet serieus genomen als je zo'n mails stuurt. En vooral veel aanhalen gebruiken,
liggen ze helemaal in een deuk.IK UUUUUUUUUUUUREN IN DE WACHT HEB GESTAAN BIJ JULLIE.
sinds wanneer kun je aangetekende brieven op kosten ontvanger versturen? Had ik eerder moeten weten, had ons veel geld bespaard.Stuur eerst een aangetekende brief. (Deze kosten zijn uiteraard voor hen)
Re: Factuur/klacht @home
Hoi aussienl.Hebben jullie nog wel daglicht op
het kantoor want het is zo'n pokkebende bij
jullie dat alles wel vol zal hangen met e-mails.
het kantoor want het is zo'n pokkebende bij
jullie dat alles wel vol zal hangen met e-mails.
Re: Factuur/klacht @home
ben eigen baas. En daar bij mij de zaak zodanig goed georganiseerd is heb ik het zelf wat makelijker . (hard genoeg ervoor gewerkt)
Re: Factuur/klacht @home
En de zaak heet Willem Woutersben eigen baas
-
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 15 aug 2006 21:26
Re: Factuur/klacht @home
Sorry aussienl, kvind het echt niet om te lachen.
Ik zit al vanaf maart met deze ellende, het heeft me handen vol geld gekost aan telefoonkosten omdat ik idd UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUREN!!! in de wacht heb gestaan, ik word onterecht afgesloten en mijn geld waar ik gewoon recht op heb krijg ik gewoon niet terug. Ik vind dit alles behalve grappig. En zo te lezen hier bij Radar en bij andere sites, ben ik niet de enige maar zijn er een heleboel gedupeerden bij @Home.
Mag ik meteen maar van de gelegenheid gebruik maken dat ik nog STEEDS NIETS gehoord heb en ik nog steeds geen stap verder ben. Word hier zo ontzettend ziek van.
Ik zit al vanaf maart met deze ellende, het heeft me handen vol geld gekost aan telefoonkosten omdat ik idd UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUREN!!! in de wacht heb gestaan, ik word onterecht afgesloten en mijn geld waar ik gewoon recht op heb krijg ik gewoon niet terug. Ik vind dit alles behalve grappig. En zo te lezen hier bij Radar en bij andere sites, ben ik niet de enige maar zijn er een heleboel gedupeerden bij @Home.
Mag ik meteen maar van de gelegenheid gebruik maken dat ik nog STEEDS NIETS gehoord heb en ik nog steeds geen stap verder ben. Word hier zo ontzettend ziek van.
-
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 15 aug 2006 21:26
Re: Factuur/klacht @home
Ps. vraag me af of jij je zaakjes beter op orde hebt dan @home want als je nog niet weet hoe je "makelijker" spelt, dan zet ik daar zo mijn vraagtekens bij!
Re: Factuur/klacht @home
Ach fanvanradar, beter een keer een spel fout dan zo'n e-mails schrijven
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 15 aug 2006 21:54
Re: Factuur/klacht @home
aussienl, laat de mensen toch lekker klagen.
Als het je niet boeit, zoek je toch een ander forum!
Misschien een forum voor gelukkige chefs die tijd over hebben
Fanvanradar, klaag maar lekker. Ik ben allang blij te horen dat ik niet de enige ben die graag geld terug zou zien van @home.
Succes ermee!
Als het je niet boeit, zoek je toch een ander forum!
Misschien een forum voor gelukkige chefs die tijd over hebben
Fanvanradar, klaag maar lekker. Ik ben allang blij te horen dat ik niet de enige ben die graag geld terug zou zien van @home.
Succes ermee!
Re: Factuur/klacht @home
Iedereen die klachten indient bij @home moet rekening houden met een flinke vertraging ... Vandaag ontving ik (na klacht over 4 maanden geen goede verbinding) de volgende brief van @home:
Uw brief hebben wij ontvangen op [datum].
Wij streven ernaar binnen 2 weken antwoord te geven op vragen van onze klanten. Op dit moment kunnen wij helaas deze belofte niet nakomen. Uiterard werken wij er hard aan om dit te verbeteren.
De achterstanden op de afdeling die uw brief verwerkt zijn momenteel 6 weken. Wij vragen dan ook uw geduld.
Alvast bedankt voor uw medewerking,
S.B.,
Manager Klantenservice @Home
Uw brief hebben wij ontvangen op [datum].
Wij streven ernaar binnen 2 weken antwoord te geven op vragen van onze klanten. Op dit moment kunnen wij helaas deze belofte niet nakomen. Uiterard werken wij er hard aan om dit te verbeteren.
De achterstanden op de afdeling die uw brief verwerkt zijn momenteel 6 weken. Wij vragen dan ook uw geduld.
Alvast bedankt voor uw medewerking,
S.B.,
Manager Klantenservice @Home
Re: Factuur/klacht @home
Sinds dat je recht hebt op een schade vergoeding. Zij hebben schuld en moeten daar dus de gevolgen van moeten dragen. Ze zullen alleen niet gemakkelijke toegegeven.sinds wanneer kun je aangetekende brieven op kosten ontvanger versturen? Had ik eerder moeten weten, had ons veel geld bespaard.Stuur eerst een aangetekende brief. (Deze kosten zijn uiteraard voor hen)
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 15 aug 2006 21:54
Re: Factuur/klacht @home
Dat ontvang ik als reactie op mijn mailtjes al vanaf het begin (mei).Uw brief hebben wij ontvangen op [datum].
Wij streven ernaar binnen 2 weken antwoord te geven op vragen van onze klanten. Op dit moment kunnen wij helaas deze belofte niet nakomen. Uiterard werken wij er hard aan om dit te verbeteren.
De achterstanden op de afdeling die uw brief verwerkt zijn momenteel 6 weken. Wij vragen dan ook uw geduld.
Alvast bedankt voor uw medewerking,
Gaat lekker daar dus
Re: Factuur/klacht @home
dream onSinds dat je recht hebt op een schade vergoeding. Zij hebben schuld en moeten daar dus de gevolgen van moeten dragen. Ze zullen alleen niet gemakkelijke toegegeven.
-
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 15 aug 2006 21:26
Re: Factuur/klacht @home
En ik heb vandaag maar weer eens gemaild over hoe het nu zat met mijn klacht die nog in behandeling zou zijn en mijn teveel betaalde 35 euro.
En zie hier hun reactie weer:
Geachte heer/mevrouw xxxx,
Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.
In uw e-mail laat u weten dat u niet tevreden bent over de manier waarop
uw restitutieverzoek is behandeld. Als Klantenservice van @Home streven
wij naar de best mogelijke service. Het spijt ons te lezen dat u dit
niet zo heeft ervaren.
Wij hebben uw verzoek tot restitutie nogmaals bekeken en wij kunnen u
helaas geen creditering geven en e-mails hierover niet meer in
behandeling nemen.
Wij begrijpen dat deze situatie ongemak heeft veroorzaakt. Wij bieden u
hiervoor onze excuses aan.
Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via http://help.home.nl/.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
@Home
Afdeling Klantenservice
Behandeld door: xxxx
Ik ben het zat, gaat een aangetekende brief naar de directie!
En zie hier hun reactie weer:
Geachte heer/mevrouw xxxx,
Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.
In uw e-mail laat u weten dat u niet tevreden bent over de manier waarop
uw restitutieverzoek is behandeld. Als Klantenservice van @Home streven
wij naar de best mogelijke service. Het spijt ons te lezen dat u dit
niet zo heeft ervaren.
Wij hebben uw verzoek tot restitutie nogmaals bekeken en wij kunnen u
helaas geen creditering geven en e-mails hierover niet meer in
behandeling nemen.
Wij begrijpen dat deze situatie ongemak heeft veroorzaakt. Wij bieden u
hiervoor onze excuses aan.
Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via http://help.home.nl/.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
@Home
Afdeling Klantenservice
Behandeld door: xxxx
Ik ben het zat, gaat een aangetekende brief naar de directie!
Re: Factuur/klacht @home
Hij die een wanprestatie 6:74 BW (wederpartij is in verzuim) danwel een onrechtmatige daad 6:162 BW pleegt is verplicht de schade te vergoeden die daar het gevolg van is. Verzuim na ingebrekenstelling wordt geregeld in 6:82 BW en zonder in 6:83 BW.
Geschillencomssie
De consument vordert voorts nog een vergoeding voor de gemaakte kosten. De ondernemer stelt dat hij dit niet pleegt te vergoeden. Voor zover dat berust op een door de ondernemer geformuleerd beleid moet in elk geval geconstateerd worden dat dit niet is geënt op de Algemene Voorwaarden. Deze kennen in art. 20 een regeling omtrent aansprakelijkheid en schade, doch nergens blijkt uit dat dit een uitputtende regeling is in die zin dat daarbuiten geen schadevergoeding zou kunnen worden toegekend, welke dan echter niet op die Algemene Voorwaarden maar op het commune recht dan wel op de redelijkheid gebaseerd dient te worden, nu immers de commissie op grond van het reglement ook op basis van de redelijkheid en billijkheid beslissingen kan nemen.
In dat verband komt de commissie tot het oordeel, dat het aan het gedrag van de ondernemer te wijten is geweest dat de consument zich genoodzaakt heeft gezien tot tweemaal toe aangetekende brieven te verzenden. Het in dat verband gevorderde bedrag van ƒ 50,-- is toewijsbaar.
Re: Factuur/klacht @home
ga je toch een rechtszaak aan? Win je op het einde en kost je tig zoveel. Zo'n regels klinken heel leuk maar werken niet voor kleine bedragen.
Dus? Dream on
Dus? Dream on
Re: Factuur/klacht @home
Dat is nu precies de instelling die veel winkeliers hebben. Ze vergeten echter dat ze zelf ook met die kosten komen te zitten. Daarbij komt dat de consument een deel van de kosten kan verhalen als ze de rechtzaak wint.
Geschillencommissies zijn gelukkig niet zo duur. En de betrokken staatsseretatis heeft deze week nog aan gegeven hier meer werk van te zullen maken.
Geschillencommissies zijn gelukkig niet zo duur. En de betrokken staatsseretatis heeft deze week nog aan gegeven hier meer werk van te zullen maken.