LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] problemen met vw polo 1.2 uit 2002

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
ronald138
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2006 21:41

problemen met vw polo 1.2 uit 2002

Ongelezen bericht door ronald138 »

Ik heb een vw polo 1.2 uit 2002, en die heb ik vorig jaar november 2de hands gekocht en tijdens mijn vakantie is het lampje van de lambdasonde in het display van de snelheidsmeter is gaan branden. Nu bleek de lambdasonde defect te wezen en is vervangen, bij navraag blijkt ook dat al eerder 3 bobine's zijn vervangen en tevens een temperatuursensor en is er een distributie uitbouw geweest. Nu is het euvel weer terug gekomen en nu vraag ik mij toch af of dit vaker voorkomt dan normaal is ?

Ali Bensalah
Berichten: 913
Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32

Re: problemen met vw polo 1.2 uit 2002

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

Lijkt me niet echt normaal een auto van 4 jaar oud waar al zoveel electrische storingen aan geweest zijn..
Gauw weg doen die wagen!

ehltech
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:59

Re: problemen met vw polo 1.2 uit 2002

Ongelezen bericht door ehltech »

ik heb een kennis die ook een polo reed uit 2002,volgens mij de eerste serie van het nieuwe model ,ook heel veel problemen en storingen,toppunt was voor hem om hem weg te doen een ochtend toen hij naar zijn auto liep alle ramen openstonden en de auto ontgrendeld was (radio was uiteraard pleitte) vermoedelijk door error in het electro systeem,dus gauw weg doen die auto

Gesloten