LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Amice keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
JCVD
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 jun 2006 11:51

Re: Amice keukens

Ongelezen bericht door JCVD »

Nee klopt helemaal. is wel leuk hoe er gereageerd wordt als iemand een keer wel iets leuks heeft mee gemaakt bij een keukenzaak.
Ik ga ook verder geen bedragen noemen alleen dat ik een offerte heb die goedkoper is dan bv Basiskeuken. Men denkt dat dit niet mogelijk is voor een keuken welke ik heb aangegeven.

Het enige wat ik kan melden is een keuken van ongeveer 3 bij 3 mtr en een eiland.
Alles zonder apparatuur want dat kun je echt heel veel goedkoper krijgen via internet.

Succes met reageren.

marc41
Berichten: 19
Lid geworden op: 31 mei 2006 20:53

Re: Amice keukens

Ongelezen bericht door marc41 »

Beste JCVD,

Het doet mij alleen maar deugd als iemand een positief verhaal op dit forum plaatst.

Helaas is het vaak niet te beoordelen of iemand consument of handelaar is en helaas gebruiken sommige handelaren dit forum om voor hun eigen bedrijf reclame te maken.

Ik hoop dat je dan ook wilt begrijpen dat wij alleen onze verbazing over dit soort zaken uiten omdat we de consument willen behoeden voor een foutieve beslissing. Als wij ons verbazen over de prijs dan doen wij dat alleen als een waarschuwing. Ik gun je de deal van harte hoor en ik hoop dat je met veel plezier je keuken zult gebruiken straks.

Groeten,

Marc

Kuchegirl
Berichten: 101
Lid geworden op: 21 aug 2006 12:01

Re: Amice keukens

Ongelezen bericht door Kuchegirl »

Amen

marc41
Berichten: 19
Lid geworden op: 31 mei 2006 20:53

Re: Amice keukens

Ongelezen bericht door marc41 »

Je bedoelt ?

Kuchegirl
Berichten: 101
Lid geworden op: 21 aug 2006 12:01

Re: Amice keukens

Ongelezen bericht door Kuchegirl »

Dat ik het compleet met je eens ben.

marc41
Berichten: 19
Lid geworden op: 31 mei 2006 20:53

Re: Amice keukens

Ongelezen bericht door marc41 »

Dank je wel !

m.haveman
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 mei 2007 17:27

Re: Amice keukens

Ongelezen bericht door m.haveman »

Wij hebben een keuken gekocht bij Amice. Destijds zat hij nog in Wolvega. Doordat de verbouw van onze woning wat op zich laat wachten en de bezorging van de keuken moest worden uitgesteld, moest de keuken daar in opslag blijven. Volgens de heer Welp was de keuken compleet. Hij wilde wel dat het hele bedrag werd overgemaakt. Dat hebben we gedaan. Nu belde hij twee weken geleden om te vertellen dat hij in de problemen kwam te zitten en dat de keuken z.s.m. moest worden afgeleverd. We hebben een opslag geregeld en daar de keuken laten bezorgen. Bij aflevering werden er geen papieren overhandigd, waardoor wij ook niet konden controleren of alles er was. Bij nadere inspectie bleek dat er bijna de helft ontbreekt. Gelijk gebeld met de heer Welp. Het zou volgens hem allemaal goedkomen. Maar nu al een tijd niets meer gehoord. We proberen hem te bellen, maar geen reactie. Er wordt niet meer opgenomen. Het nummer van de zaak is afgesloten. Wij willen dan ook wel graag weten waar we aan kunnen kloppen. Of aangifte doen.

naïef keukenprinsesje
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 mei 2007 15:07

Re: Amice keukens

Ongelezen bericht door naïef keukenprinsesje »

Twee maanden geleden heb ik bij Amice keukens een keuken besteld. Een week daarna kwam hij de keuken opmeten. Heb papieren ontvangen over hoe de keuken eruit gaat zien en wanneer de keuken komt. Daarna heb ik niets weer gehoord. De keuken zou in termijnen betaald worden. Het eerste termijn heb ik betaald en toen ik de tweede termijn wou betalen leek het mij wel een goed idee om contact met ze op te nemen.
Toen ik de keuken bestelde wist ik dat ze gingen verhuizen. Vroeg nog is het dan wel handig om de keuken in die tijd te laten plaatsen. Was geen probleem.
Nu heb ik op verschillende manieren contact proberen te zoeken en tot heden is me dat niet gelukt. De telefoon, zowel prive als zakelijk, is afgesloten en de e-mail krijg ik weer terug. Ik ben langs de nieuwe winkel geweest. Heb contact gehad met iemand die daar aanwezig was, vermoeden is dat het een dochter van hem is. Zij zou vragen of hij contact met mij op wou nemen. Dit is nog niet gebeurt.
De planning is dat deze week de keuken zou komen.

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: Amice keukens

Ongelezen bericht door rayke »

lekker adres... of hij moet in het buitenland zitten
levering in Nederland en ver daarbuiten
meldt de site.

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Amice keukens

Ongelezen bericht door loesjes »

Ga maar eens even kijken in homecenter bij amice..... tja dan zie je dat de winkel is dichtgetimmerd.....en dat heeft de eigenaar niet zelf gedaan, volgens het roddelcirquit is het gedaan door de belastingdienst .

volgens dezelfde bronnen gaat dhr. amice in franeker onder een andere naam verder.....

Ik vind het enerzijds nog netjes dat dhr. amice heeft gebeld om je op de hoogte te brengen dat hij problemen had en dat de keuken snel moest worden afgeleverd..... hij heeft in ieder geval geprobeert de schade zoveel mogelijk voor je te beperken.... tja een halve keuken hebben is neit fijn, dat realiseer ik me ook wel, ben alleen bang voor je dat die andere helft echt niet meer zal komen.....

GSX
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mei 2007 22:34

Re: Amice keukens

Ongelezen bericht door GSX »

Onlangs hebben we nog een brief van Amice keukens ontvagen dat ze gingen verhuizen van Wolvega naar Meppel. Op zich niets mis mee....
maar na een aanbetaling van enkele duizenden euro's willen we nu graag de keuken afroepen, maar dat gaat niet omdat het gehele bedrijf niet te bereiken is....
Wat nu te doen..?

naïef keukenprinsesje
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 mei 2007 15:07

Re: Amice keukens

Ongelezen bericht door naïef keukenprinsesje »

Heb vandaag een brief van amice ontvang een factuur. Wel lef hebben dat je onbereikbaar bent, deze week de keuken zou leveren, geen contact opneemt, maar wel een factuur sturen.

GSX
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mei 2007 22:34

Re: Amice keukens

Ongelezen bericht door GSX »

Vandaag een paar keer het 06- nummer geprobeerd. Steeds geen gehoor. Dan toch maar op de voicemail in gesproken dat ik me ernstige zorgen maak over de gang van zaken.

Toen ik met iemand anders aan het bellen was, werd ik gebeld.... Achter af bleek dit Amice keukens te zijn. Dhr. Welp had op mijn voicemail ingesproken dat de keuken onderweg uit Italie is en dat we ons geen zorgen hoeven te maken.

Wat kan radar voor ons betekenen...?

WARNING!
Berichten: 136
Lid geworden op: 18 mei 2007 17:15

Re: Amice keukens

Ongelezen bericht door WARNING! »

de keuken onderweg uit Italie is en dat we ons geen zorgen hoeven te maken.
Ik zou me nu zorgen gaan maken......

naïef keukenprinsesje
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 mei 2007 15:07

Re: Amice keukens

Ongelezen bericht door naïef keukenprinsesje »

Welk 06- nummer heb je gebeld???

GSX
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mei 2007 22:34

Re: Amice keukens

Ongelezen bericht door GSX »

Wie is "warning".....
Heb je met deze uitspraak ervaring

GSX
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mei 2007 22:34

Re: Amice keukens

Ongelezen bericht door GSX »

het nummer is 0648770797
succes

naïef keukenprinsesje
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 mei 2007 15:07

Re: Amice keukens

Ongelezen bericht door naïef keukenprinsesje »

Loes je schrijft dat Amice in Franeker is verder gegaan. Zijn ze daar ook een winkel met keukens begonnen?? Verteld de geruchten ook onder welke naam ze verder zijn gegaan?? Onder de naam Welp of ....

dewitm
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mei 2007 22:59

Re: Amice keukens

Ongelezen bericht door dewitm »

Hierbij wil ik reageren op Loesje die suggereert dat Amice onder een andere naam in Franeker zit. Dit is niet juist. Ik ben de Ex-compagnon van Welp en heb in 2005 afscheid genomen van Welp. Ik wens op geen enkele manier meer geasosieerd te worden met AMICE.

Pfffff

Re: Amice keukens

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 06 nov 2007 00:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten