LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile@#$%#@#
T-mobile@#$%#@#
Ik wordt hier zo pis nijdig om, wil ik bellen geen bereik. Opzich geen verassing want ik heb al 1 jaar geen bereik, mag blij zijn als 1 van de 5 signaal streepjes zichtbaar is. Ik probeer al maanden de klanten service te benaderen of zij hier een oplossing voor willen vinden, heb wel een probleem het abonnement staat op de naam van mijn zusje, en die woont in buitenland, ze gaat dus niet even naar NL om t-Mobile te woord te staan. Ik belde vandaag weer, en het bloed begon gelijk weer te koken. Hallo meneer ik kan u niet verstaan, meneer, meneer ik versta u niet. Dat waren de woorden van de klantenservice mevrouw, en zo gaat dit al bijna 1 jaar. En dan had ik vandaag eindelijk 2 streepjes (champange werdt bijna ontkurkt) op mijn signaal sterkte, zegt dat mens van t-mobile, ''ja meneer dat komt omdat we vandaag een technische storing hebben". Nee doos ik heb dit al een jaar, ''maar u bent toch ook niet mevr *******" neen ik ben familie ik heb dit abonnement gekregen van haar, zij is niet aanspreekbaar. Ja sorry maar we mogen u dan niet helpen.....zit ik dus weer met een duur abonnement waar ik niet mee kan bellen gebeld worden, ik ben hier erg boos om. En helemaal omdat ik een contract nog heb van 1 jaar, uit frustratie heb ik maar een kpn abonnement aangeschaft, ik ben het spoor helemaal bijster door t-mobile, die haar klanten behandeld als varkens. Weet iemand wat ik nu nogkan doen tegen t-mobile.
Re: T-mobile@#$%#@#
Wat je de volgende keer kunt doen is voldoen aan je onderzoeksplicht als consument en eerst nagaan hoe de dekking bij jou thuis is.
Re: T-mobile@#$%#@#
hoi voordat je tmobile de huid volscheld even het volgende ik kan zat andere providers waar ontvangst minimaal is maar, ben er achter gekomen dat het ook aan het toestel kan liggen.
ik heb zelf ook tmobile en had een samsung maar altijd signaal kwijt.
nu heb ik een nokia en signaal is stukken beter geworden.
dus probeer eens een keer een ander toestel van ander merk want het kan ook zijn dat je antenne niet optimaal is.
ik heb zelf ook tmobile en had een samsung maar altijd signaal kwijt.
nu heb ik een nokia en signaal is stukken beter geworden.
dus probeer eens een keer een ander toestel van ander merk want het kan ook zijn dat je antenne niet optimaal is.
Re: T-mobile@#$%#@#
En in verband met wettelijke regelingen is het heel normaal dat informatie alleen verstrekt wordt aan degene die het abonnement ook heeft afgesloten.
Als je een abonnement van je zus, je oma of wie dan ook overneemt, zet het dan ook op je eigen naam, dan ben je van het hele probleem af.
Als je een abonnement van je zus, je oma of wie dan ook overneemt, zet het dan ook op je eigen naam, dan ben je van het hele probleem af.
-
- Berichten: 847
- Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48
Re: T-mobile@#$%#@#
Maar blijft dat de ontvangst niet goed is, kan heel veel verschillen per streek en inderdaad ook per telefoon. Woont in een dunbevolkt gebied? (voor zover die er nog zijn in Nederland). De beste aanbieders in die streken zijn KPN en Vodafone. Zeker geen Telfort nemen dan, ik woon in de Randstad en heb zelfs daar matige dekking...
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 05 okt 2005 17:21
Re: T-mobile@#$%#@#
hoi wolferl,
ik weet dat er van te voren wordt gezegd dat als je de contracthouder niet bent er alleen algemene info wordt verstrekt. niet zo fair dus om dan boos te worden op de medewerker van T-Mobile. wat je zus wel zou kunnen doen is een zogenoemd password afspreken met de klantenservice en dit aan jou doorgeven dan helpen ze je wel... voor de precieze procedure kan je altijd bellen. dit zullen ze je dan ook uitleggen.
ik weet dat er van te voren wordt gezegd dat als je de contracthouder niet bent er alleen algemene info wordt verstrekt. niet zo fair dus om dan boos te worden op de medewerker van T-Mobile. wat je zus wel zou kunnen doen is een zogenoemd password afspreken met de klantenservice en dit aan jou doorgeven dan helpen ze je wel... voor de precieze procedure kan je altijd bellen. dit zullen ze je dan ook uitleggen.
-
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 27 jun 2006 14:00
Re: T-mobile@#$%#@#
Als je een nieuw contract hebt en geen bereik, kun je het contract binnen 8 dagen door T-Mobile laten ontbinden.
Inderdaad moet de contractant dan wel zélf contact opnemen, maar dat lijkt me logisch.
Inderdaad moet de contractant dan wel zélf contact opnemen, maar dat lijkt me logisch.
Re: T-mobile@#$%#@#
Je verhaal klopt weer van geen kanten :S
Waarom neem je dan een abbonement op je zus dr naam en sluit je nu op je eigen naam aan :s
Waarom neem je dan een abbonement op je zus dr naam en sluit je nu op je eigen naam aan :s
-
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 27 jun 2006 14:00
Re: T-mobile@#$%#@#
Mijn verhaal??
Welles...
Welles...
Re: T-mobile@#$%#@#
Die van jou wel
maar dat van wolferl is n beetje vreemd
maar dat van wolferl is n beetje vreemd
Re: T-mobile@#$%#@#
ooit wel eens je simkaart in een andere gsm geprobeerd,het kan ook je mobieltje zijn
Re: T-mobile@#$%#@#
ik heb ook t-mobile en nog nooit problemen gehad met bereik. ook niet in engeland en spanje of waar dan ook in nederland
Re: T-mobile@#$%#@#
Inderdaad. Zelfde hier. Op de website van T-Mobile kun je trouwens heel makkelijk en snel de dekking in je eigen leefomgeving nagaan.ik heb ook t-mobile en nog nooit problemen gehad met bereik. ook niet in engeland en spanje of waar dan ook in nederland
Ik heb overigens mobiele aansluitingen bij T-Mobile, Vodafone èn KPN en van deze drie is de klantenservice en klachtenafhandeling bij T-Mobile met afstand de beste.
Re: T-mobile@#$%#@#
Hoi, een schande, dat er anno 2006 (kijk ook periode 2003-2004) nog steeds over T-mobile wordt gesproken.
Wij hadden (hadden) in 2003 vier GSM toestellen bij T-mobile en hebben deze nooit 'goed' kunnen gebruiken.
Dit had primair te maken met de enorme slechte landelijke dekking, je kon bijvoorbeeld, wat met andere GSM toestellen en met een andere provider WEL kon, "helemaal niet binnenshuis bellen"!.
Je kunt van alles naar voren halen, maar één ding is zeker, dat je als klant (gedupeerde) bij deze provider wel aan het kortste eind trok.
Na vele kontakten met T-mobile en ook het sturen van brieven, kwam ik tot één duidelijke conclusie "NOOIT, maar dan ook NOOIT weer T-mobile en heeft ons dit véél ellende en geld gekost (afkoop).
We zijn een jaar geleden verhuisd en moet ik zeggen dat het dekkingsgebied van T-mobile hier nu 100% is.
Wij laten ons, ondanks dit nieuw gegeven en ook gedane ervaringen, niet weer een tweede keer door deze provider belazeren.
Ik heb wel één enkel advies: bezint voor gij begint en laat je vooraf uitvoerig voorlichten en zoek ook informatie op klachtenforums.
Ook bij deze provider gaat het om ‘torenhoge’ winstcijfers en zeker niet om tevreden klanten.
Oh ja, hij die met ?? inlogt, bekende tekst! en nog steeds weinig verhelderend, vooral als wij het hier over klantvriendelijkheid hebben.
succes
Wij hadden (hadden) in 2003 vier GSM toestellen bij T-mobile en hebben deze nooit 'goed' kunnen gebruiken.
Dit had primair te maken met de enorme slechte landelijke dekking, je kon bijvoorbeeld, wat met andere GSM toestellen en met een andere provider WEL kon, "helemaal niet binnenshuis bellen"!.
Je kunt van alles naar voren halen, maar één ding is zeker, dat je als klant (gedupeerde) bij deze provider wel aan het kortste eind trok.
Na vele kontakten met T-mobile en ook het sturen van brieven, kwam ik tot één duidelijke conclusie "NOOIT, maar dan ook NOOIT weer T-mobile en heeft ons dit véél ellende en geld gekost (afkoop).
We zijn een jaar geleden verhuisd en moet ik zeggen dat het dekkingsgebied van T-mobile hier nu 100% is.
Wij laten ons, ondanks dit nieuw gegeven en ook gedane ervaringen, niet weer een tweede keer door deze provider belazeren.
Ik heb wel één enkel advies: bezint voor gij begint en laat je vooraf uitvoerig voorlichten en zoek ook informatie op klachtenforums.
Ook bij deze provider gaat het om ‘torenhoge’ winstcijfers en zeker niet om tevreden klanten.
Oh ja, hij die met ?? inlogt, bekende tekst! en nog steeds weinig verhelderend, vooral als wij het hier over klantvriendelijkheid hebben.
succes
Re: T-mobile@#$%#@#
Ik ben in een grijs verleden begonnen met KPN, daarna Libertel, toen Vodafone en nu inmiddels al jaren T-Mobile. Ik heb over geen van de providers te klagen gehad, prijzen waren en zijn redelijk, bereik was altijd prima, nooit geen problemen met de toestellen en dergelijke.
Uiteraard is het wel zo dat de bereikbaarheid steeds groter wordt en dat je op bepaalde plaatsen in het land zoiezo weinig bereik hebt omdat het niet rendabel genoeg is om daar een mast neer te zetten. En aangezien tegenwoordig steeds meer mensen menen te moeten klagen over de straling van GSM en UMTS masten zal het er voorlopig ook wel niet van komen.
Bovendien, het is toch ook wel eens lekker om niet bereikbaar te zijn?
Uiteraard is het wel zo dat de bereikbaarheid steeds groter wordt en dat je op bepaalde plaatsen in het land zoiezo weinig bereik hebt omdat het niet rendabel genoeg is om daar een mast neer te zetten. En aangezien tegenwoordig steeds meer mensen menen te moeten klagen over de straling van GSM en UMTS masten zal het er voorlopig ook wel niet van komen.
Bovendien, het is toch ook wel eens lekker om niet bereikbaar te zijn?
Re: T-mobile@#$%#@#
@ Gert K.
2,3 million customers can't be wrong
2,3 million customers can't be wrong
Re: T-mobile@#$%#@#
@ TimesX2,3 million customers can't be wrong
As a matter of fact its these all satisfied
Re: T-mobile@#$%#@#
Heb sinds 1 juli 2008 een sim only abonnement bij T-Mobile. Vanaf het begin problemen. Ik heb wel dekking, maar mijn toestel wordt er steeds uitgegooid. Sim-kaartje in een ander toestel werkt bij het ene toestel wel en bij het andere niet. Kaartjes van andere providers in mijn eigen toestel werken allemaal wel goed. Op gsm-helpdesk heb ik inmiddels ontdekt dat ik niet de enige ben met dit probleem. Het lijkt dus een combinatie te zijn van mijn toestel (Samsung) met het sim-kaartje van T-Mobile. T-Mobile heeft mij eerst kosteloos een ander kaartje toegezonden, maar dat heeft het probleem helaas niet verholpen. Moest maar met de afdeling After Sales bellen en eventueel de retour procedure opstarten.
Vandaag gesproken met een uiterst onvriendelijk dame van de klantenservice. Zij had niets te maken met wat haar collega mij eerder had gezegd. Doorverbinden met After Sales had geen zin want ik had mijn kaartje al in maart ontvangen (maakte niet uit dat ik het kaartje pas per 1 juli jl kon gebruiken) en dat had ik in de algemene voorwaarden kunnen lezen. Ze kon of wilde mij ook niet vertellen wanneer er een oplossing voor het probleem gezocht zou gaan worden want "er zijn nog meer klanten" en toen ik aangaf dat ik geen zin had om te betalen voor een abonnement dat niet werkt, werd me toegevoegd (door de afdeling klantenservice!!!) dat men dan een incassobureau zal inschakelen en dat ik op een zwarte lijst kom en de komende 5 jaar nergens meer een abonnement zal kunnen afsluiten.
Heb zojuist via het formulier op de website van T-Mobile de vragen ingediend wat men nu verder gaan ondernemen en wanneer? En anders het verzoek mijn abonnement te beëindigen.
Slechte eerste indruk van deze provider.
Vandaag gesproken met een uiterst onvriendelijk dame van de klantenservice. Zij had niets te maken met wat haar collega mij eerder had gezegd. Doorverbinden met After Sales had geen zin want ik had mijn kaartje al in maart ontvangen (maakte niet uit dat ik het kaartje pas per 1 juli jl kon gebruiken) en dat had ik in de algemene voorwaarden kunnen lezen. Ze kon of wilde mij ook niet vertellen wanneer er een oplossing voor het probleem gezocht zou gaan worden want "er zijn nog meer klanten" en toen ik aangaf dat ik geen zin had om te betalen voor een abonnement dat niet werkt, werd me toegevoegd (door de afdeling klantenservice!!!) dat men dan een incassobureau zal inschakelen en dat ik op een zwarte lijst kom en de komende 5 jaar nergens meer een abonnement zal kunnen afsluiten.
Heb zojuist via het formulier op de website van T-Mobile de vragen ingediend wat men nu verder gaan ondernemen en wanneer? En anders het verzoek mijn abonnement te beëindigen.
Slechte eerste indruk van deze provider.