LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] veruiming Duisenberg-regeling

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Keukenprinsesje

veruiming Duisenberg-regeling

Ongelezen bericht door Keukenprinsesje »

Vandaag brieg gekregen van Dexia betreffende Veruiming van de Duisenbergregeling. (heb 4=10 contract)
Bij onmiddelijke beindiging zou ik 50% korting krijgen op de maandelijkse termijnen. we volle periode afmaken.
Heeft iemand van jullie hier al ervaring mee?

Ik hoor het graag

aert0001

Re: veruiming Duisenberg-regeling

Ongelezen bericht door aert0001 »

Bij onmiddelijke beindiging zou ik 50% korting krijgen op de maandelijkse termijnen. we volle periode afmaken.
Heeft iemand van jullie hier al ervaring mee?
je krijgt geen korting maar een boete van 50%

toch even net anders!

T :cry: n

empie

Ongelezen bericht door empie »

Keukenprinsesje, bij een voortijdige beëindiging van een 4=10 contract, is het volgens mij altijd al zo geweest, 50% betalen van de maandelijkse termijnen en de volle periode afmaken.
Dit heeft naar mijn mening niks met verruiming van de Duisenbergregeling te maken.
Lees het contract eens na, als ik het mis heb, hoor ik het wel.

painter

Ongelezen bericht door painter »

Ik heb een afrekening van dexia gehad, in verband met de verkoop van mijn zogenaamde aandelen.
De resterende termijnen moet ik volledig betalen, volgens mij klopt deze berekening niet, bij beeindiging van een contract ben je toch 50% van de termijnen schuldig en niet de volle mep.

VR Gr

Keukenprinsesje

Ongelezen bericht door Keukenprinsesje »

Bedankt voor jullie reacties!
Het wordt in de brief aan mij gecommuniceerd als zijnde een veruiming vd regeling en aan de telefoon spreken ze wel degelijk over korting en niet over een boete.
Zal vandaag nog es contact opnemen!

aert0001

Bij een tussentijdse beeindeging v.h. contract krijg je een boete van 50% van de resterende termijnen,
alleen Dexia noemt dit korting.

T :cry: n

painter

Ongelezen bericht door painter »

Ton , dexia heeft de volledige termijnen op de factuur gerekend en niet 50% is het verstandig om hierover met de advocaat te bellen, wat denken jullie, mijn zaak ligt voor de rechter.

VR GR

aert0001

Beste Painter,

ja ik zou hierover wel contact opnemen met je advocaat, je zult het maar meemaken bij b.v. de beeindeging van een hypotheek, 50% van de reststerende termijnen als boete, en verkoop van je huis

T :wink: n

croosjes

Ongelezen bericht door croosjes »

Painter, als je een proces start overhandigt dan alle documenten die bij de contracten behoren en ook die later nog komen.want zonder informatie naar de advocaat toe is een dood lopende weg..en een voordeel voor Dexia.

Mgr.Andre

Gesloten