LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] veruiming Duisenberg-regeling
-
veruiming Duisenberg-regeling
Vandaag brieg gekregen van Dexia betreffende Veruiming van de Duisenbergregeling. (heb 4=10 contract)
Bij onmiddelijke beindiging zou ik 50% korting krijgen op de maandelijkse termijnen. we volle periode afmaken.
Heeft iemand van jullie hier al ervaring mee?
Ik hoor het graag
Bij onmiddelijke beindiging zou ik 50% korting krijgen op de maandelijkse termijnen. we volle periode afmaken.
Ik hoor het graag
Re: veruiming Duisenberg-regeling
je krijgt geen korting maar een boete van 50%Bij onmiddelijke beindiging zou ik 50% korting krijgen op de maandelijkse termijnen. we volle periode afmaken.
toch even net anders!
T

Keukenprinsesje, bij een voortijdige beëindiging van een 4=10 contract, is het volgens mij altijd al zo geweest, 50% betalen van de maandelijkse termijnen en de volle periode afmaken.
Dit heeft naar mijn mening niks met verruiming van de Duisenbergregeling te maken.
Lees het contract eens na, als ik het mis heb, hoor ik het wel.
Dit heeft naar mijn mening niks met verruiming van de Duisenbergregeling te maken.
Lees het contract eens na, als ik het mis heb, hoor ik het wel.
Ik heb een afrekening van dexia gehad, in verband met de verkoop van mijn zogenaamde aandelen.
De resterende termijnen moet ik volledig betalen, volgens mij klopt deze berekening niet, bij beeindiging van een contract ben je toch 50% van de termijnen schuldig en niet de volle mep.
VR Gr
De resterende termijnen moet ik volledig betalen, volgens mij klopt deze berekening niet, bij beeindiging van een contract ben je toch 50% van de termijnen schuldig en niet de volle mep.
VR Gr
-
Bedankt voor jullie reacties!
Het wordt in de brief aan mij gecommuniceerd als zijnde een veruiming vd regeling en aan de telefoon spreken ze wel degelijk over korting en niet over een boete.
Zal vandaag nog es contact opnemen!
Het wordt in de brief aan mij gecommuniceerd als zijnde een veruiming vd regeling en aan de telefoon spreken ze wel degelijk over korting en niet over een boete.
Zal vandaag nog es contact opnemen!
Bij een tussentijdse beeindeging v.h. contract krijg je een boete van 50% van de resterende termijnen,
alleen Dexia noemt dit korting.
T
n
alleen Dexia noemt dit korting.
T

Ton , dexia heeft de volledige termijnen op de factuur gerekend en niet 50% is het verstandig om hierover met de advocaat te bellen, wat denken jullie, mijn zaak ligt voor de rechter.
VR GR
VR GR
Beste Painter,
ja ik zou hierover wel contact opnemen met je advocaat, je zult het maar meemaken bij b.v. de beeindeging van een hypotheek, 50% van de reststerende termijnen als boete, en verkoop van je huis
T
n
ja ik zou hierover wel contact opnemen met je advocaat, je zult het maar meemaken bij b.v. de beeindeging van een hypotheek, 50% van de reststerende termijnen als boete, en verkoop van je huis
T

Painter, als je een proces start overhandigt dan alle documenten die bij de contracten behoren en ook die later nog komen.want zonder informatie naar de advocaat toe is een dood lopende weg..en een voordeel voor Dexia.
Mgr.Andre
Mgr.Andre